Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44-91 утре е на проба, вероятно от ГПР (2).
Пробег към 17.06.2010 г. когато последно е бил на ТП 2 е общо 330 000 км
44-70 мина 5-тото МПР откакто е излязла от ПР с което пробегът й достига невероятните 375 000 км, а отдавна трябваше да е минала 2-ро ГПР. :roll:
43 541 утре се прибира във Варна втора на 8631 след като няколко дни поработи в По
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нещо са те излъгали за ремонтите на лок. Поразпитах и в друго депо освен СФ. http://konkar.hit.bg/DSC02981a.JPG
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Има 4 ГПР-та от КР до КР. Напоследък разрешават извънредно ГПР5 на лок който са за КР. Сещате се защо.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Една от моите любими ГО машинки 45 201.1 е поизтъняла доста, но все пак се е намерил някой умник в депото, който е разпоредил да върви на БВ, вместо на ПВ и ТВ. :evil: В резултат на което днес БВ 4611 и 4612 "ДУНАВ" закъсняват от 5 до 10 минути при мен, нататък може и да се увеличат закъсненията им. Вчера 383 и 382 пак с 201 не знам как са били с времето, но те не са натегнати за разлика от двата БВ. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44091 след ГПР
http://lok45.hit.bg/DSC03062a.JPG
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Преди няколко дни беше на 2641. На 01.09.2010 г. е направена ревизията на спирачката. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

През последният месец, някои от ГО машините минаха за по няколко дни през депо М. Аз се сещам за 117, 126, 127, 201, 204. Най-пресният случай е от онзи ден когато 20133/20132 бяха с 44 141 - подпира си на реостат, да ти е кеф да работиш с нея. Поздрави на Борислав и компания, да са живи и здрави догодина да изкарат и 45 203 и 45200, пък и други, които се очаква скоро да спират за сериозни ремонти. :?
Между другото, онзи ден видях в депо Плз 45 192 с нови чепици. Явно затова са си я прибрали след дълго време работа по софийските рамена. 8) 115 от 10 дни вече е в движение след ГПР-2. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Към днешна дата 45 204.5 е с километри за ГПР, но кога ще спре и ще мине чинно ремонтът - остава загадка предвид настъпилата навсякъде криза. :? За пример - вчера 20233/20234 вместо с лок и вагони - с ЕМВ 32 145/6. :o :shock:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Забелязвам, че 117 е доста отъняла. Скоро май ще си я приберат да я преобуят и може пак да я върнат, че и бученето на вентилацията изобщо не е нормално... :?
В началото на месеца е била на струг, а като я гледам може да удържи и още един струг. Ако я приберат няма да е за това.
Вентилацията си работи нормално, но има разни други дребни кусури. Реостат слаб, но читав.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Ама го има реустата. :D Много си е точна машината, няма ядове с нищо.
Малко е по-изтъняла, но добрата механика го компенсира това. На вентилацията нищо и няма, нормално си работи.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Че е точна, спор няма, но наближава ли времето да спира за голям ремонт не е същото както когато излезе от ПР преди 3 години и малко. :wink: Сега като я гледам и се сещам за спряната 44 137, която е ПР.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 123 с пробег за ГПР.
43307 след повече от 3 месеца застой в депо ГО, вчера беше на втора товарна проба, след като тази от 30.06.2010 г. не беше издържана. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 205.2 работи в Мездра. Вчера беше 20233/20234, прилично дебели бандажи.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:45 205.2 работи в Мездра. Вчера беше 20233/20234, прилично дебели бандажи.
Днес беше довлякла 20202 и седеше на 14-ти к-з, чакайки да я гарират да си чака 20205.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44-106 много лачена. Доволен съм от нея!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация