
Техник

Чак пък нов... на външен вид са го догодили в Дупнишкия салон за красота, но вътре не са пипнали кой знай какво. Имаше пусната снимка в какво състояние е един от спирачните вентилатори. Няма какво да се говори повече.
Реле 359 мисля, че беше това, което се задейства ако тръгнеш да набираш позиции на АТП и в главния въздухопровод няма налягане 0,5 МПа. Това е единствената причина за фал старт, която не се показва на пулта.
Реле 359 мисля, че беше това, което се задейства ако тръгнеш да набираш позиции на АТП и в главния въздухопровод няма налягане 0,5 МПа. Това е единствената причина за фал старт, която не се показва на пулта.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Ясно, мерси.
Що се отнася до мездренските лок, онзи ден дневната маневра на депото е дърпала от халето навън лъскава машина без номера.
С оградата не знам какво е положението, другата седмица ако всичко се нареди както трябва ще се разходя до Сф и ще огледам какво е положението.

Що се отнася до мездренските лок, онзи ден дневната маневра на депото е дърпала от халето навън лъскава машина без номера.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Не мога да повярвам що за простотии вършат... товарите изобщо не са намалели, а те продължават да правят бързи машини при положение, че влаковете със скопени вагони се увеличават прогресивно, а баш бързите намаляват. В Мездра БВ няма, повече от 110 няма къде да се вдигнат и теглителната норма става по-малка, а машините и без друго са кът... ако смятат, че 44 140 и 44 174 ще изкарат без проблеми в мокро време 2300 тона влак в дефилето, ами пожелавам им успех при отвозването44142 написа:Дърпали са точно 44174.

В ГО същата работа... айде за 202 се ядва, ама машините от 45 пак са недостатъчни. За сведение, на ГО дневно им трябват най-малко 15 лок серия 45. А като сложим и ПВ? Моето предложение е такова - 3 от най-лошите машини да преминат в серия 45 като компенсация за 202 и така пак ще има 2 машини повече от преди - това да са 44 107, 44 113 и 44 114.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Аз просто недоумявам този, който се разпорежда да се слагат колооси и редуктори за 130 как още не е изхвърчал от железницата. Сигурно е голям връзкар. Пожелавам му най-милото си да не види! Само се харчат пари за глупости!bdz46 написа:Продължавам да се чудя за какво са им бързи машини в Мездра.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Техник

а какво ще стане с локомотивите 

Информация
Модератори