Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Ами какво става с 45.146 в Кончар и доколкото знам и нея я стягат за 44.146.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44.123 написа:Ами какво става с 45.146 в Кончар и доколкото знам и нея я стягат за 44.146.
Не е в КОНЧАР, а в депо Подуяне. Почти е готова, чака АТП.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Готова,но си остава 45. И другата не виждам как ще стане 44.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тоз, разрешил тая простотия (45 да стават 44) е за обесване. Товарните влаци в ГО например са повече от л-тивите серия 45. :evil: Да иде той да качва 1300 т Дбв-Крс с 1 44-ка да го видя тогаз. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:
44.123 написа:Ами какво става с 45.146 в Кончар и доколкото знам и нея я стягат за 44.146.
Не е в КОНЧАР, а в депо Подуяне. Почти е готова, чака АТП.
Чака още много работи. Като само някакъв си 90-жилен 25-метров кабел. Ще стане като с 5-та, дето ще батише 7-та. Та и 146 май ще добатише 96. Но дано не съм лош пророк.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Като за новата година викаш може и да я бъде. :D :lol:

085 е командировка в Мездра заедно със 152. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Като за новата година викаш може и да я бъде. :D :lol:

085 е командировка в Мездра заедно със 152. :?
Да, може и да я бъде, за сметка на 96, която била уж ремонт па няма траф па няма и още много работи.
Жалко за 85 и 152. Значи вече са без RFT. Амин!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44096 ще чака да спре някоя друга машина за СР или КР та да вземат чаркове. Отделно от 096 сваляха шини за 44078 та докато не спре някоя друга не я чакайте на линия. 61007 стана донор та да изкарат 61019 и сега 007 чака да спре някоя друга та да я изправят на крака. Общо взето тъжна картинка но като няма пари за части е така.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

една машина вкарват в движение, друга изкарват :(
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:44096 ще чака да спре някоя друга машина за СР или КР та да вземат чаркове. Отделно от 096 сваляха шини за 44078 та докато не спре някоя друга не я чакайте на линия. 61007 стана донор та да изкарат 61019 и сега 007 чака да спре някоя друга та да я изправят на крака. Общо взето тъжна картинка но като няма пари за части е така.
61-007 никога няма да излезе! Трафа й ще отиде на 61-005, на която й изгоря трафа и толкова. Трафове за серия 61 няма здрави. Нали не мислиш сериозно, че ще се сваля траф от всяка новоспряна 61 за голям ремонт за да отиде за поредното ГПР или ПР. 96 и свалиха трафа за да отиде на 98. А трафа на 98 даде газ и е аут. Трафове вече не се ремонтират в ЦЕРБ, защото няколко години БДЖ не е платило ремонта на последния отремонтиран и съответно същия си седи там в ЦЕРБ до заплащане на сумата + лихвите.
Всъщност трафове за 96 ще се намерят от бракуваните, но 25 метров 90 жилен кабел за RFT няма от къде да се намери освен от магазина. Те пък искали пари - мръсни магазинери!
Да искат от БДЖ пари. Не ги е срам.
Забравете за 61-007 , забравете за 44-096. Направо забравете за БДЖ :!:

Лекарите може да купят патента от БДЖ - влиза пациент и веднага му взимат някой орган и го слагат на чакащ нуждаещ се. Така влезналия пациент става нуждаещ се и чака влизането на нов пациент от който съответно да вземат орган. И така ..... ала БДЖ.
dido73 написа:61-007 никога няма да излезе!
Опаа, грешка - ще излезе! Има едно късо свободно местенце отзад до 84 и 83 да се запълни до дистанция. Тъй че със сигурност ще излезе и ще иде до тях. Така че спокойно - ще излезе!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тамън се зарадвах, че са пуснали 019. Но като чух, че е за сметка на 007 се зарадвах дваж повече! Тъз машина ми е толко противна... няколко пъти аха да остави влаковете, с които пътувах това лято. :D Откакто беше изнасилена на Обединена, нещо не й върви. И сега като е спряна хептен. Лошото е, че частите за патиците са кът, а от ден на ден става все по-страшно. В ГО също не предприемат нищо по възстановяването на една от двете патици. Говореха за 018, ама тя е по-зле от 001, на която е сложена нова електроника. Но и те били доста пообрани. Не помня какво точно им липсваше, но беше важен детайл, който при Р-ките е тоководещите шини, при 61 не знам точно.
Като стана дума за трафовете и за ЦЕРБ, чудех се, че 523 докато се движеше беше минала през халето тъй като трафа дал газ и се зачудих като се усили кризата за трафове, че се чуваше да се отремонтират изобщо, т.е. работата замря, а то къде бил ключа за мазата. :?
096 може да се стегне за сметка на спрените отвън Р-ки (ако вече не са порядъчно обрани). С 084 какво стана :?: Уж комплектована, само да се вкара да се ремонтира, а какво? Взеха групи за 180 и накрая я разфасоваха цялата. Е та части от цял локомотив да изчезнат така мистериозно :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

61001 ужким имаше читав траф. Лок така и така виси в ГО да вземат от 001 траф. Общо взето логика няма но жалко вече 3 маш от 61 серия ще са аут. От пролет се очаква да почват да спират машини за СР ли КР ако са навили километрите до тогава и ще се намерят донори за 096.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Възможно е възстановяването на 2 от 3-те спрени 61. Едната най-добре да е 001, другата 007, а 018 ще остане брак. :? Забравих, че и 016 е в ГО (4-та спряна), преди 2 месеца я видях разколачена, но не се работеше по нея. :? Хората наблягат на Р-ките, нищо не разбираме ние от локомотиви, затова се получава така, че 61 са на произвол. :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Много жалко още едно пате по-малко а са хубави локомотиви за леки влакове като за моят регион ПВ ГО-Рр.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

До 4 вагона, от 5 нагоре си е за 45/43. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация