На този етап не му пречи, предполагам при следващия голям ремонт ще го пратят в Дупница на боя, където боядисват мездренските и софийските лок и където при последния голям ремонт (мисля, че беше 2004 г., но какъв не помня) го боядисаха, но бързо избледня за съжаление, а никак не е лоша машинката, върви на пушка, което е по-важно от външния вид, но една нова боя ще му се отрази чудесно.desiro_94 написа:44 076 скоро ще бъде ли издокаран като останалите ? Имам предвид външния вид.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Така е. Преди около седмица беше на 20223 и аз реших да го снимам как се прикачва с вагоните и машиниста беше печен и ми направи представление с фаровете и прожектора. Клипа ще го кача до 2, 3 дни като го преконвертирам заедно с куп още други клипове с Варна уикенд и т.н.Nikss написа:На този етап не му пречи, предполагам при следващия голям ремонт ще го пратят в Дупница на боя, където боядисват мездренските и софийските лок и където при последния голям ремонт (мисля, че беше 2004 г., но какъв не помня) го боядисаха, но бързо избледня за съжаление, а никак не е лоша машинката, върви на пушка, което е по-важно от външния вид, но една нова боя ще му се отрази чудесно.desiro_94 написа:44 076 скоро ще бъде ли издокаран като останалите ? Имам предвид външния вид.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Акредитиран фотограф
Вчера (на 11. 09) се случи нещо странно с обедния бърз влак от Видбол за София (извинявам се- не знам номера на влака). На спирка 47-ми кантон (с. Бела). Локомотива наближавайки прелеза на кантона изсвири 3 пъти един след друг, след това изклучи ГВП и лок рязко намали скоростта. Първоначално помислих че машиниста е направил екстренно задържане и ГВП е изклучило от реле 409 но след това машиниста разхлаби спирачката и отново набра скорост и тъй като аз знам че когато се прави екстренно задържане кран машиниста трябва да остане на това положение до окончателното спиране на влака тая вероятност отпада. Ако някой от съфорумците е пътувал вчера с този влак и знае нещо нека сподели. Според мен за малко се разминахме с нов инцидент на ж.п. прелез!!!! 
Първоначално и аз така си помислих, но когато се прави екстренно не трябва ли кран-машиниста да остане на това положение до окончателното спиране на влака, или може да се лашне спирачката преждевременно??
За това питам- вие повечето сте машинисти и хора запознати с правилниците. Аз съм просто любознателен и малкото неща които знам са от обща култура
! Не че вчерашната случка има особенно голямо значение но просто ми стана интересно да разбера какво точно се е случило и дали съм на прав път с предположението си

Информация
Модератори