По-скоро ПР. Досега на всички възстановявани след инциденти лок са правени поне такива. СР си е сериозен ремонт. За преминаване в серия 44 още преди месеци е решено, че няма да го бъде.фена написа:Локомотива се води СР или ПР колоосите ще се сменя с червени за 130 км. и нищо чудно да премине в 44 серия
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Е тогава да не е СлР
Администратор
Случаен ремонт след удара на прелеза на "Летоструй".фена написа:Е тогава да не е СлР
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
А, че ние си знаем, че 163 излезе от ПР на 30.06.2009 г.44142 написа:45163 излезна от ПР миналата година. 45166 излезна много преди 163 от ПР и още не е спирал за ГПР.
За сведение, 166 излезе от ПР на 04.12.2008 г.
Въпросът е сега при възстановяването дали само кабината и пораженията по покрива и талигите ще оправят или ще прегледат набързо и другите възли и агрегати (ще извършат ремонт в обем ГПР или ПР).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Не става на въпрос само една машина да се втурнат да правят. Просто предполагам, че ще извършат планов ремонт на 163 под формата на възстановителен макар, че са минали малко над 7 месеца между излизането от ремонт и фаталният удар. Ще видим като излезе дали са нанасяли нещо по шаблона (може и само ревизия спирачка, демек в обем ГПР да извършат ремонт), но реално погледнато щетите не са никак малки и си има за цял ГПР работа по лок.44142 написа:В ПД нямат какво да правят та ще правят предсрочни ПР на 163. Просто като ремонта е ограничен а има планови ремонти, случайни и тн не може да се юрнат само една машина да правят.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори