Както се казва на чист български (тийнейджърски): foreverVESO написа:А това намаление до кога ли ще го има?![]()
Мой човек, аз съм реалист. Не виждаш ли, че нищо не се прави? Само отбий там номера, хвърли прах в очите, замажи положението и после искаме от пръднята да има боя... е не става тъз... може ли пък такова нещо... толкова години никакъв особен напредък и после кой е оптимиста? Това са фактите, и на мен ми се иска най-доброто, ама като се върви надолу какво да кажа?disell написа:Браво такива оптимисти трябват на нашата странаNikss написа:...ама моите деца може и да доживеят да видят това междугарие без намаление.![]()
![]()
![]()
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Някои от прелезите са имали АПУ но вече нямат.
Последно промяна от Saruman на Съб Сеп 11, 2010 3:17 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
А ние в Пазарджик одавна си имаме тези 25.Предполагам пак поради същата причина.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Техник
И е заради пропадане на перона а не по път , но както винаги докато някой локомотив не отнесе първия бордюр НК ЖИ няма да си мръднат пръста да го отремонтират , по 28 линия има още 2 сравнително "нови" 15 км/ч на два прелеза едното от които (до сп.Равнец) неизвестно защо стои при абсолютно изправно и работещо АПУ , за другото можем да го преглътнем така да се каже понеже е на новомонтирано АПУ до сп.Оборище и още се води като някакви проби (също работещо перфиктно ) и най-интересното е ,че и двете са сигнализирани като нормалани ограничения за скоростта а не със сигнала с точката и сега трябва целия влак да го влачиш през него неизвестно защо.....
Информация
Модератори