Ти си като един плевенски машинист с 29 години стаж, той в бързия график и никога не носи КР като е на работа... погледнал в началото на ГДВ, позапомнил ако някъде има промени, знае скоростите наизуст по участъците, които преминава и всичко му е на 6.bdz46 написа:-18` за товарен влак е добре. Можеше да е -120` или +260`.
Стига сте ги гледали тези разписания.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
От скоро това лято, както и през изминалото, виждам Булмаркет да минава с такива вагони. http://www.vbox7.com/play:1d86282f
Администратор
Това са си стандартни Еаоs вагони, оцветени в ливреята, станала стандартна за "БУЛМАРКЕТ". Каолин предполагам возят.stani_46001 написа:От скоро това лято, както и през изминалото, виждам Булмаркет да минава с такива вагони. http://www.vbox7.com/play:1d86282f
Акредитиран фотограф
За първи път видях "Булмаркет" по 4-та , когато караха някакви пътнически вагони за Иран , идентични на нашите exDB-та , само където имаха с един прозорец повече в средното отделение , намиращо се между вратите.Единият влак го засякохме с форумската група посред нощ в Ст. Загора и беше с двойна тяга.Мина транзит и доколкото знам е бил до Димитровград , от където , въпреки че превозвача има и дизелови локомотиви , машина на БДЖ (06-00-ца) го е поела към границата.
Ето какво засякох:
http://media.snimka.bg/6911/020076717-big.jpg
http://media.snimka.bg/6911/020076720-big.jpg
http://media.snimka.bg/6911/020076722-big.jpg
На последната снимка се вижда, че изл. лок. е сигнализиран с диск.
http://media.snimka.bg/6911/020076717-big.jpg
http://media.snimka.bg/6911/020076720-big.jpg
http://media.snimka.bg/6911/020076722-big.jpg
На последната снимка се вижда, че изл. лок. е сигнализиран с диск.
може би това е другияVESO написа:За първи път видях "Булмаркет" по 4-та , когато караха някакви пътнически вагони за Иран , идентични на нашите exDB-та , само където имаха с един прозорец повече в средното отделение , намиращо се между вратите.Единият влак го засякохме с форумската група посред нощ в Ст. Загора и беше с двойна тяга.Мина транзит и доколкото знам е бил до Димитровград , от където , въпреки че превозвача има и дизелови локомотиви , машина на БДЖ (06-00-ца) го е поела към границата.
Днес , минавайки край Белозем , видях 55263-8 , която беше с цвят като останалите 55-00-ци , собственост на БДЖ , а сега вижте в каква разцветка е.
Новата ливеря на частния превозвач се е наложила масово сред всички локомотиви , собственост на компанията.
Новата ливеря на частния превозвач се е наложила масово сред всички локомотиви , собственост на компанията.
Администратор
Не са пребоядисани, цяла седмица ги гледах отблизо - заедно със 125 и 182 маневрираха из ЖП натоварищата на ЛукОил и РомПетрол в Русе, единия ден дори се появи и 51цата закупена от ТЕЦ Варна.. Е-вагоните ги товарят със някакъв фураж, приличаше ми на кюспе....VESO написа:Две 55-00-ци са с червено - черна ливрея - 125 и 182.Но не съм виждал скоро 229 и 238 , предполагам и тях са ги пребоядисали.
Информация
Модератори