
те добре че са се отървали, иначе ще стане мазало и после кой ще носи вината... 



А на теб не ти ли се струва ,че ЕДИН от ДВАТА влака(Дизела или ТСВ-то) са ЗАМИНАЛИ ПРИ ЗАТВОРЕН Изходен Сигнал,А?Nikss написа:Че какво са виновни машинистите, че някой не си върши работата както трябва? Те най-малко имат вина ако питаш мен.bobara_e_tuk написа:те добре че са се отървали, иначе ще стане мазало и после кой ще носи вината...
прав си, но още не е потвърдено, те първа се очаква да разберем 

Или е сбъркана осигурителната инсталация ! Както разбрах до тук затваря изхода чак когато возило премине обратния входен , а не когато мине самия изходен . Тогава би трябвало след заминаването на 06 060 да затвори и ТСВ-то да не може да излезе !
Впрочем къде точно в междугарието става удара ?
Дизела излиза и ТСВ-то също преди 06 060 да мине обратния входен , значи разстоянието между тях е по-малко от 1 км.
Струва ми се 06 060 доста бързо е стигнал , а машинистите на 10 362 не са си давали много зор и са си карали яваш-яваш , което пък от друга страна е добре та бързо са спряли !
Много бръз този 06 060 при тръгване разстояние по малко от километър пък после ....смятайте сами !
Не слагам емотикони от уважение към професията на локомотивния машинист , защото като видях как го нападнаха хиените / журналисти ми стана жал за него , а никой от тъпите началници не го защити адекватно !
Сигурен съм най-малката вина на машинистите , ако въобще има такава !
Впрочем къде точно в междугарието става удара ?
Дизела излиза и ТСВ-то също преди 06 060 да мине обратния входен , значи разстоянието между тях е по-малко от 1 км.
Струва ми се 06 060 доста бързо е стигнал , а машинистите на 10 362 не са си давали много зор и са си карали яваш-яваш , което пък от друга страна е добре та бързо са спряли !
Много бръз този 06 060 при тръгване разстояние по малко от километър пък после ....смятайте сами !
Не слагам емотикони от уважение към професията на локомотивния машинист , защото като видях как го нападнаха хиените / журналисти ми стана жал за него , а никой от тъпите началници не го защити адекватно !
Сигурен съм най-малката вина на машинистите , ако въобще има такава !

На кой каквото ще да му се струва, докато не приключи разследването напълно всичко е само хипотези.LALich написа:А на теб не ти ли се струва ,че ЕДИН от ДВАТА влака(Дизела или ТСВ-то) са ЗАМИНАЛИ ПРИ ЗАТВОРЕН Изходен Сигнал,А?Nikss написа:Че какво са виновни машинистите, че някой не си върши работата както трябва? Те най-малко имат вина ако питаш мен.bobara_e_tuk написа:те добре че са се отървали, иначе ще стане мазало и после кой ще носи вината...

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
От вчера сутринта: http://bgrail.info/photos.php?mode=show_album&id=192
Радвам се, че колегите не са пострадали сериозно! Жалко за локомотивите, все пак това са машини от последните доставки правени в БДЖ. Дано и на софиянци не им се налага да обслужват пътнишкото си движение с 42 серия. Мисля, че тези локомотиви колкото и да ги възстановяват, ще си останат едни от най- нежеланите за работа от машинистите. Но така е, тази структура винаги ще си остане буферът на всички нередности и грешки в БДЖ. В кръга на шегата р-л движение ми е казвал: Да си учил повече, за да станеш чиновник! И като се замисли човек, има резон- те са на топло, на сигурно, всяка гара е с климатици и дивани, на времето телефоните бяха при тях, а бе с една дума - богопомазани. И когато те сгрешат, пак машиниста се проверява за алкохол.

Близо е до истината. Ето какво е станало: старата смяна ръководител-движение не е предала на новата смяна за съществуващ дизел 06060, който е бил гариран на същия коловоз, на който е и бил служебният влак за Драгоил. Дизелът стои точно пред изхода, гарата е под остър ляв завой и ТСВ не вижда дизела. Дежурният ръководител иска съгласие на гара Драгоил за служебния влак без да знае, че пред него има изолиран локомотив 06060. След като дава изход, машинистите на дизела виждат изхода и без заповед от дежурен ръководител със заповедния диск заминават за гара Драгоил. Дежурният ръководител от гара Драгоман без да знае, че на междугарието Драгоман - Драгоил е заминавал 06060, отива при машинистите на служебния влак и ги уговаря устно да заминат на затворен изходен сигнал, след което машинистите на служебния влак се качват и заминават на затворен изходен сигнал. Натам всичко е, както е описано в поста горе.bdz46 написа:Най-правдоподобната версия до момента:
Дизела е пред изходния светофор, но дежурния в Драгоман е ЗАБРАВИЛ за него, дава редовен изход и изпраща редовно ТСВ 10352, който е на същия коловоз. Гарата е в крива и дизела пред изхода не се вижда. Същият вижда изхода и заминава към Драгоил (нарушение - заминава без заповед "готово").
ЕМЦ на Драгоман има особеност, че изходния светофор се затваря не при преминаването му от возило, а чак когато возилото премине покрай обратния входен светофор. Когато ТСВ стига изходния светофор, дизела вече се е скрил зад кривата, но светофора още свети и ТСВ заминава след дизела. Междугарието е пълно с криви, ТСВ не вижда дизела и не знае за неговото съществуване.
В Драгоил дежурния е дал редовен вход за очаквания ТСВ, гарата е в крива, дежурния чака пристигналото возило да открие задна дистанция, нормализира ПАБ и изпраща МБВ 293 с редовен изход срещу идващия отгоре ТСВ. Нарушение - изпраща влак без да се увери, че пристигналия влак е цял и по-важно, пристига изолиран дизел, а се очаква електровоз с вагон.


Защото е мислел, че има повреда (нали му е светело "червено" междугарието и не е знаел за дизела). Повече не мога да коментирам, нека колегите, които са по-навътре в нещата, да си обяснят нещата и да ви ги кажат.
Последно промяна от niksata_bdz на Сря Окт 06, 2010 8:48 pm, променено общо 1 път.