32 077/078 и 43 532 на гара Копривщица: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1726
Няколко часа по-късно същите возила, на същата гара, но от другата старна: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1732
Няколко часа по-късно същите возила, на същата гара, но от другата старна: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1732
Разрових се из архивите и извадих някои интересни снимки на ТПС, който днес не е между нас или вече не е същия.
32 009/010 в последните си дни живот и 32 099/100 лъсната след ГПР. По нищо не личи в какво ще се превърне няколко години по-късно. Датата е 24.04.2004 г.

R. I. P. 26.07.2004, 44 084 на Оптима. Днес вече окончателно бракувана и почти унищожена.

Още един бъдещ смъртник, който върви по стъпките на 44 084. 04.08.2004, влак 1621.

44 079 преди да се превърне в изтърбушен кош и 45 198 лъсната от ремонт. Годината е 2004.

Една машина, която вече не се движи на една гара, която вече я няма (07.2006):

Последен влак за 32 101/102 (30121/30124). На следващия ден замина на самоход на съхранение в Кулата. 23.01.2007 г.

R. I. P. Снимката е лоша, но с историческа стойност - Последни мигове от 31-годишната експлоатация на 32 121/122 на бившата гара Томпсън с влак 20224 на 07.07.2007 г, обслужен навреме и безавариино. Същата вечер ЕМВ влезе в депо Подуене и повече не излезе...

Малко преди пожара...

44 096 току що завърнала се от ЛВЗ:

Една от елитните и представителни машини на ГОлямото депо след ГОлям ремонт. 19.10.2004 г.

32 009/010 в последните си дни живот и 32 099/100 лъсната след ГПР. По нищо не личи в какво ще се превърне няколко години по-късно. Датата е 24.04.2004 г.
R. I. P. 26.07.2004, 44 084 на Оптима. Днес вече окончателно бракувана и почти унищожена.
Още един бъдещ смъртник, който върви по стъпките на 44 084. 04.08.2004, влак 1621.
44 079 преди да се превърне в изтърбушен кош и 45 198 лъсната от ремонт. Годината е 2004.
Една машина, която вече не се движи на една гара, която вече я няма (07.2006):
Последен влак за 32 101/102 (30121/30124). На следващия ден замина на самоход на съхранение в Кулата. 23.01.2007 г.
R. I. P. Снимката е лоша, но с историческа стойност - Последни мигове от 31-годишната експлоатация на 32 121/122 на бившата гара Томпсън с влак 20224 на 07.07.2007 г, обслужен навреме и безавариино. Същата вечер ЕМВ влезе в депо Подуене и повече не излезе...
Малко преди пожара...
44 096 току що завърнала се от ЛВЗ:
Една от елитните и представителни машини на ГОлямото депо след ГОлям ремонт. 19.10.2004 г.

Акредитиран фотограф
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори