Trainspotting от днес,11-ти януари.Рано сутринта имах лекции и наобяд като дадоха по-голяма почивка се разходих до гарата.Тъкмо пристигнах,когато на 4-ти челен коловоз се установяваше 81203,обслужван от 10033-2+10034-0.Пътниците слязоха,а аз се отправих към 1-ви челен.Най-после да видя 1620,теглен от софийска машина,днес се разписа 44100-6.
С интервал от 20 минути,на гарата пристигнаха няколко влака,обслужвани от електрички:
-установилия се на 1-ви коловоз 82205,обслужван от 32151-3+32152-1;
-влизащия в гарата 19214,обслужван от 32153-9+32154-7;
-пристигналия с 10 минутно закъснение 80102,обслужван от 2 мотриси-най-отпред 32091-1+32092-9,а отзад като втора 32155-4+32156-2.Като огледах влака,от двете електрички слязоха не повече от 50 души,напълно достатъчни за една.
Набързо фотографирах старозагорската 45186-4,готвеща се за 4640 и напуснах района на гарата,понеже почивката ми изтичаше.
С интервал от 20 минути,на гарата пристигнаха няколко влака,обслужвани от електрички:
-установилия се на 1-ви коловоз 82205,обслужван от 32151-3+32152-1;
-влизащия в гарата 19214,обслужван от 32153-9+32154-7;
-пристигналия с 10 минутно закъснение 80102,обслужван от 2 мотриси-най-отпред 32091-1+32092-9,а отзад като втора 32155-4+32156-2.Като огледах влака,от двете електрички слязоха не повече от 50 души,напълно достатъчни за една.
Набързо фотографирах старозагорската 45186-4,готвеща се за 4640 и напуснах района на гарата,понеже почивката ми изтичаше.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Trainspotting от вечерта на 18-ти януари.Понеже бях поканен на имен ден на Наско,изчаках го да се върне от училище и решихме с него и Николай да видим какво е положението на центр.По.С 3 минути закъснение на 1-ви коловоз пристигна Дианата,теглена от 45185-6.Решихме да и отделим малко повече внимание и я огледахме внимателно.Населеността в нея при пристигане беше изключително висока от композицията се изсипаха стотици хора,които бързо тръгнаха към чакалнята и изходите.Минути след това,качилите се в нея пътници бяха под 30 души и поетапно разгледахме състава.В първите 3 exDB вагона серия 43 имаше общо 18 човека,без да се брои нач.влака и един представител на Транспортна полиция.Вижте на какво приличаше първокласното отделение на 4-тия вагон.Населеността в него също бе близка до нулевата(общо 3 души).Направихме снимка пред вагона серия 63 за превоз на инвалиди и установихме,че той се характеризираше с най-висока "посещаемост"-повечето пътуващи от По се бяха качили в него,а освен това,там имаше доста хора,идващи от столицата.В последният вагон освен кондукторката на задната(втората средна
) врата,имаше около 10-тина души.Равносметката до тук-не повече от 80 пътника,напълно достатъчни за два вагона,което само затвърди впечатленията ми,че този влак до Сзт и Я върви почти празен.
Острата криза за DESIRO рефлектира по ужасяващ начин върху депо ПО.Най-фрапантната ситуация,която съм наблюдавал досега се случи в 19:15,когато от 4-и коловоз потегляше 1641 с композиция от 3 exDB вагона,теглени от 07123-3.Хората,пристигащи от подлезите се чудеха къде ли е мотрисата за този влак,предлагаща приятните комфортни условия и след като кондукторът на перона потвърждаваше,че това е влака за Млг,те без повече въпроси,се настаняваха вътре.
Малко по-успокоителна бе гледката на заминаващия от 4-ти челен 81206,обслужван от 10009-2+10010-0-единственото DESIRO,което видях тази вечер и едно от общо 3-те намиращи се при нас.5 минути преди потегляне,населеността в него бе почти 100%-ова,като незаетите седалки се брояха на пръсти.
С 2 минути закъснение,на 3-ти коловоз пристигна 80112,както знаете от доста време не може да се осигури ЕМВ за него и той е композиция,теглена от старозагорски електровоз;както от снимката се вижда,начело бе 44061-0.
С това приключихме и поехме към един ресторант,близо до центъра,където Наско трябваше да ни почерпи.

Острата криза за DESIRO рефлектира по ужасяващ начин върху депо ПО.Най-фрапантната ситуация,която съм наблюдавал досега се случи в 19:15,когато от 4-и коловоз потегляше 1641 с композиция от 3 exDB вагона,теглени от 07123-3.Хората,пристигащи от подлезите се чудеха къде ли е мотрисата за този влак,предлагаща приятните комфортни условия и след като кондукторът на перона потвърждаваше,че това е влака за Млг,те без повече въпроси,се настаняваха вътре.
Малко по-успокоителна бе гледката на заминаващия от 4-ти челен 81206,обслужван от 10009-2+10010-0-единственото DESIRO,което видях тази вечер и едно от общо 3-те намиращи се при нас.5 минути преди потегляне,населеността в него бе почти 100%-ова,като незаетите седалки се брояха на пръсти.
С 2 минути закъснение,на 3-ти коловоз пристигна 80112,както знаете от доста време не може да се осигури ЕМВ за него и той е композиция,теглена от старозагорски електровоз;както от снимката се вижда,начело бе 44061-0.
С това приключихме и поехме към един ресторант,близо до центъра,където Наско трябваше да ни почерпи.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Спотинг от днес, 27.01.2006.
В 15ч. на Централна гара валеше дъжд, но това не ме притесни, тъй като пероните са покрити. След малко спря и реших да отида до депото да видя как е положението. Първо видях на 6-ти коловоз Чайката с локомотив 44 101. Машината не е закачена към влака, защото по този момент той се отоплява. На екипировката в депото имаше две ЕМВ-та. Зад храстите се криеше НСО - Неидентифициран Стоящ Обект.
На екипировъчния пункт също така бяха и 61 002 и 61 006:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190302270000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190391020000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190475238750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190558988750.jpg
В депото също така бяха и 44 085&44 127, чакащи да поемат своите влакове. Малко снимки на 44 127:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190933363750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055191068207500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055191169301250.jpg
Състоянието на бракуваните локомотиви, както и на тези в изолация са описани в друга тема в този форум. ПВ 10112 пристигна навреме, обслужван от 32 123/124, а до него беше Банан 1:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055191812426250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055192041020000.jpg
http://rexkos.web.data.bg/gallery/stora ... G_0462.jpg
Белият Кон беше точен до секундата с локомотив 44 128. По моя преценка населеността беше по-висока от обичайната. Навреме беше 1620 с лок. 44 076. Направих му едно клипче, но то ще бъде качено малко по-късно. След малко покрай мен мина 44 087, вероятно да обслужва БВ5623. Малко след това мина една товарачка начело с 44 072. Машината до нея е 44 087. На път към депото, за моя приятна изненада се появи варненският боец - 43 556. В депото отново снимах някои машини, за които писах в друга тема от форума. Та на екипировката тоз път бяха 44 087, 43 556 и отново 44 127. Последната се готвеше за Янтрата. Като пристигнах вече на самата гара на Чайката бяха и втора машина - 45 152, а другата както казах по-горе беше 44 101. На 1-ви коловоз беше Дианата с 46 229:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193466645000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193651332500.jpg
Слава богу този път беше с 5 вагона, като в състава имаше инвалиден серия 63. На съседния коловоз имаше един товарен влак начело с 55 141. Беше с поне 30 вагона. В това време на 2-ри челен коловоз беше БВ6620 със следните ДМВ Дезиро: 10 031/032 и 10 025/026. Последната е горнооряховска. Прави ми впечатление, че в София винаги работи горнооряховско Дезиро, като през определен период от време те се сменят.
Дойде време да се прибирам в Костинброд. Тъй като имах време отидох на 13-ти коловоз, където беше ПВ 30113 начело с 43 517. Беше с два вагона - един 74 серия и един 50 серия. И двата бяха сравнително читави. Янтраджията беше на 10-ти коловоз с горнооряховската КрАсАвИцА 44 127. Естествено в Костинброд се прибрах с КПВ 10212, начело с 44 001:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193918520000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193994457500.jpg
Влакът беше с 3 вагона - 1A (серия 40) и 2B (50 и 74 серия). Влакът замина от гара София навреме. След като минахме надлез Надежда влакът ускори и след 5 секунди намали до 2-3 km/h, след което отново леко ускори и така до сп. Надежда се движехме с 40 km/h. След това се движехме вече с 60-70 km/h. На сп. Обеля се разминахме с 5-минутно закъснелия КПВ 10211, обслужван от 33 005/006. След Волуяк за радост на всички заваля сняг, който за съжаление след около 5 минути спря. На Костинброд бяхме точно на секундата. Снимка на локомотива.
Е това е от мен за днес. Надявам се, че ви е харесало.
В 15ч. на Централна гара валеше дъжд, но това не ме притесни, тъй като пероните са покрити. След малко спря и реших да отида до депото да видя как е положението. Първо видях на 6-ти коловоз Чайката с локомотив 44 101. Машината не е закачена към влака, защото по този момент той се отоплява. На екипировката в депото имаше две ЕМВ-та. Зад храстите се криеше НСО - Неидентифициран Стоящ Обект.

http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190302270000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190391020000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190475238750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190558988750.jpg
В депото също така бяха и 44 085&44 127, чакащи да поемат своите влакове. Малко снимки на 44 127:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055190933363750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055191068207500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055191169301250.jpg
Състоянието на бракуваните локомотиви, както и на тези в изолация са описани в друга тема в този форум. ПВ 10112 пристигна навреме, обслужван от 32 123/124, а до него беше Банан 1:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055191812426250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055192041020000.jpg
http://rexkos.web.data.bg/gallery/stora ... G_0462.jpg
Белият Кон беше точен до секундата с локомотив 44 128. По моя преценка населеността беше по-висока от обичайната. Навреме беше 1620 с лок. 44 076. Направих му едно клипче, но то ще бъде качено малко по-късно. След малко покрай мен мина 44 087, вероятно да обслужва БВ5623. Малко след това мина една товарачка начело с 44 072. Машината до нея е 44 087. На път към депото, за моя приятна изненада се появи варненският боец - 43 556. В депото отново снимах някои машини, за които писах в друга тема от форума. Та на екипировката тоз път бяха 44 087, 43 556 и отново 44 127. Последната се готвеше за Янтрата. Като пристигнах вече на самата гара на Чайката бяха и втора машина - 45 152, а другата както казах по-горе беше 44 101. На 1-ви коловоз беше Дианата с 46 229:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193466645000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193651332500.jpg
Слава богу този път беше с 5 вагона, като в състава имаше инвалиден серия 63. На съседния коловоз имаше един товарен влак начело с 55 141. Беше с поне 30 вагона. В това време на 2-ри челен коловоз беше БВ6620 със следните ДМВ Дезиро: 10 031/032 и 10 025/026. Последната е горнооряховска. Прави ми впечатление, че в София винаги работи горнооряховско Дезиро, като през определен период от време те се сменят.
Дойде време да се прибирам в Костинброд. Тъй като имах време отидох на 13-ти коловоз, където беше ПВ 30113 начело с 43 517. Беше с два вагона - един 74 серия и един 50 серия. И двата бяха сравнително читави. Янтраджията беше на 10-ти коловоз с горнооряховската КрАсАвИцА 44 127. Естествено в Костинброд се прибрах с КПВ 10212, начело с 44 001:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193918520000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633055193994457500.jpg
Влакът беше с 3 вагона - 1A (серия 40) и 2B (50 и 74 серия). Влакът замина от гара София навреме. След като минахме надлез Надежда влакът ускори и след 5 секунди намали до 2-3 km/h, след което отново леко ускори и така до сп. Надежда се движехме с 40 km/h. След това се движехме вече с 60-70 km/h. На сп. Обеля се разминахме с 5-минутно закъснелия КПВ 10211, обслужван от 33 005/006. След Волуяк за радост на всички заваля сняг, който за съжаление след около 5 минути спря. На Костинброд бяхме точно на секундата. Снимка на локомотива.
Е това е от мен за днес. Надявам се, че ви е харесало.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Браво!Последната снимка на банана е най-красива.Като гледам композицията,си улучил късмет да пътуваш в първокласен вагон.
Искам да попитам нещо-от доста време наблюдавам,че заминаващата "Диана" е изтеглена максимално на 1-ви коловоз.Защо се прави това,при положение,че останалата част от коловоза е незаета,някой знае ли?

Искам да попитам нещо-от доста време наблюдавам,че заминаващата "Диана" е изтеглена максимално на 1-ви коловоз.Защо се прави това,при положение,че останалата част от коловоза е незаета,някой знае ли?
От както влезе в сила новият ГДВ и 10212/10213 остана единственият чифт с композиция по линията, винаги има един първокласен вагон-40 или 50 серия, и два второкласни - 47, 50 или 74 серия. Напоследък на този влак не съм виждал 17-ки, ЕX-DB, инвалидките серия 80.VESO написа:Като гледам композицията,си улучил късмет да пътуваш в първокласен вагон.![]()

Един вагон, ама пълен! (4627)

Това е влакът с най-шарения състав в България.
Всички видове могат да се видят. Виждал съм и три инвалидки една след друга оцветени в различни цветове както следва: червено, светлосиньо и синьо-жълто.

Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори