Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Re: отг

Мнение от Nikss »

фена написа:Локомотива се води СР или ПР колоосите ще се сменя с червени за 130 км. и нищо чудно да премине в 44 серия
По-скоро ПР. Досега на всички възстановявани след инциденти лок са правени поне такива. СР си е сериозен ремонт. За преминаване в серия 44 още преди месеци е решено, че няма да го бъде. :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45163 излезна скоро от ПР така че не е никакъв ПР,СР или КР.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
45 - 163

Мнение от фена »

Е тогава да не е СлР
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: 45 - 163

Мнение от Mario Evstatiev »

фена написа:Е тогава да не е СлР
Случаен ремонт след удара на прелеза на "Летоструй".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:45163 излезна скоро от ПР така че не е никакъв ПР,СР или КР.
Излезна кога :?: :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

45163 излезна от ПР миналата година. 45166 излезна много преди 163 от ПР и още не е спирал за ГПР.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:45163 излезна от ПР миналата година. 45166 излезна много преди 163 от ПР и още не е спирал за ГПР.
А, че ние си знаем, че 163 излезе от ПР на 30.06.2009 г.
За сведение, 166 излезе от ПР на 04.12.2008 г.
Въпросът е сега при възстановяването дали само кабината и пораженията по покрива и талигите ще оправят или ще прегледат набързо и другите възли и агрегати (ще извършат ремонт в обем ГПР или ПР). :roll: Предполагам, че ще извършат цялостен ремонт в един от посочените обеми, но да видим.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В ПД нямат какво да правят та ще правят предсрочни ПР на 163. Просто като ремонта е ограничен а има планови ремонти, случайни и тн не може да се юрнат само една машина да правят.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:В ПД нямат какво да правят та ще правят предсрочни ПР на 163. Просто като ремонта е ограничен а има планови ремонти, случайни и тн не може да се юрнат само една машина да правят.
Не става на въпрос само една машина да се втурнат да правят. Просто предполагам, че ще извършат планов ремонт на 163 под формата на възстановителен макар, че са минали малко над 7 месеца между излизането от ремонт и фаталният удар. Ще видим като излезе дали са нанасяли нещо по шаблона (може и само ревизия спирачка, демек в обем ГПР да извършат ремонт), но реално погледнато щетите не са никак малки и си има за цял ГПР работа по лок.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Има си план-график за извършване на ремонтите, след като скоро е минавала ремонт, ще оправят само кабината и засегнатите части и толкоз. Нищо повече.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43.309 написа:Има си план-график за извършване на ремонтите, след като скоро е минавала ремонт, ще оправят само кабината и засегнатите части и толкоз. Нищо повече.
Доста ще има да оправят. Дано до края на лятото тръгне злощастната 163.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация