
Фаровете са си същите. Проблема е в глупавото решение да махнат капачките на системата много единици и сега стои много грозно...
Интересно как 44 100 си я направиха и не ги пипаха изобщо (те и не им пречат, че да ги махат), а тук я "обезчестиха" най-безмилостно... ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ!





Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Тая система поне да се ползваше.......Nikss написа:Фаровете са си същите. Проблема е в глупавото решение да махнат капачките на системата много единици и сега стои много грозно...Интересно как 44 100 си я направиха и не ги пипаха изобщо (те и не им пречат, че да ги махат), а тук я "обезчестиха" най-безмилостно... ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ!
![]()
![]()

И да се ползваше и да не се, пак щеше да запълни огромната празнина между фаровете, която сега ще стои абсолютно неестетически и грозно. Примери (кърпени машини) колкото щеш.07 написа:Тая система поне да се ползваше.......Nikss написа:Фаровете са си същите. Проблема е в глупавото решение да махнат капачките на системата много единици и сега стои много грозно...Интересно как 44 100 си я направиха и не ги пипаха изобщо (те и не им пречат, че да ги махат), а тук я "обезчестиха" най-безмилостно... ИСКАМЕ ВЪЗМЕЗДИЕ!
![]()
![]()

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Говоря в основни линии, не за самата чистота или за боята, нейната яркост и т.н.07 написа:Nikss написа:Голяма работа... ама пречи ли някому? По-добре да си стои неизползвана... без нея локомотивите са грозни.elektrovoz46 написа:Тая система никога не се е практикувала при нас.
Всики други кусури ги оправихме че до външния вид допряхме....

Ха сега кажи от тия двете машини коя има по-чаровен така да се каже вид? Пак ще повторя и ще потретя, че системата не се използва, но никому не е пречка за експлоатацията на локомотивите.
машина 1
http://www.prikachi.com/images/119/2424119u.jpg
машина 2
http://www.prikachi.com/images/123/2424123u.jpg
Аз лично предпочитам първата, защото е здрава и плътна, а втората освен, че е кърпена е и неуплътнена и духаща. Изводите са за теб.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Администратор

Даа... всеки друг професор може да отклонява важни въпроси като "Какво ви пречи на вас системата и нейните капаци БЕ?" Ако ще да работи... дадох ви пример за машина със и без системата, вие пак си знаете вашето и не смеете да кажете, че 199 е по-красива естетически от 158, защото знаете, че СЪМ ПРАВ!



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Nikss
МнениеПуснато на: Нед Авг 15, 2010 9:15 pm Заглавие:
Даа... всеки друг професор може да отклонява важни въпроси като "Какво ви пречи на вас системата и нейните капаци БЕ?" Ако ще да работи... дадох ви пример за машина със и без системата, вие пак си знаете вашето и не смеете да кажете, че 199 е по-красива естетически от 158, защото знаете, че СЪМ ПРАВ! Cool Twisted Evil
Г-н Nikss нека внесем известната за всичи доза истина, лок. 45-199 е ремонтиран в " Трансинпекс - Русе ", а лок. 45-158 от Локомотивни депа Мездра и Дупница. Мисля, че ако и лок.45-158 беше ремонтиран в Русе тогава вече можеш да ги сравняваш.
МнениеПуснато на: Нед Авг 15, 2010 9:15 pm Заглавие:
Даа... всеки друг професор може да отклонява важни въпроси като "Какво ви пречи на вас системата и нейните капаци БЕ?" Ако ще да работи... дадох ви пример за машина със и без системата, вие пак си знаете вашето и не смеете да кажете, че 199 е по-красива естетически от 158, защото знаете, че СЪМ ПРАВ! Cool Twisted Evil
Г-н Nikss нека внесем известната за всичи доза истина, лок. 45-199 е ремонтиран в " Трансинпекс - Русе ", а лок. 45-158 от Локомотивни депа Мездра и Дупница. Мисля, че ако и лок.45-158 беше ремонтиран в Русе тогава вече можеш да ги сравняваш.
Информация
Модератори