

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

547 знаем, че е супер. Зимата идва пак за известно време. 524 също беше много яка, още повече, че е последната модернизирана (със сменени зъбни колела на редукторите) през 2005 г. като паралелно с "модернизацията" е минала и ПР в ГО. Голяма лъскачка беше тогаз, 2007 г. я помня караше ДТВ 20622, мездренци я взимаха да карат 20612, връщаха друг ДТВ и чак тогава плевенчани си я взимаха и връщаха ДТВ 20621.
А Жулиенчо, от съвсем липса на товарачки по 2-ра не можем да се оплачем. Мога да ти извадя доклад за отменените и движещите се товарни влакове специално за депо ГО за 1 година назад. От скоро обаче спрях да водя тая информация понеже гледам, че или няма или са отменени 1-2 влака, останалите се движат, неназначените изобщо (не са отменени, просто ги няма, докато отменените ги няма поради липса на машини, бригади или товар) също не са повече от 2-3. Специално виж разписанието на депо ГО за днес, 05.09 и ще забележиш, че само 1 чифт за Каспичан е отменен заедно с прилежащата му помощна и 2 чифта (1 във филиал Пл и 1 за Тл) не са назначени, всичко останало се движи и печели. Това за теб ако е дефицитна стока... Разправят наляво и надясно, че били намалели товарите... от разписанието обаче се вижда друго
тъй, че да си налягат парцалите и да вземат кочините 44 114 и 44 113 да им сменят зъбните колела да им направят редукторите за 110 км/ч (да станат 45 114 и 45 113), че товарите не намаляват, ама 44-ките които нямат толкова БВ, които да карат, се увеличават.
В Мездра си имат товарачки, въпросът е, че с машините са зле, та виждаш какво става - ПВ с ЕМВ или с вагони и дизел. Електровозите по-скоро са дефицитна стока. Нямаше да се стигне до всичко това и сега сумати Р-ки щяха да са в движение, а понятието ограда от локомотиви изобщо нямаше да го има ако не беше фалирал ЖПЗ (оправданието като го затвориха беше, че работата от БДЖ била намаляла - сиреч, че нямало много локомотиви за ремонт, а сега какво правим като се натрупаха, а?)
А Жулиенчо, от съвсем липса на товарачки по 2-ра не можем да се оплачем. Мога да ти извадя доклад за отменените и движещите се товарни влакове специално за депо ГО за 1 година назад. От скоро обаче спрях да водя тая информация понеже гледам, че или няма или са отменени 1-2 влака, останалите се движат, неназначените изобщо (не са отменени, просто ги няма, докато отменените ги няма поради липса на машини, бригади или товар) също не са повече от 2-3. Специално виж разписанието на депо ГО за днес, 05.09 и ще забележиш, че само 1 чифт за Каспичан е отменен заедно с прилежащата му помощна и 2 чифта (1 във филиал Пл и 1 за Тл) не са назначени, всичко останало се движи и печели. Това за теб ако е дефицитна стока... Разправят наляво и надясно, че били намалели товарите... от разписанието обаче се вижда друго


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Ремонта ще го извърши депо Пд. Април месец като ходих тамън го бяха разглобили, но тогаз се работеше и по 078, която излезе от ПР. Сега не знам какво е положението със софийските лок. Ако има от тях за ремонт, 146 ще чака или ще се прави по-бавно от възможното. Това е. До къде са стигнали не знам. Имаме хора от ремонта, те да кажат на какво дередже е. Ако няма пари, естествено, че ще стои разкостена в халето и ще чака по-добри дни.фена написа:Кой ще извършва ремонта на лок. 45 - 146 и знае ли някой да ли се работи по локомотива
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

От седмица си усеща недостига на локомотиви по 7-ма линия, има няколоко командировани от София 44-144, 45-191, две 43-ки направи ми впечатление, че бяха доста лъскави. Спрени са 45-175, 45-176, 45-177, 45-178, 44-140, и др. за които се знае 45-170, 45-174, 45-147, 45-193 ще се опитам да потърся положението на лок. в Депо - Мездра към утрешна дата.


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

45-180 е възстановена след пожара и от тази седмица ще минава на динамични проби, както и бившата 45-174 сега вече 44-174, а всички остана ли 44-140 е за КР , 45-147,175,176,177,178 - СР, 43-523,543,554 и 555 се водят месечна изолация ( ПРЕД БРАК ) . Това е за сега от мен, ако греша някъде се извинявам.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Да не говорим 2007 г. един път беше на 2601 и сигурно 5-6 пъти изключваше ГВП на излизане от Чб. Направо ме хвърли в тъч тогава въпросната 090.
180 беше на възстановяване в депо Дупница. Време е да я видим на фронта.
фена освен суха информация да предостави и снимки.
Причината е, че на депо Мездра не им трябват 44, затова теорията и твърдението, че 45 174 вече е в серия 44 е нереално и несериозно, освен ако не отива в друго депо (да речем Сф), но предвид това, което се случи с 45 164 - стана 44-ка с уговорката да мине в депо Сф за сметка на някоя грохнала и ограничена 44 или 45, а накрая си остана в Дца, та не ми се вярва 174 да се е трансформирала, още повече, че има много други чакащи за колооси и редуктори 44. Сега както се очертава от новия ГДВ да няма никъде над 100 км/ч по 5-та просто ще е излишна да се подвизава само за Клт 164.
Жулиене, сред мездренските машини има както много добри, така и курници (както ги наричаш). Можеш да питаш мен, ще ти обясня за всеки лок особеностите му, независимо от кое депо е. Достатъчно ги наблюдавам от 2005-2006 г. до днес, а и достатъчно съм слушал разкази на работещи с тях машинисти, тъй, че само кажи кога и къде да се видим на по бира-две, че и повече, но с мезе и ще подкараме влаци по дълги рамена.
4-те мездренски файтъра няма да тръгнат повече, решено е твърдо да се бракуват и това си е. Моето мнение е, че ако ги дадат на депо Русе преди още да бъдат изтърбушени и окрадени, ще се стегнат и пак ще идват до Мездра, но вече командировка, а не редовно.
Навремето 43 551 и 43 552 бяха софийски и отидоха в депо Русе с разхвърляни из машинното части, а сега са читави и обслужват безпроблемно влакове в тамошния регион. Редно е да се помисли правилно ли е да се бракуват локомотиви при този дефицит (въпреки възрастта им) и дали няма да стане още по-голям
140 най-сетне спря за КР, 176 и 178 далеч не са СР тъй като това са им последните големи ремонти и сега трябва да минават ПР. Реално са спряли за бандажи, мисля, че още нямат километрите за ремонт.
180 беше на възстановяване в депо Дупница. Време е да я видим на фронта.
фена освен суха информация да предостави и снимки.

Жулиене, сред мездренските машини има както много добри, така и курници (както ги наричаш). Можеш да питаш мен, ще ти обясня за всеки лок особеностите му, независимо от кое депо е. Достатъчно ги наблюдавам от 2005-2006 г. до днес, а и достатъчно съм слушал разкази на работещи с тях машинисти, тъй, че само кажи кога и къде да се видим на по бира-две, че и повече, но с мезе и ще подкараме влаци по дълги рамена.


4-те мездренски файтъра няма да тръгнат повече, решено е твърдо да се бракуват и това си е. Моето мнение е, че ако ги дадат на депо Русе преди още да бъдат изтърбушени и окрадени, ще се стегнат и пак ще идват до Мездра, но вече командировка, а не редовно.


140 най-сетне спря за КР, 176 и 178 далеч не са СР тъй като това са им последните големи ремонти и сега трябва да минават ПР. Реално са спряли за бандажи, мисля, че още нямат километрите за ремонт.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори