Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

n0_aLoNe написа:44 099 кога е била последно някакъв ремонт? Клати се като патица, още малко ще направи някоя авария по КМ.
Да не споменавам как бие.
Интересно... не погледна ли шаблона? Там пише. Последно знам, че когато се сдоби с колооси и редуктори за 130 км/ч е минала ГПР и е получила нова механика, но предишният й (голям) ремонт е бил среден в ГО някъде 2002-2003 г. иначе ГПР-то мисля, че беше края на 2008 г. (на шаблона пише ревизия спирачка 15.10.2008 г.), а последното й преобуване беше наскоро - само преди малко над 3 месеца. Като цяло имаше добри отзиви от нея, но предвид, че има да върти още сумати километри до капитален ремонт... дано в По си я прегледат при следващото ТП (последно е била ТП3 преди 18 дни, до 2 седмици трябва да мине ТП4). :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Снимка на 44.094 на гара Димитровград чака да се прикачи на ТВ за СЗ която 18.06.2010г. е излязла от ремонт извинявам се за лошата снимка предварително.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299004&cat=7307
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Имам питане към хората от пловдивския регион:
Интересува ме лок 43 527.1 в движение ли е и ако не къде се намира тъй като в лок депо По го няма при спрените машини. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

527 е в депо ПО пооглозгана. Вчера се е позапалил 44082 на ТВ край ИХ от силови шини.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:527 е в депо ПО пооглозгана. Вчера се е позапалил 44082 на ТВ край ИХ от силови шини.
Интересно къде са го забутали 527... нещо не можах да го открия. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Зад халето в което зареждат дизелите е заедно с една 18 серия целите са нашарени.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

OFFTOPIC: Снимай 527, ако можеш и снимай 18ката да и видим състоянието.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 2
Регистриран на: Съб Юли 10, 2010 8:05 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от doktor »

защо е спрян въпросният 43527 ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

doktor написа:защо е спрян въпросният 43527 ?
Докторе, писах ти на лично каква е работата с въпросният файтър. Е, пак ще ти го разясня като се надявам по възможност да свършиш това, което ти поръчах. Значи, локомотивът е спрян за подемен ремонт, който се прави при 450 000 км пробег. Поради липса на пари ремонтът не е извършен и лок е оставен настрани. Вероятно се използва и като донор за другите 43. Това е положението. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Явно депо Пловдив закъса за Ерки. От седмица в пункт Септември работят файтери. 1621 най-редовно се обслужва от 43.5. Днес отново беше с 43.5.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно. :o В момента от По Р-ките в движение не са 057, 064, 097, 130, 131, 133, 135, 154 и 167.
От файтърите - 527, 529, 534. Всичко останало движи и печели.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45150 и 45155 също не са в движение.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:45150 и 45155 също не са в движение.
От кога? Спряни за планови ремонти? То скоро и 45 185 ще спира за голям ремонт, последно края на Май 2008-ма излезе от ГПР, сега вероятно ПР или СР, не знам точно.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

На гара септимври видях един локомотив 44 058.6, койта беше в отвратително състояние. Кога смятат да го спират за планов ремонт?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

vkakachev написа:На гара септимври видях един локомотив 44 058.6, койта беше в отвратително състояние. Кога смятат да го спират за планов ремонт?
Предстои му ГПР-2, но това не е кой знае колко сериозен ремонт, та не се надявай на чудеса. Същият последно е излязъл от ПР в По на 15.12.2008 г., иначе ако става въпрос за състояние, ако си виждал наскоро 44064 (вече не е в движение), ще разбереш, че 058 е цвете. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация