Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Vancho написа:Снощи :
:arrow:
БВ 4612 пристигна три минути преди време теглен от 44 105 и с руски дарак в състава
Че откога "Дунав" - а почна да има и руски вагон? нали си е запазена марка на 382/383?
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Винаги си е имал, но не всеки ден.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

kgeorgiev написа:
Vancho написа:Снощи :
:arrow:
БВ 4612 пристигна три минути преди време теглен от 44 105 и с руски дарак в състава
Че откога "Дунав" - а почна да има и руски вагон? нали си е запазена марка на 382/383?
През лятото във Вторник и Събота (не съм сигурен точно за дните) 4611 и 4612 возят по 1 сандък на опашката и затова целогодишно сп. им % е 94 и скорост до 120 км. :evil: Интересно как така го решават като на самите сандъци пише 140 км/ч, а пък и няма да е проблем влакът да си е до 130 км/ч тъй като в състава му има още 6 вагона - 1 с калодкови и 5 с дискови спирачки, та дори и да не му функционира неговата (тя май и не е много ефективна) пак би трябвало да има достатъчна спирачна маса. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От 15-ти юни до 14-ти септември , всеки вторник съставът на 4611 / 4612 вози директен вагон Саратов - София - Саратов.Преди време имаше и още един "сандък" - до Волгоград (от тогава ми е останало само това впечатление) , но той отпадна поради липса на пътници.След пристигането на 4612 в Русе , вагонът на РЖД (последен в композицията) се откача и се събира с идващия в 00:15 международен влак 1014 от Варна за Ростов (3 вагона).Престоят не е голям и в 1:00 обединеният състав заминава към Румъния.На вагоните от този влак не сменят талигите както обичайно на Vadul Siret , а ги прекарват през Ungheni.Веднъж засякох влака на Русе и ми направи впечатление този вагон , който не бе назъбен като останалите.Или бе модернизиран , или е друг тип , различен от спалните.От снимката сами забелязвате разликата със съседния.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Външната обшивка на руските вагони е целоносеща конструкция (оттам идва "назъбването").
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:...като на самите сандъци пише 140 км/ч, а пък и няма да е проблем влакът да си е до 130 км/ч ... :roll:
Не всички руски вагони са до 140 км/ч. Има и такива , на които е изписана скорост 160 , а снимката съм я правил на 19-ти юли мин. година. Вагонът е от композицията на 382.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:
Nikss написа:...като на самите сандъци пише 140 км/ч, а пък и няма да е проблем влакът да си е до 130 км/ч ... :roll:
Не всички руски вагони са до 140 км/ч. Има и такива , на които е изписана скорост 160 , а снимката съм я правил на 19-ти юли мин. година. Вагонът е от композицията на 382.
То в талигите няма голяма разлика гледам. Предполагам понеже не на всички сандъци тарата е еднаква затова и скоростта да е различна, защото някои са с тара 55, а други 56 тона. Та затова и някои са до 140, други до 160 км. Та моето предположение е, че тези, които са с тара 55 тона са до 160 км/ч, а тези, които са с тара 56 т са до 140 км/ч. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Надписът на рамата не е меродавен, защото вагоните се движат из Европа на оборотни талиги.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Абе не е си работа с тез сандъци, като ми е разказвал дядо ми как са изпадали преди години и докато ги вдигнеш обратно на релсите зор видиш...

Иначе днес:
2615 с 44 198.0 много добра машинка
2610 с 44078, тази вечер би трябвало "Албена"-та да я зове отново и утре пак 2610, ако ли не, дано се класира за 2615 :roll: не е изключено и на Чайката да отиде :cry: всичко зависи от деломайстора, но най-лошо ако иде за Клт...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Най-лошо е ако иде в Пд.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

n0_aLoNe написа:Най-лошо е ако иде в Пд.
Ходила е вече, няма причина да го прави, предполага се, че вече уляга. :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

28.07.2010г.
9620/9623 с 44.105
29.07.2010г.
9620/9623 с 45.204
30.07.2010г.
9620/9623 с 44.067
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Утре влаковете за Кардам ще се обслужват от 55 серия. Явно им е дошъл акъла да оправят климатика на 10 013/14, в което няколко дни подред се пържиха пътниците на температура над 40 градуса по Целзий.
Мнения: 65
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 8:05 am
Местоположение: varna

Мнение от belata2 »

А да ти е идвало на ум че няма здрави,а не заради климатика.
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

То, че няма здрави няма. Това всички го знаем :D
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация