


Глобален модератор
Повтарям: за действащ музеен локомотив със заповед на Дирекцията на БДЖ е определен локомотив 42.071. 42.072 е бракувана, извадена от парка на БДЖ и пратена за паметник в двора на ВТУ. 42.081 е действаща, води се на депо Варна, но неизвестно защо не влиза в списъка с музейни машини. От 04-ките е определена 04.025, но знаете дереджето й. Дано новият началник депо Сф направи нещо (доколкото го познавам може и да направи).
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Нещо не схващам 081 и 072 защо не са музеини?!А и къде е 071? Сигурно някъде гние без половината и и повече карантияTramway написа:Повтарям: за действащ музеен локомотив със заповед на Дирекцията на БДЖ е определен локомотив 42.071. 42.072 е бракувана, извадена от парка на БДЖ и пратена за паметник в двора на ВТУ. 42.081 е действаща, води се на депо Варна, но неизвестно защо не влиза в списъка с музейни машини. От 04-ките е определена 04.025, но знаете дереджето й. Дано новият началник депо Сф направи нещо (доколкото го познавам може и да направи).


Глобален модератор
Няма нищо сложно за схващане: в заповедта е цитиран 42.071. Аргументът е, че тя е максимално окомплектована, с оригинален кош и оборудване, в добро състояние, не е бракувана и се числи в локомотивния парк на БДЖ. 081 ще е в експлоатация още дълго (дай Боже) и няма как в момента да бъде обявена за музейна. 072 е бракувана, но грешката беше, че я подариха на ВТУ. Вече няма кой да финансира обратното й пренасяне на линията. А къде се пази 071 няма да кажа от съображение за запазването й от лешояди.KRAKOMOBILA написа:Нещо не схващам 081 и 072 защо не са музеини?!А и къде е 071? Сигурно някъде гние без половината и и повече карантия
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.


Глобален модератор
Естествено има нужда от ремонт, но не толкова страшен. А 081 си работи, така че не може да се каже "по-окомплектована от 081". Освен това ще трябва да мине през всички ревизии, без сертификатите от които не може да бъде въведен в експлоатация. В момента се чака решение на УС на БДЖ за започване на ремонтите на музейни машини: 03.12, 05.01, 14.25, 36.10, 42.071 и 613-76. За съжаление няма в доклада нито дума за 04.025 и 18.01.KRAKOMOBILA написа:Искаш да кажеш,че 071 е по окомплектована от 081 и 072 и МОЖЕ да се движи?Поне може ли някоя и друга снимка на таз машина
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Администратор
Малоумници колкото щеш. В Мездра преди няколко години нарязаха три оригинални 42-ки и сега чарковете им се търкалят из депото. В ЖПЗ-София също съсипаха 2 машини през 2001-ва, преди това в депо Подуяне имаше една машина с оригинален кош, която също беше нарязана, заедно с 43 005. 2000-та година карах 42 054 и вървеше на пушка, беше чудесна машина, три години след това я спряха уж за бандажи и накрая сами знаете на какво мяза.KRAKOMOBILA написа:Марио има ги и такива малоумни които могат да я съсипят
64.19

Тази снимка
http://www.bgphoto.net/photos/10515/o63 ... 968750.jpg
е направена в Депо Сф локомотива му е ясна серията но номера не който знае да каже? Снимката е направена от апарата на Бдж_бг извинявам се,че не съм искал разрешението му,но мисля ,че няма нищо против
http://www.bgphoto.net/photos/10515/o63 ... 968750.jpg
е направена в Депо Сф локомотива му е ясна серията но номера не който знае да каже? Снимката е направена от апарата на Бдж_бг извинявам се,че не съм искал разрешението му,но мисля ,че няма нищо против


Администратор


Глобален модератор
Не е в Асеново, другаде е и не е все още опоскана.lok45111 написа:Въпросната 42 071 е в Асеново ако не ме лъже паметта или греша. Относно лешоядството, мога да кажа, че трябва да си малоумен за да я съсипеш. А аз лично ще проведа свое си проучване къде е машината и в какво състояние е, защото силно ме съмнява, че преди да иде в Асеново може да е опоскана.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори