Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако я бяха пуснали вчера или след някоя автобусна катастрофа, щеше да е точно обратното.
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

“Tова, което до този момент безспорно е ясно е, че става въпрос за човешка грешка, за нарушение на технологичните правила и до тук също безспорно е установено, че трима ръководители на движение от гара Драгоман и гара Драгоул са нарушили технологичните правила и с това са предизвикали катастрофа."

Това са думите на министъра на транспорта...Аз доколкото знам във всяка гара има само по 1 ръководител-движение :!: Ха сега познайте колко компетентен е министъра,който ако не се лъжа е принципал на БДЖ :evil:
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

според мен по-безопасно е да се пътува в влак, от колкото в автобус, но някой хора са на друго мнение
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В много гари има по няколко ръководители-движение. В Драгоман са двама - първо лице и второ лице външен.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Няма ли там броячи на оси ?
Как е възможно да забравят ,че имат 2 влака на един коловоз ?
Защо не са изключили напрежението в КМ ?
Защо помощника от ТСВ-то не е тръгнал срещу идващия влак ?
Подала ли е предупредената бригада необходимия звуков сигнал ?
Много въпроси без адекватни отговори !
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Хмм,честно си признавам,че не знаех това :oops: Ето,че научих нещо ново :) Благодаря за информацията!Ако има желаещи нека влязат на сайта на БТВ и прочетат написаното за случилото се днес - там е написано не мотриси,а електрички (горките така и не разбират за какво става на въпрос) + съответните правописни грешки в статията :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

stankos написа:Няма ли там броячи на оси ?
Как е възможно да забравят ,че имат 2 влака на един коловоз ?
Защо не са изключили напрежението в КМ ?
Защо помощника от ТСВ-то не е тръгнал срещу идващия влак ?
Подала ли е предупредената бригада необходимия звуков сигнал ?
Много въпроси без адекватни отговори !
Няма броячи.
Възможно е, когато старата смяна не е предала на новата местополжението на возилата в гарата. Възможно е новата смяна ръководител-движение не да е забравил, а изобщо да не е знаел за дизела.
Изключили са напрежението, но е било късно за това, както и за изпращане на охрана от ТСВ напред за спиране на бързия.

Дежурния в Драгоман е разбрал какво е станало чак, когато този от Драгоил му се е обадил да го пита какъв е този дизел на мястото на очаквания ТСВ. По това време 293 вече е шпорил по баира и не е имало време за реакция.
Има твърдение, че 06 060 е заминал 5 мин преди 10352, но това предполагам се дължи на несверен часовник на скоростомера. Ако обаче е вярно, 10352 трябва да е заминал без изход.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Медиите както винаги преувеличават и изкарват мухата слон. Лошото, е, че Цветков ме ядоса с директното обвинение на машинистите без дори да знае подробности. Типично за министър, който не е виждал влак.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Благодаря !
МБВ-то не е ли приел спирането на тока като заповед за спиране ?
ТСВ-то не би ли трябвало при затворен изход да иска образец ?
Наистина доста шибана ситуация , ако не бяха дизела и ТСВ-то на един коловоз може би нямаше да се случи !
Ама то като се обърне колата пътища много !
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР

Мнение от марковІ »

По "БТВ-то" се наслушах на глупости, а тука се начетох. 1. Образец се издава ако има повреда на ПАБ, като има определена процедура преди да се пусне влак;2. Дежурните ръководители искат съгласие от съседаната гара преди да пуснат влак, и когато го получат,тогава могат да дадат изход на влака;3. Каква връзка има дизела в тая катастрофа?????4.След като има телефонна връзка с машиниста на единия влак и той е спрял. Защо не се е свързал и със другия влак. Защо не е изпратил помощника срещу идващия влак за да го спре своевременно?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok45111 написа:Медиите както винаги преувеличават и изкарват мухата слон. Лошото, е, че Цветков ме ядоса с директното обвинение на машинистите без дори да знае подробности. Типично за министър, който не е виждал влак.
Чшшшшш.....Цветков ли ти е виновен за идиотите работещи в тази система !!!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Машините пристигнаха в депо Сф на 21:46.
Стига с тази контактна мрежа! Изключили са я, но е било късно.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

И малко черен хумор: ако продължаваме така да ги чукаме като яйца тези електровози нищо чудно скоро наистина нуждата от доствка на нови да стане крещяща и да последва закупуването на такива.
Мнения: 47
Регистриран на: Съб Фев 20, 2010 1:40 am
Местоположение: София

Мнение от 760mm »

Като говорим за чукане на яйца, затова ли ливреята е червена?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

:lol: :lol: :lol:
Първото яйце винаги е червено. :)
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”