До утре ви обещавам професионален отговор!dido73 написа:Техническата документация доказва, че патешката ВО е 2,2 пъти по-маломощна от R-овата.
Проблемите с отопляването на вагоните от патици не са мит със сигурност. Поразпитайте експлоатацията и машинистите на патиците, те ще ви кажат.

Както тук обясних патишкото ВО издържа 197A. Значи 6 вагона са му на кантар и за преосигуровка не му дават повече от 5.bdz46 написа:Днес загледах - 7 студени вагона серия 63 - 220 А.bdz46 написа:Не съм провеждал трайни наблюдения по въпроса, но когато съм заглеждал, повече от 200 А не съм виждал.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил

По отношение на отоплението с не повече от 5, по отношение на теглителна сила би трябвало 7-8 да не са проблем (вече зависи и от самия участък, по който минава влака).elektrovoz46 написа:Въпроса е през зимния сезон с колко вагона може да се справи ВО на 61ва серияkgeorgiev написа:имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
патетата доколкото си спомням бяха през лятото и вагоните през 90 - те са били не повече от 4

Предназначението на тези машинки е предимно за тежка маневрена и лека влакова служба. Интересно в маневрен режим колко може да изтегли/избута като маса или като брой вагони (независимо какви) да речем в гара Софияelektrovoz46 написа:Niks виждал съм 61 серия с 10 вагона който малко се озорва някъде но се справя преди когато ходеше за Лакатник или за Карлово тогава и слагаха горе долу по-такъв брой вагони!


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Именно затова се пита, за да се изясни окончателно всичко по теглителната сила. А някой може ли да напише ако максимума е 2000 тона на равен терен с каква скорост може да ги тегли и приблизително каква сила реализира (в килонютони).bdz46 написа:При 61 няма маневрен и влаков режим.
Като вървеше локалния 30801 с патица и изкарваха сериозни влакове. 1000 т и нагоре си беше редовно явление.
Тези вашите 10 пътнически вагона са нищо работа.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори