
Акредитиран фотограф

Администратор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Тоз, разрешил тая простотия (45 да стават 44) е за обесване. Товарните влаци в ГО например са повече от л-тивите серия 45.
Да иде той да качва 1300 т Дбв-Крс с 1 44-ка да го видя тогаз. 


Последно промяна от Nikss на Съб Сеп 25, 2010 4:37 pm, променено общо 2 пъти.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Чака още много работи. Като само някакъв си 90-жилен 25-метров кабел. Ще стане като с 5-та, дето ще батише 7-та. Та и 146 май ще добатише 96. Но дано не съм лош пророк.lok45111 написа:Не е в КОНЧАР, а в депо Подуяне. Почти е готова, чака АТП.44.123 написа:Ами какво става с 45.146 в Кончар и доколкото знам и нея я стягат за 44.146.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs


Да, може и да я бъде, за сметка на 96, която била уж ремонт па няма траф па няма и още много работи.Nikss написа:Като за новата година викаш може и да я бъде.![]()
![]()
085 е командировка в Мездра заедно със 152.
Жалко за 85 и 152. Значи вече са без RFT. Амин!

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
44096 ще чака да спре някоя друга машина за СР или КР та да вземат чаркове. Отделно от 096 сваляха шини за 44078 та докато не спре някоя друга не я чакайте на линия. 61007 стана донор та да изкарат 61019 и сега 007 чака да спре някоя друга та да я изправят на крака. Общо взето тъжна картинка но като няма пари за части е така.
една машина вкарват в движение, друга изкарват 


61-007 никога няма да излезе! Трафа й ще отиде на 61-005, на която й изгоря трафа и толкова. Трафове за серия 61 няма здрави. Нали не мислиш сериозно, че ще се сваля траф от всяка новоспряна 61 за голям ремонт за да отиде за поредното ГПР или ПР. 96 и свалиха трафа за да отиде на 98. А трафа на 98 даде газ и е аут. Трафове вече не се ремонтират в ЦЕРБ, защото няколко години БДЖ не е платило ремонта на последния отремонтиран и съответно същия си седи там в ЦЕРБ до заплащане на сумата + лихвите.44142 написа:44096 ще чака да спре някоя друга машина за СР или КР та да вземат чаркове. Отделно от 096 сваляха шини за 44078 та докато не спре някоя друга не я чакайте на линия. 61007 стана донор та да изкарат 61019 и сега 007 чака да спре някоя друга та да я изправят на крака. Общо взето тъжна картинка но като няма пари за части е така.
Всъщност трафове за 96 ще се намерят от бракуваните, но 25 метров 90 жилен кабел за RFT няма от къде да се намери освен от магазина. Те пък искали пари - мръсни магазинери!
Да искат от БДЖ пари. Не ги е срам.
Забравете за 61-007 , забравете за 44-096. Направо забравете за БДЖ

Лекарите може да купят патента от БДЖ - влиза пациент и веднага му взимат някой орган и го слагат на чакащ нуждаещ се. Така влезналия пациент става нуждаещ се и чака влизането на нов пациент от който съответно да вземат орган. И така ..... ала БДЖ.
Опаа, грешка - ще излезе! Има едно късо свободно местенце отзад до 84 и 83 да се запълни до дистанция. Тъй че със сигурност ще излезе и ще иде до тях. Така че спокойно - ще излезе!dido73 написа:61-007 никога няма да излезе!

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Тамън се зарадвах, че са пуснали 019. Но като чух, че е за сметка на 007 се зарадвах дваж повече! Тъз машина ми е толко противна... няколко пъти аха да остави влаковете, с които пътувах това лято.
Откакто беше изнасилена на Обединена, нещо не й върви. И сега като е спряна хептен. Лошото е, че частите за патиците са кът, а от ден на ден става все по-страшно. В ГО също не предприемат нищо по възстановяването на една от двете патици. Говореха за 018, ама тя е по-зле от 001, на която е сложена нова електроника. Но и те били доста пообрани. Не помня какво точно им липсваше, но беше важен детайл, който при Р-ките е тоководещите шини, при 61 не знам точно.
Като стана дума за трафовете и за ЦЕРБ, чудех се, че 523 докато се движеше беше минала през халето тъй като трафа дал газ и се зачудих като се усили кризата за трафове, че се чуваше да се отремонтират изобщо, т.е. работата замря, а то къде бил ключа за мазата.
096 може да се стегне за сметка на спрените отвън Р-ки (ако вече не са порядъчно обрани). С 084 какво стана
Уж комплектована, само да се вкара да се ремонтира, а какво? Взеха групи за 180 и накрая я разфасоваха цялата. Е та части от цял локомотив да изчезнат така мистериозно 

Като стана дума за трафовете и за ЦЕРБ, чудех се, че 523 докато се движеше беше минала през халето тъй като трафа дал газ и се зачудих като се усили кризата за трафове, че се чуваше да се отремонтират изобщо, т.е. работата замря, а то къде бил ключа за мазата.

096 може да се стегне за сметка на спрените отвън Р-ки (ако вече не са порядъчно обрани). С 084 какво стана


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Възможно е възстановяването на 2 от 3-те спрени 61. Едната най-добре да е 001, другата 007, а 018 ще остане брак.
Забравих, че и 016 е в ГО (4-та спряна), преди 2 месеца я видях разколачена, но не се работеше по нея.
Хората наблягат на Р-ките, нищо не разбираме ние от локомотиви, затова се получава така, че 61 са на произвол. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Акредитиран фотограф

Информация
Модератори