Браво, да ви е честита и с пожелание скоро да покарате ремонтирани безупречно и 44 135, 45 154 и 44 131.помошник пз написа:днес закарахме 13152 до драгоман и от там товарачка до пловдив.машинката си я бива,с малки недостатаци,които оправихме по време на престоя.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Те е достатъчно да ги стегнат (както направиха в Трансимпекс с 089 и 088) и да ги оставят готови да чакат само заплащане и след това направо да ги пускат, инак с това чакане ще се влачат като народна песен още сумати месеци.44142 написа:Те могат да се постараят но БДЖ като не плаща няма как да стане. 130 не е лоша с тия фарчета като на 44001.
ПС: Пуснете малко снимки на 130 де... нямаше да ви моля ако бях по софийско, ама сега няма как, а вероятно чак другия месец ще имам път към Сф (то и това не е сигурно, но така се очертава), пък до тогаз ще се омаже, оклепе и няма да е толко фотогенична. Затова снимайте още докат е прясна, лъскава и лачена.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Кой ще е този щурчо без никакви преведени пари да извършва ремонт. Отделно в Кончар много ги спъваха на 130 и на 101 трябваше да се смени целия кабелаж но не се направи поради липса на пари. По принцип кончарите бързо ревизираха възлите но после чакаха шефовете да се натуткад дали да се сменя кабелажа или не.
Не е луд тоя дет яде баницата, а тоя дет му я дава.44142 написа:Кой ще е този щурчо без никакви преведени пари да извършва ремонт. Отделно в Кончар много ги спъваха на 130 и на 101 трябваше да се смени целия кабелаж но не се направи поради липса на пари. По принцип кончарите бързо ревизираха възлите но после чакаха шефовете да се натуткад дали да се сменя кабелажа или не.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Какво софийско бе човек, ето ти малко димитровградско:Nikss написа:ПС: Пуснете малко снимки на 130 де... нямаше да ви моля ако бях по софийско, ама сега няма как, а вероятно чак другия месец ще имам път към Сф (то и това не е сигурно, но така се очертава), пък до тогаз ще се омаже, оклепе и няма да е толко фотогенична. Затова снимайте още докат е прясна, лъскава и лачена.![]()
![]()
![]()
http://foto.bg/data/2085/P1070291.JPG
http://foto.bg/data/2085/P10702921.JPG
http://foto.bg/data/2085/P10702931.JPG
А тази снимка е от последното и пребиваване в депо Димитровград, което беше отдавна:
http://foto.bg/data/2085/44_130_3_.JPG
[/quote]Какво софийско бе човек, ето ти малко димитровградско:
http://foto.bg/data/2085/P1070291.JPG
http://foto.bg/data/2085/P10702921.JPG
http://foto.bg/data/2085/P10702931.JPG
А тази снимка е от последното и пребиваване в депо Димитровград, което беше отдавна:
http://foto.bg/data/2085/44_130_3_.JPG
Е нямам думи жестока е станала 130. Пожелавам още 500 000 км.
vkakachev написа:Какво софийско бе човек, ето ти малко димитровградско:
http://foto.bg/data/2085/P1070291.JPG
http://foto.bg/data/2085/P10702921.JPG
http://foto.bg/data/2085/P10702931.JPG
А тази снимка е от последното и пребиваване в депо Димитровград, което беше отдавна:
http://foto.bg/data/2085/44_130_3_.JPG
500 000 км са нищо... много повече може да мине.vkakachev написа:Е нямам думи жестока е станала 130. Пожелавам още 500 000 км.
Никой не каза дали са сложили нов хладилник във 2-ра кабина както бяха сложили и на 44 100. За климатиците жалко, че онез от дирекцията се правят на ощипани моми.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Информация
Модератори