Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

То се вижда... Ако релсите са омазани отстрани, значи често минава ТПС с работеща мазилна.
Омазани релси има само по 16-та линия и където се движат ДМВ и ЕМВ 30/31.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

то по 16 -та релсите са омазнени и от течове на масло от локомотивите
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не повече от всяка друга линия.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

vkakachev написа:то по 16 -та релсите са омазнени и от течове на масло от локомотивите
Ти пък ги изкара подвижни лейки ! :lol:
Добри са си машинките ! :wink:
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Ами във Велинград са талкава мазни, че и румънката вече марширува при потегляне но зависи кой го кара ако кара банскалията Иван Чолев като го жегне локомотиваза 2 мин. и изчезва от гарата неможе да превърти и сантиватър колелата
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

лубрикаторите даниса едни жълти кутии които са през около 1 км. Аз ги мислех за телефони които се ползват от служителя дето прави проверка по железния път за сигнализиране в съответната гара при повреда на линията :?:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Туй са точно телефонни колонки, които са ползват не от поддръжката на пътя, а само при аварийни и извънредни ситуации. Лубрикаторите, или на български смазвачи, са едни ниски кутии, свързани с маркуч към продълговати тесни ванички, прикрепени от вътрешната страна на глава релса. За съжаление нямам снимка - който има нека да качи.
По вашта линия обаче лубрикатори няма - дизелите си мажат ребордите, и то много добре.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Да.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

на теснолинейката не съм виждам
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

виждал съм в метрото в Софиа
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

По-горе писах - по 16-та линия няма. На метрото има, защото доколкото знам метровските ЕМВ-та нямат мазилни инсталации.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

тогава дизела как го прави това мазане дане е едно казанче като това за пясък ама е по-малко с капачка
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В метрото не съм виждал лубрикатори, а съставите си имат мазилна инсталация.
На локомотивите мазилната не се вижда отвън.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация