
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Идеята ми е да се премине на по-горен етаж. Изприказваха се тонове за коя барака дрънчи повече от друга минала СР на Хх.хх.2006, кой пътник в колко да спира на Въртикрачолово, ускорява ли синия дарак по-бързо от червената бънгия.... И понеже лично съм издрънкал много глупости по тези въпроси,смятам че е време на друго ниво да се иде. Нека обмислим финансов фонд за рециклиране на подвижен състав и оптимизация в извършването на ремонти на железния път. Мисля,че жепето спешно се нуждае от такова помощ.

Глобален модератор

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Глобален модератор
Добре, пиши ми на имейла. Ще ти го пратя в ЛС. Ще ти дам и телефона си. Снимка не ти трябва, щото са познаваме. Поне до преди малко не бях клонинг, ама знай ли човек?46 242 написа:Само да не стане така че да пиша на некой потаен клонинг. Пишеш на Драган, чете те Петкан.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Идеята ти е много добра. Аз имах по-щура идея. Да се крия някъде охранявайки нещо ценно (да речем спрените пред халето ел Дезира) и когато дойдат графитаджии или вандали с още няколко човека да ги сплашим и да не смеят повече да припарят.46 242 написа:Идеята ми е да се премине на по-горен етаж. Изприказваха се тонове за коя барака дрънчи повече от друга минала СР на Хх.хх.2006, кой пътник в колко да спира на Въртикрачолово, ускорява ли синия дарак по-бързо от червената бънгия.... И понеже лично съм издрънкал много глупости по тези въпроси,смятам че е време на друго ниво да се иде. Нека обмислим финансов фонд за рециклиране на подвижен състав и оптимизация в извършването на ремонти на железния път. Мисля,че жепето спешно се нуждае от такова помощ.
Но това да събираме пари за ремонт/модернизация на л-тиви и вагони е много добро и аз с удоволствие бих се включил в това. Жепето наистина има нужда от незабавна помощ.
Що се отнася до изприказваните и изписаните тонове по споменатите от теб теми, те са нещо нормално. Не всеки има под ръка достатъчна и написана на достъпен език техническа литература, която да разбере и запомни от първия прочит, затова такива спорове е нормално да има. Един пита, друг отговаря, трети допълва, ако има да се допълва, четвърти каже нещо друго, свързано с това и се получава дискусия. Всеки научава нещо ново.
Ами очаквам новини относно качването на следващото стъпало.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Предлагам да мине малко време до като се освободите от налудничавите идеи и тога да се проведе смислен дебат по предложението... . Да вижда се че има някаква необходимост в тази насока!, но така с не домлъвки нищо няма да стане. Поне аз мисля, че е необходимо всеки да избистри своята позиция и в чист вид да я сподели пред форума. А предлагам първи да бъде колегата 46-242. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Идеите не са налудничави, налудничави за връзване са тримцата от стая1. Няма да се бърза. И най-важното: на плювалници изобщо никакво внимание да не се обръща! Все едно,че не съществуват. Първото е почистване на някои влакове, второто е пускане на нови такива. Първата може да се реализира когато момчетата са свободния, за втрото са нужни около 6 месеца и 100 кила нерви. Но ще стане! Третото е да се доразвият ретро-аткракциите.

Аз казах това, което мисля и смятам, че ще е добро за бъдещото развитие на железницата ни.
Оттук нататък се изисква въпросът за допускането ни до съответните депа и вагонни участъци да бъде представен пред тия от дирекцията и при първа възможност да се съберем и да свършим една наистина полезна дейност! 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
аз съм съгласен, само кажете когаNikss написа:Аз казах това, което мисля и смятам, че ще е добро за бъдещото развитие на железницата ни.Оттук нататък се изисква въпросът за допускането ни до съответните депа и вагонни участъци да бъде представен пред тия от дирекцията и при първа възможност да се съберем и да свършим една наистина полезна дейност!

Относно по-горното ниво , аз смятам че тази стъпка сме извървели със създаването на Сдружението носещо името на форума !
Или може би нивото предлагано е в друга посока !
Всички тези инициативи предлагани от 46 242 могат да бъдат предложени като проекти пред сдружението и след одобрението им от членовете и привържениците придвижени към осъществяване !
Сдружението и в момента работи по доста проекти , като най - видния от тях е възстановяването на " Павчо " , но не виждам много "изгарящи" от желание помощници !
Нека Жулиен даде повече и по-конкретна информация за идеите си !
И не на последно място : Каква е тази стая 1 и Как се влиза там или е само с ограничен допуск ?
Защото ми се струва , че се завъртаме в някаква интрига !
Или може би нивото предлагано е в друга посока !
Всички тези инициативи предлагани от 46 242 могат да бъдат предложени като проекти пред сдружението и след одобрението им от членовете и привържениците придвижени към осъществяване !
Сдружението и в момента работи по доста проекти , като най - видния от тях е възстановяването на " Павчо " , но не виждам много "изгарящи" от желание помощници !
Нека Жулиен даде повече и по-конкретна информация за идеите си !
И не на последно място : Каква е тази стая 1 и Как се влиза там или е само с ограничен допуск ?
Защото ми се струва , че се завъртаме в някаква интрига !


Глобален модератор
Моля да не пълните темата с празни приказки. Нейното предназначение е съвсем друго - прочетете заглавието.
По повдигнатия въпрос колегата Станко отговори съвсем точно и ясно: всякакви идеи и предложения за подобни дейности отнасяйте до ръководството на сдружение БЛФ.
По повдигнатия въпрос колегата Станко отговори съвсем точно и ясно: всякакви идеи и предложения за подобни дейности отнасяйте до ръководството на сдружение БЛФ.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Още веднъж благодаря за това че отзовахте! Интрига няма. Само трябва да помисля как да се организира парцалната акция(и другите също).Дайте ми малко време. Стая1 е мястото където са си дали среща двата мега феномена Саваната и Чакалнята. А и аз съм немалко драка-ръчкам и щипя, та един турски сериал се е заформил....
Страницата нещо бъгва ,днес на няколко пъти ми показва следното : Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: User lokforum already has more than 'max_user_connections' active connections in /www/lokforum.com/www/root/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/lokforum.com/www/root/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/lokforum.com/www/root/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/lokforum.com/www/root/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /www/lokforum.com/www/root/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Информация
Модератори