Не е съвсем така.Според мнението на Тодор се получава, че дизела и ТСВ-то са тръгнали почти заедно от Драгоман.При това положение ТСВ-то щеше да се движи на не повече от километър зад дизела.МБВ не е тръгнал на секундата, веднага след пристигането на дизела в Драгуил, а около минута може би (лично предположение) след това.За това време ТСВ-то е щяло да се появи близо до входа на Драгуил и ако все пак се стигне до удар щеше да е в района на гарата.LALich написа:Точно това мнение на Тодор е най-близко до истината!


1. София - Драгоман няма радиостанции;semafor4o написа:1.Защо никой не се е свързал с 293 по бордовата станция? Тя нали е затова,за връзка с локомотивната бригада.А дали е била в изправност наистина?
2.Защо машинистите на ТСВ-то не са предприели някакви мерки да предупредят бригадата на 293? Било то чрез звуков,светлинен или друг сигнал.
3.Ако тока в КМ не е бил напълно прекъснат защо ТСВ-то не е обърнало ход?
4.Къде наистина изчезна прословутия 06060?
2. Отново казвам - не са имали време за нищо. Обадили са им се, спрели са и са скочили секунди преди удара. Не са слезли, а са скочили дерето! Всеки нормален човек в такъв момент ще тръгне да си спасява живота, вместо да се опитва да свири обща тревога с най-вероятно нулев ефект.
3. Тока е бил прекъснат, но е било късно. Всичко става за секунди и няма време за нищо. Освен това, спирането на тока е заповед за служебно спиране. Първо се чудиш какво става, после гледаш дали пантографа е вдигнат, докато разбереш, че няма ток и чак тогава задържаш за нормално плавно спиране. До тогава влаковете щяха да са разпиляни в дерето или по шосето.
4. Трите машини пристигнаха вчера към 21:46 в София - начело 45 156, отзад 06 060, на опашката 45 152.
защо хората на гара Драгоман не са знаели за случая, а разбират от телевизията, отново някой не си е свършил работата 



Най-интересно е защо 10351 след като са предупредили машинистите и е спрял не се е върнал обратно? Какво пречи?
Що се отнася до бригадата на 293, при положение, че има криви с малка видимост, а и при ограничено време, няма какво да се направи, иначе вариантите са светлинни, звукови сигнали, петарди и с някакъв червен предмет кръгови движения на определено разстояние, но то спирачния път ще бъде доста голям и няма да има кой знае какъв ефект.

Що се отнася до бригадата на 293, при положение, че има криви с малка видимост, а и при ограничено време, няма какво да се направи, иначе вариантите са светлинни, звукови сигнали, петарди и с някакъв червен предмет кръгови движения на определено разстояние, но то спирачния път ще бъде доста голям и няма да има кой знае какъв ефект.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
то за спирачния път си има прдсигнално спирачно растояние на което се поставят петардите ма в момента в който научиш ,че срещо теб хвърчи друг влак може да се паникьосаш и това де забавили реакците на лок. бригада или просто веднага след спирането се натресал международния и не имало никво време за каквото и да е....

Казах варианти. Недей го взима толко навътре.bdz46 написа:Ще откача вече!
НЯМА ВРЕМЕ!!!
10352 спира и 293 се показва от кривата. Бригадата на 10352 скача и след 5 секунди влаковете се удрят.
Какво връщане, свирене, спиране, петарди... Всичко става за секунди.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
