На 40 мин с S-bahn от Виена се намира великолепния музей за локомотиви и вагони Strasshof. Това е бившо депо, превърнато сега в музей. На закрито в депото се съхраняват 11 парни и 6 стари електрически локомотива, повечето в работоспособно състояние. Сред тях са много известните OBB 1189 "Крокодил" и австрийския аналог на известния германски Е94. В движение са също бързоходния 310.23 и много стария локомотив с външна рама серия 17С. Последния вкаран в експлоатация парен локомотив е 52 100. Веднъж месечно, обикновено в неделя, се провеждат празници в музея с машини под пара, включително и от други страни, много развлечения за деца и възрастни, демонстрации на истински локомотиви и модели. В музея има и градинска железница с дължина около 1 км.
На откритите коловози в бившото депо има голям брой локомотиви и вагони. Съхранени са едни от най-старите екземпляри в Европа. Състоянието им не е много добро (някои вагони са само метално скеле), но това не пречи да бъдат съхранени и показвани на посетителите. Някои наши музейни деятели са на мнение, че трябва да се съхраняват и показват само добре запазени експонати, но аз не съм съгласен с тях. Явно и хората от музея Strasshof мислят като мен.
За детаилно разглеждане на музея трябват поне 4 часа. Аз имах само 2, които използвах предимно за снимане. Така че и за мен реалното посещение в музея става сега, когато гледам снимките си.
Всички мои снимки от музея може да видите тук:
http://pivanov68.snimka.bg/hobby/lokomo ... 0.20506633
Официалния сайт на музея е:
http://www.eisenbahnmuseum-heizhaus.com/
На откритите коловози в бившото депо има голям брой локомотиви и вагони. Съхранени са едни от най-старите екземпляри в Европа. Състоянието им не е много добро (някои вагони са само метално скеле), но това не пречи да бъдат съхранени и показвани на посетителите. Някои наши музейни деятели са на мнение, че трябва да се съхраняват и показват само добре запазени експонати, но аз не съм съгласен с тях. Явно и хората от музея Strasshof мислят като мен.
За детаилно разглеждане на музея трябват поне 4 часа. Аз имах само 2, които използвах предимно за снимане. Така че и за мен реалното посещение в музея става сега, когато гледам снимките си.
Всички мои снимки от музея може да видите тук:
http://pivanov68.snimka.bg/hobby/lokomo ... 0.20506633
Официалния сайт на музея е:
http://www.eisenbahnmuseum-heizhaus.com/
Австрийците са все по-близо да се сдобият с нова 450 км линия от Кошице до Виена с руското междурелсие, след като бизнес анализите са доказали ефективност и рентабилност.
Оценката на цената е 6,3 млрд. евро за линията, 240 млн. евро за терминалите и още 130 млн. за подвижен състав.
Ще бъде интересно как след 10-на години ще виждаме локомотиви и подвижен състав на РЖД, УЗ и прочие във Виена
Оценката на цената е 6,3 млрд. евро за линията, 240 млн. евро за терминалите и още 130 млн. за подвижен състав.
Ще бъде интересно как след 10-на години ще виждаме локомотиви и подвижен състав на РЖД, УЗ и прочие във Виена

"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."


Администратор
В белите държави полицията е полиция, истинска, доблестна и предана на гражданите, съблюдаваща за тяхната безопасност на пътя и в дома и за това там и самите граждани отдават необходимото уважение към нея. А самата реклама върху "Таури"-то е много красива, личи си, че не е български кич ала Веско Маринов и "Нашата полиция ни пази".
64.19
Информация
Модератори