
Товарен влак дерайлира и унищожи 170 метра релсов път
Товарен влак излезе от релсите и в резултат на това бяха унищожени 170 метра релсов път. Пострадали хора, за щастие, няма. Заради инцидента, който стана снощи при гара Полски Тръмбеш, днес движението по линията Русе - Горна Оряховица беше спряно.
Влакът е превозвал стоманени валове. Освен релсите е унищожена и контактната мрежа. Поради тази причина движението на всички влакове в отсечката беше преустановено и международните влакове се движеха по обходен маршрут.
Служители на "Гражданска защита" отстраняваха щетите през целия ден. Единият от вагоните вече е възстановен, но другите два са бракувани. Причините за аварията все още се изясняват, но вероятно става въпрос за лошо укрепен товар.
информацията е от сайта на БТВ
Товарен влак излезе от релсите и в резултат на това бяха унищожени 170 метра релсов път. Пострадали хора, за щастие, няма. Заради инцидента, който стана снощи при гара Полски Тръмбеш, днес движението по линията Русе - Горна Оряховица беше спряно.
Влакът е превозвал стоманени валове. Освен релсите е унищожена и контактната мрежа. Поради тази причина движението на всички влакове в отсечката беше преустановено и международните влакове се движеха по обходен маршрут.
Служители на "Гражданска защита" отстраняваха щетите през целия ден. Единият от вагоните вече е възстановен, но другите два са бракувани. Причините за аварията все още се изясняват, но вероятно става въпрос за лошо укрепен товар.
информацията е от сайта на БТВ

170 метра тея знаят ли какво е 170 метра. 3, 4 звена по 25 метра са заминали. Валовете бяха наистина огромни, казаха ми че са били корабни. Според мене са сложени в единия край, натежали са в кривата и са се катурнали. И не цял влак, а само 2 вагона са дерайлирали. Другите вагони със злополучният 44 105.5 са на гарата в ПТб. Тея дето са писали не са виждали влак, и говорят с "гъза си".

дано скоро видим снимковия матерял 


Актуална информация от днес , 25-ти септември:
- локомотиви:
43535-4
тов.влак.
44076-8
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114;
44099-0
тов.влак;
44106-3 самотен на гара Елин Пелин;
44128-7
Белият кон 1623;
44130-3 първо беше на 1622 , след това на Дианата 8641.
44134-5
8613;
44151-9
8615.
След като изкара 8610 до София , 45150-0 отиде на 1625;
45153-4
Чайката 3623.
46028-7
тов.влак.
- мотриси:
30001-6+30002-4 и зад нея 31003-1+31004-9
10115;
30023-0+30024-8
10113.
- локомотиви:
43535-4

44076-8

44099-0

44106-3 самотен на гара Елин Пелин;
44128-7

44130-3 първо беше на 1622 , след това на Дианата 8641.
44134-5

44151-9

След като изкара 8610 до София , 45150-0 отиде на 1625;
45153-4

46028-7

- мотриси:
30001-6+30002-4 и зад нея 31003-1+31004-9

30023-0+30024-8

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Ами DESIRO-то от снимката мина по необичаен път в посока от Елин Пелин към Побит Камък.На дисплея гледам , че е изписано "София - Пловдив" , затова реших , че е 10113.Тъкмо бяхме снимали 8615 и си почивахме , когато то се зададе.
Не е 10112. Него съм го показал в клиповете и той отново мина по необичаен път , като ситуацията излезе от типа "Успоредно движение на влакове".
Не е 10112. Него съм го показал в клиповете и той отново мина по необичаен път , като ситуацията излезе от типа "Успоредно движение на влакове".


Ето какво се случи:
40605 начело с 44 105.5, в далечината се виждат и обърнатите вагони:
http://media.snimka.bg/7258/020770488-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770490-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770492-big.jpg
Катурнатите вагони и изорания път:
http://media.snimka.bg/7258/020770493-big.jpg
Крана без кабина, впоследствие на обръщането на вагона, по време на вдигането му и вагона:
http://media.snimka.bg/7258/020770495-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770502-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770516-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770523-big.jpg
Работниците:
http://media.snimka.bg/7258/020770500-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770503-big.jpg
След това дойде и кран на Гражданска Защита:
http://media.snimka.bg/7258/020770505-big.jpg
Работните машини:
http://media.snimka.bg/7258/020770507-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770509-big.jpg
Изорания път и липсващият стълб:
http://media.snimka.bg/7258/020770510-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770522-big.jpg
БТР-а:
http://media.snimka.bg/7258/020770514-big.jpg
Наблюдатели:
http://media.snimka.bg/7258/020770517-big.jpg
Цялата олелия:
http://media.snimka.bg/7258/020770520-big.jpg
40605 начело с 44 105.5, в далечината се виждат и обърнатите вагони:
http://media.snimka.bg/7258/020770488-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770490-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770492-big.jpg
Катурнатите вагони и изорания път:
http://media.snimka.bg/7258/020770493-big.jpg
Крана без кабина, впоследствие на обръщането на вагона, по време на вдигането му и вагона:
http://media.snimka.bg/7258/020770495-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770502-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770516-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770523-big.jpg
Работниците:
http://media.snimka.bg/7258/020770500-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770503-big.jpg
След това дойде и кран на Гражданска Защита:
http://media.snimka.bg/7258/020770505-big.jpg
Работните машини:
http://media.snimka.bg/7258/020770507-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770509-big.jpg
Изорания път и липсващият стълб:
http://media.snimka.bg/7258/020770510-big.jpg
http://media.snimka.bg/7258/020770522-big.jpg
БТР-а:
http://media.snimka.bg/7258/020770514-big.jpg
Наблюдатели:
http://media.snimka.bg/7258/020770517-big.jpg
Цялата олелия:
http://media.snimka.bg/7258/020770520-big.jpg
Последно промяна от Saruman на Нед Сеп 26, 2010 5:03 pm, променено общо 1 път.
благодаря за хубавия снимков матерял 


Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори