
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Така е с това миене. Има заповед всеки ден да се вкарват ЕМВ в депо Надежда и да се мият на миячката за вагони. Резултата е налице - една ЕМВ запалена, а днес 32 121 още с включването на ГВП, изключваше от РОВ (максималнотокова защита на първичната страна на трансформатора) или веднага даваше РЗС, а другата половинка (32 122) изключваше от РОВ при набиране на по-голяма позиция.

Администратор
32 095/096 стоя с изгоряли фазан и ДВУ поради същото това миене в Надежда. Оказа се, че май миячката за вагони не става за ел. влакове, колкото и на някой да му се искаше. Повредата на 32 141/142 е запалване на изправителни мостове и по същата причина запалване на филтрите на ДВУ. Изгасена е с един пожарогасител, а влакът е престоял 13 мин. на гара Илиянци, след което с помощта на другата секция(влак 20220 е с две ЕМВ по принцип) са стигнали до София. Онзи ден в депото беше настанала суматоха и се правеха протоколи за 32 141/142, тъй като тя още е в гаранция. Имат съмнение, че запалването е в следствие на същото това миене, от което бая машина даде повреди.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори