


Нищо не съм чул и не знам. Мина при мен в 8, снимах я и изчаках 20110 да дойде тъй като прозорецът на РП Хм свърши и влаковете вече се движат нормално. Последно в Сряда на 1-ви за последно се движеха с образец и по път 1 Тш-Чб. Ех защо не отидох да видя 20132, канех се да я снимам ама нещо ме домързя и не отидох. Вероятно са подали лок с бригада от депо Плз да я влачи.tsolov69 написа:Nikss , ако знаеш нещо по въпроса с вчерашната електричка на 20133 какво се е повредила на Рупци и до Плевен дали е стигала.

А Жулиенчо, в ГО секциите още се държат. За другите депа не мога да кажа, но за ГО съм сигурен, че са на ниво.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация от днес: БВ 3621 пристига в Пловдив с машина 46205. Ето клипче: http://vbox7.com/play:317ebe2b БВ 3622 тръгва от Карнобат с машина 46231. Ето клипче и на него:
http://vbox7.com/play:9d2dac0c
http://vbox7.com/play:9d2dac0c

Акредитиран фотограф
От днеска 05.09.2010г.
90101 с 43.545 и 44.103
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302740&cat=7307
40111 с 44.139
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302743&cat=7307
90102 с 44.125
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302746&cat=7307
40115 с 44.091 излязла от ГПР /от Рр до ГО с 44.202/
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302750&cat=7307
9623 с 44.108
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302751&cat=7307
ТВ на БУЛМАРКЕТ с 86.005
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302752&cat=7307
40114 с 45.205 /от Рр до СМЛ с 44.139/
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302757&cat=7307
40605 с 43.552 и 43.550
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302754&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302756&cat=7307
дневна маневра с 43.551
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302755&cat=7307
90101 с 43.545 и 44.103
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302740&cat=7307
40111 с 44.139
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302743&cat=7307
90102 с 44.125
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302746&cat=7307
40115 с 44.091 излязла от ГПР /от Рр до ГО с 44.202/
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302750&cat=7307
9623 с 44.108
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302751&cat=7307
ТВ на БУЛМАРКЕТ с 86.005
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302752&cat=7307
40114 с 45.205 /от Рр до СМЛ с 44.139/
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302757&cat=7307
40605 с 43.552 и 43.550
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302754&cat=7307
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302756&cat=7307
дневна маневра с 43.551
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302755&cat=7307



е браво ако наистина това стане рилската железница (между другото не знаех, че някога е имало такава) ще е втората теснолинейка в България след Септември-Добринище. Въпросът е от къде ще вземем толкова много пари. 50000 евро. И ние ли като гърците да излъжем ЕС да ни даде. Освен това си помисли не е ли по-хубаво първо да се довърши линията Кюстендил-Гюешево за директна връзка с Македония. Ако тръгнем да възстановяваме има много за възстановяване например Каспичан-Нови пазар Хан Крум-Велики Преслав Нова Загора-Раднево-Гълъбово Ямбол-Елхово Червен бряг-Бяла Слатина. Ами линията ГО-Елена си стои така и не разбрах защо спряха влаковете нищо че автобусите са през 10-15 мин. А знаете ли че смолянска област е единствената област в България в която няма нито една линия. Защо да не довършим линията Пловдив-Асеновград през Чепеларе и да влиза в Смолян през квартал Устово. Или пък линията Димитровград-Подкова също може да се довърши поне до Кирково 

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

а теснолинейката Червен бряг - Оряхово защо е закрита
а защо международния влак който преди е минавал през добрич сега е през русе
и не е ли по добре да се направи реконструкция на линията русе варна отколкото да се наливат толкова пари в теснолинейката на рила


Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Международният е през Русе поради влошеното състояние на 28 ма /то не че 9 та цъфнала и вързала/ и поради течащите реконструкции в северната ни съседка на линията Мангалия Букурещ. За второто като причина не съм напълно убеден. Третото, за което се сещам е влаковете да минават през столицата. То нали и затова беше рева за Дунав мост 2 как не го искат и т.н. Букурещ, та Букурещ...
В тоя ред на мисли, някой знае ли дали сезонните МВ возят вагони вътрешно в Румъния и останалите страни, през които минават?
В тоя ред на мисли, някой знае ли дали сезонните МВ возят вагони вътрешно в Румъния и останалите страни, през които минават?

тя че 28ма хич я нема е вярно както и за 9та ама какво се чудим нали шопчетата от край време се опитват да са отделна държава и все що е извън столицата се затрива е постигат го нема спор сега като стане и дунав мост 2 българия ще е само по правата бургас-видин а останалото ще потъне в мизерия какво да се прави крайно време е да се прекръсти българия на шопландия 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това


според мен от Димитровград ще върнат влака до Симеоновград откъдето ще продължи през линията само за товарни Раднево-Гълъбово-Нова Загора. Интересно защо не го пуснат като редовен влак с билети за БВЗР по-изгодно е
Информация
Модератори