Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Острата криза за DESIRO рефлектира по ужасяващ начин върху депо ПО.Най-фрапантната ситуация,която съм наблюдавал досега се случи в 19:15,когато от 4-и коловоз потегляше 1641 с композиция от 3 exDB вагона,теглени от 07123-3
Това направо ме разби. Защо по-добре не направят както преди - да пуснат трите вагона от Сф и до По да в състава на Дианата, в обратната посока е аналогично. Аз мисля, че е по-целесъобразовано този влак да е с композиция, а не с Дезиро, тъй като времепътуването никак не е малко - около 4 часа. Не, че имам нещо против Дезирото. Напротив, много ми харесват мотрисите, обаче след като пътувах 5 пъти с тях установих следното: за времепътувания под 2 часа са ИДЕАЛНИ, а за времепътувания над 2 часа просто не са подходящи, тъй като не са предназначени за това.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Моето мнение е,че наистина трябва да се пусне композиция.Вярно е и също,че след Дг влакът е с ниска населеност поради късния час.Но пък от По до Дг една пък е малко за извозването на пътниците.Като се установи мотрисата на коловоза и начева едно блъскане,едно бутане...../все едно по комунистическо пред някой магазин,където са пуснали нещо в ограничени количества/.Та и според мен 1641/1640 трябва да си бъдат с композиции теглени от 07 ххх.
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

Наистина ще е по-добре ако се върнат директните вагони за Момчилград от София, макар че по този начин ще се увеличи престоя на Пловдив.Когато бях първи курс преди две години и този влак беше с вагоните за Момчилград за гарите до Пловдив издаваха билети за тези вагони.Последния ямболски вагон беше мисля 3-ти,а слеващия 11.
А иначе всички вагони бяха 7.Имаше един човек дето се чудеше с място в 11 вагон къде е този вагон,като са само 7 :lol:
депо подуяне
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация