
Депо Надежда си е на БДЖ, завода в Дряново без пари не дават! сигурно са за ревизияNikss написа:Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София?nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки![]()
.

Е ако наистина е така наистина ще ме откажат повече да пътувам с влак...07 написа:Депо Надежда си е на БДЖ, завода в Дряново без пари не дават! сигурно са за ревизияNikss написа:Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София?nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки![]()
.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Всички вагонни заводи, а именно:
"ВРЗ-99" АД - Септември
"ТРАНСВАГОН" АД - Бургас
"ВРЗ КАРЛОВО" АД - Карлово
"ИНТЕРКОМ" ООД - Дряново
"ЛВЗ" ЕАД - Русе
са частни фирми, нямащи нищо общо с БДЖ и други държавни структури. Те приемат на драго сърце всякакви поръчки за ремонти, ревизии, ако щете и миене със сапун и пароструйка на вагони, но на съответната цена, която много солена.
Само "ВАГОНОРЕМОНТЕН ЗАВОД - ХАН КРУМ" АД - Хан Крум и "ВАГОНОРЕМОНТЕН ЗАВОД - ЛЕВСКИ" АД - Левски са все още държавни, но и при тях важи горното защото и те са извън системата на железницата.
"ВРЗ-99" АД - Септември
"ТРАНСВАГОН" АД - Бургас
"ВРЗ КАРЛОВО" АД - Карлово
"ИНТЕРКОМ" ООД - Дряново
"ЛВЗ" ЕАД - Русе
са частни фирми, нямащи нищо общо с БДЖ и други държавни структури. Те приемат на драго сърце всякакви поръчки за ремонти, ревизии, ако щете и миене със сапун и пароструйка на вагони, но на съответната цена, която много солена.
Само "ВАГОНОРЕМОНТЕН ЗАВОД - ХАН КРУМ" АД - Хан Крум и "ВАГОНОРЕМОНТЕН ЗАВОД - ЛЕВСКИ" АД - Левски са все още държавни, но и при тях важи горното защото и те са извън системата на железницата.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Фургон и пет exDB вагона от серия 43 (понякога има и такъв от серия 45). Само един смесен , което означава 1/3 от вагона първа класа.nagi написа:Въпросче относно населеност и състав на влак 8610?
Населеността варира , като тези дни поради "Spirit of Burgas" има доста връщащи се , в неделя влакът генерира що годе стабилна населеност почти по целия си маршрут , особено пътникопотока се увеличава след Пловдив.През седмицата пътниците в 5-те вагона се броят на пръсти , малко са и връщащите се от морето , поради ранния час на тръгване от Бургас.Извод - удобен за пътуване , в зависимост обаче дали си фен или не на exDB-тата.



Днес пътувах от Русе до Бургас с директния влак ,и меко казано останах потресен
Още докато си купувах билета ,забелязах че има и друг вариянт с 2 прекачвания ,на Синдел разпределителна и на Карнобат на Слънчевия бряг ,и ми стана доста траги-комично ,как директния влак стига с 30 минути по късно ,от колкото ако се бях прекачил 2 пъти,но както и да е ,избрах да не се прикачвам ,(тъй като снощи бях на рожден ден до 05:30 и от там директно 06:10 на гарата на влака,и вероятността да проспя някоя връзка беше огромна
) Направи ми впечатление че от Русе до Каспичан спирахме на "всяка керемидка" бетер пътнически влак.Няма да ви споменавам трите директни вагона за Бургас (74-ки) ,че бяха отвратително мръсни ,раздрънкани ,разхлопани и какво ли още не .... Но най втрещен останах когато слязох на Каспичан да запаля една цигара,тогава обстойно разгледах вагоните и от вън,единия вагон 74 010 почти нямаше бандаж,на око го прецених че нямаше повече от 5мм дебелина,(тъй като нямах измервателно средство под ръка)и съответно разлика във буферите със съседния вагон (който беше с дебел бандаж) беше около 40-50 мм .Когато мина началник влака покрай мен ,му показах разликата и го попитах дали не е опасно тънък бандажа,а той ми се изсмя и ми каза "КАРАЙ,ТЕ И БЕЗ БАНДАЖ МОГАТ ДА ВЪРВЯТ " И просто щях да падна от безхаберието и незаинтересоваността му ,както и да е ,но до Бургас бая потреперах от страх да не стане някоя беля ,добре че поне подадоха куца машина до 100 километра (43531) ,че иначе със 130 километра в час можеше и да се разпадне тоя вагон някъде между Карнобат и Бургас
А най-смешното беше,че на Бургас доста бозав чужденец ,с прилично добър фотоапарат снимаше омазаната с графити 43531 ,какво ли си е помислил горкия човечец за родното ни БДЖ, не искам и да си помислям даже 







Акредитиран фотограф
Информация
Модератори