Абе, в Америка всичко е еднакво навсякъде, от плочките по тротоара до дръжките на вратите по жилищата, но това е друга тема. Така и така ме дразни тази крайна еднаквост; но споменатата система просто е нефункционална. Ми те могат и 10 лока да влязат докато се затвори. Нали сигнализацията я има именно, за да предотвратява човешки грешки (автоматичната такава).
абе ще избута, но заради НКЖИ БДЖ остава без локомотиви 

пак всичко ще излезе от джоба на БДЖ
от кой да искат финансова отговориност от НКЖИ ли 

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
аз пък чух, че на електровозите им викат електрички... тия от телевизията не са с всичкия си 


Tоку-що гледах "уникалните новини" на БТВ свързани с днешният инцидент."Невероятно точните и детайлни новини" включваха 2 мотриси (
) и сръбски локомотив според водещите на емисията и Богомил Грозев,който беше репортер на място.Водещите наблегнаха не на човешкия фактор,а на морално остарялата техника въпреки,че при тях беше шефа на НКЖИ,който им обясняваше друго.Сигурно го казвам за хиляден път и пак се повтарям ама тази телевизия е пълна с уникални идиоти и това беше поредното потвърждение.За полагането на усилия в полза на автомобилния транспорт няма да говоря,нито пък за фактите показващи,че чехите още карат локомотиви-връстници на нашите Шкоди че и по-стари,ама БТВ са тъпи и не им трябват нови знания,че може да си обогатят много общата култура!
А са нужни само няколко клика из интернет....





Че се оляха оляха се ама поне да бяха нарекли влаковете с истинските им имена трябва да си много зле с техниката за да не правиш разлика между електровоз и електричка както и между товарен влак и мотриса като това последното учуди и жена ми която веднага попита как изглежда товарната мотриса
обясних и че е като сименсите ама без покрив 
явно полужението е било тежко щом се е наложила намесата на оксижени


явно полужението е било тежко щом се е наложила намесата на оксижени

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Вижте сега, безсилието ни е направо смешно-трагично. Има един израз, цитат е, който описва всичко:
"Така трудно е да накараш някой да разбере нещо, ако заплатата на някой зависи от това, той да НЕ разбере даденото нещо."
Ок?
Не е въпроса колко клика са нужни. Тодор живков беше казал нещо, също по въпроса, в мноооого старо негово изказване:
"Освен това искам да помол'а другарите журналисти, даааа, да ги предупред'а, че това, което ше говора тука няма'а са печати, те знаят, аз съм им казал, за кой е добър-и-я, добър журналист, добър журналист е тоа, койтоо пише не това, което са говори, а това, което трябва."
"Така трудно е да накараш някой да разбере нещо, ако заплатата на някой зависи от това, той да НЕ разбере даденото нещо."
Ок?
Не е въпроса колко клика са нужни. Тодор живков беше казал нещо, също по въпроса, в мноооого старо негово изказване:
"Освен това искам да помол'а другарите журналисти, даааа, да ги предупред'а, че това, което ше говора тука няма'а са печати, те знаят, аз съм им казал, за кой е добър-и-я, добър журналист, добър журналист е тоа, койтоо пише не това, което са говори, а това, което трябва."
Анкета
Чувствате ли се сигурни, когато използвате услугите на БДЖ?
* Да
* Не
* Нямам отношение
вижте каква анкета са пуснали в сайта на БТВ, и вижте резултата
Отговор Гласували
Да 27.54%
Не 56.92%
Нямам отношение 15.54%
Чувствате ли се сигурни, когато използвате услугите на БДЖ?
* Да
* Не
* Нямам отношение
вижте каква анкета са пуснали в сайта на БТВ, и вижте резултата
Отговор Гласували
Да 27.54%
Не 56.92%
Нямам отношение 15.54%

аве тея са уникални идиоти това е все едно да ровиш в рана на болен и да питаш майка му дали е добре егати боклуците претендират да са с най-добрата новинарска емисия а нямат и най малка грамотност 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това