Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

rosko0172 написа:То4но главния коловоз положиха 5-ти.Мисля,4е от Видин пътни4еска към товарна,ще се строи двойно трасе,но не съм сигурен.Новото трасе запо4ва от километър 177+084 или то4но след железния мост,непосрвдствено след спирка Слана бара посока Видин.
5-ия коловоз къде са го положили между бъдещия перон и стълбовете ли?
От къде се брои този 177км от началото на 7-а линия Мездра ли?
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Да то4но там е положен http://www.transsystem-bg.com/ ето я товарна гара,а това е новата пътни4еска гара http://www.transsystem-bg.com/.
Да от гара Мездра се брои 0+000км и гара Видин се намира на километър 181+220.
Като кликнете на линковете,влезте в проекти и ще намерите проекта за жп възел Видин,защото нещо не се отварят директно.
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

rosko0172 написа:Да то4но там е положен http://www.transsystem-bg.com/ ето я товарна гара,а това е новата пътни4еска гара http://www.transsystem-bg.com/.
Да от гара Мездра се брои 0+000км и гара Видин се намира на километър 181+220.
Като кликнете на линковете,влезте в проекти и ще намерите проекта за жп възел Видин,защото нещо не се отварят директно.
Мда това означава само 4км ново трасе от Видин към Мездра...Видбол на кои километър е предполагам 171,много лошо че никой не се е сетил за оставащите 6-7км до Видбол че може да бъдат подменени през тези 6 месеца,сигурно не са включени в проекта на испанците.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

mach написа:
rosko0172 написа:Да то4но там е положен http://www.transsystem-bg.com/ ето я товарна гара,а това е новата пътни4еска гара http://www.transsystem-bg.com/.
Да от гара Мездра се брои 0+000км и гара Видин се намира на километър 181+220.
Като кликнете на линковете,влезте в проекти и ще намерите проекта за жп възел Видин,защото нещо не се отварят директно.
Мда това означава само 4км ново трасе от Видин към Мездра...Видбол на кои километър е предполагам 171,много лошо че никой не се е сетил за оставащите 6-7км до Видбол че може да бъдат подменени през тези 6 месеца,сигурно не са включени в проекта на испанците.
Нищо неми отваря
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

Разгледах проектните чертежи,прави впечатление че на товарна гара и 4-ти коловоз е главен но с по малка дължина предполагам че продължава към моста а само 5-и продължава за пътническата гара тоест единичен път...много интересно след стълбовете на 5-ти коловоз се предвиждат цели 3 коловоза в перспектива като 6,7 и 8 това място сигурно е оставено за в бъдеще когато започне модернизацията на трасето Видин-София.
При пътническата гара прави впечатление двата дълги перона по 450м който до колкото знам ще са закрити,но как ще минават хората между пероните някой ще прескачат по коловозите до новата сграда на гарата?
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Коловозите са челни, като Видинчанин все пак трябва да знаеш как става досътъпа до коловозите, а именно отзад от старото приемно сдание, което обаче не знам какво ще го правят.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

NiGhtPiSH написа:Коловозите са челни, като Видинчанин все пак трябва да знаеш как става досътъпа до коловозите, а именно отзад от старото приемно сдание, което обаче не знам какво ще го правят.
Знам чи са челни,но знам и манталитета на хората,след като си купят билет от новата пътническа гара която е отстрани и ако влака и композиран на 2.ри коловоз всички ще прескачат през линията освен ако умишлено не е направен перона да е по висок.
Проектантите не знам защо не са помислили пътническата гара да е преходна и извън града след жп надлез Брегово тоест на 1км от квартала с най много население във Видин,единственото неудобство че трябва все пак да се осигури някъкав транспорт до центъра,а Видин е единствения по рода си град без градски транспорт!
Предимството е че международните влакове няма да сменят посоката на движение и локомотива,но така или иначе пак международните ще сменяват електровоза с дизел на пътническата гара тъй като ме съмнява да края на другата година а и в близко бъдеще румънците да илектрифицират участъка Golenti-Craiova 95км,по проекта сега трябва да се елетрифицира от Видин до Golenti.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Наистина ли Видин няма градски транспорт :shock: Иначе тука си е екстра гарата сваля пътниците в центъра на града. И след като там ще се сменят машините става идеално влиза влака сече се румънската машина отзад идва нашата проба и тръгва точно 10 мин. са нужни.
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

EuroSprinter написа:Наистина ли Видин няма градски транспорт :shock: Иначе тука си е екстра гарата сваля пътниците в центъра на града. И след като там ще се сменят машините става идеално влиза влака сече се румънската машина отзад идва нашата проба и тръгва точно 10 мин. са нужни.
Няма,това е единствения град който няма и всичко умишлено е съсипано...на никой от местните упраляващи не му е зор за града,дo като кмета на Лом се застъпи и им пуснаха директен и много удобен сутрешен влак от Лом,а този час си беше за Видинския влак :evil:
Мнения: 83
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:12 pm
Местоположение: VIDIN

Мнение от rosko0172 »

Вижте какво набарах в румънския форум:
Subiect: Modernizarea liniei CFR Craiova - Calafat: între 400 şi 660 de milioane de euro Lun 19 Iul - 2:51

--------------------------------------------------------------------------------

oare se misca ceva sau e doar o furtuna intr-un pahar cu apa?
Oricum Coridorul IV presupune investiti uriaseipe restul tronsonului de la Craiova la Timisoara si mai departe spre granita cu Ungaria. Cred ca dublarea liniei intre Strehaia si Timisoara si cresterea vitezei la 160km/h e un vis imposibil.

"CFR are la dispoziţie patru variante pentru modernizarea liniei de cale ferată şi a creşterii vitezei de deplasare la 160 km/h. Banii ar urma să provină din alocaţiile europene pe POS Transport în perioada 2014 - 2020.

Electrificarea şi modernizarea liniei de cale ferată Craiova - Calafat poate costa între 400 şi 660 de milioane de euro, a informat CFR SA. Tronsonul de cale ferată face parte din Coridorul IV de transport european, care va lega ţara noastră de Bulgaria, prin Podul Vidin - Calafat, estimat să fie finalizat în 2012.
Modernizarea rutei presupune eliminarea defectelor infrastructurii, modificarea geometriei, prin creşterea razelor curbelor, precum şi modificări de traseu în anumite zone şi realizarea de tunele sau viaducte, în funcţie de alternativa aleasă. Lungimea traseului poate varia între 107 şi 125 de kilometri, iar costurile sunt estimate la 400 - 660 de milioane de euro, în funcţie de varianta aleasă. Lucrările prevăzute să fie efectuate constau în reabilitarea liniilor actuale şi consolidarea terasamentelor, precum şi sistematizarea şi modernizarea gărilor şi a peroanelor. De asemenea, linia va fi electrificată.

Au propus electrificarea liniei

În urma acestor lucrări, viteza maximă de circulaţie a trenurilor va fi de 160 km/h - pentru trenurile de călători şi 120 km/h - pentru cele de marfă. În prima variantă, lungimea traseului este de 107 km, iar distanţa pe care se poate circula cu viteza maximă de 160 km/h este de 52 km. Costurile s-ar ridica la aproape 412 milioane de euro. În a doua variantă, lungimea traseului este mai mică - 106,4 km, dar distanţa la care se poate circula la viteza maximă creşte la 84,7 km. Cheltuielile sunt şi ele puţin mai mari - 430 de milioane de euro. A treia variantă include cel mai scurt traseu - 104,7, însă cea mai mare parte a lui (94,9 km). Valoarea investiţiei creşte simţitor, la 543 de milioane de euro. În fine, cel mai lung traseu (125,5 km) poate costa 664,3 milioane de euro, iar distanţa de maximă viteză este şi ea cea mai mare - 117,3 km. Modernizările trebuie să fie finalizate până în 2017, banii urmând să fie asiguraţi din POS de transport 2014 - 2020.
CFR precizează că firma angajată ca şi consultant lucrează la „revizuirea“ studiului de fezabilitate. Anul trecut, consultanţii italieni de la Italfer Spa au fost la un pas să declanşeze un imens scandal, după ce printre măsurile propuse pentru creşterea vitezei de circulaţie au inclus şi modernizările la reţeaua electrică. Asta, deşi toată lumea ştia că ruta Craiova - Calafat este neelectrificată."



http://www.gds.ro/Economie/2010-07-19/M ... ne+de+euro
Тема: Модернизация на CFR Крайова - Калафат: между 400 и 660 милиона Mon, 19 юли - 02:51

-------------------------------------------------- ------------------------------

Има ли нещо, което движи или това е просто една буря в чаена чаша?
Въпреки коридор IV включва инвестиране uriaseipe останалите раздели от Крайова към Тимишоара и напред до унгарската граница. Мисля, че удвояването на линията между Strehaia Тимишоара и увеличаване скоростта на 160km/he невъзможна мечта.

CFR е предоставил четири варианта за обновяване на железопътната линия и да се увеличи скоростта на движение на 160 км / ч. Парите ще дойдат от Европа по отношение на СОП квоти транспорт през 2014-2020.

Електрификация и модернизация на железопътната линия Крайова - Калафат може да струва между 400 и 660 000 000 евро, съобщи CFR. Раздел на една песен е част от Европейски транспортен коридор IV, който ще свързва Румъния към България, мост Видин - Калафат, очаква да бъде завършен през 2012 година.
Подобряване на инфраструктурата маршрут изисква отстраняване на дефекти, промени геометрията, увеличаване на радиусите на кривите и път промени в някои области и вземане на тунели или виадукти, в зависимост от избраната алтернатива. Дължина на пътя, може да варира между 107 и 125 км, а разходите се оценяват на 400-660000000, в зависимост от избрания вариант. Работното място, да се състои от реновиране на съществуващи линии и укрепване на диги и систематизиране и модернизацията на гарите и пероните. Освен това, линията ще бъде електрифицирана.

Предложени електрификация на линията

В резултат на тези работи, максималната скорост на движение на влаковете, ще бъде 160 km / h - за пътническите влакове и 120 км / ч - за товарни превози. Първият вариант е дължина на пътя на 107 км, а разстоянието, което могат да пътуват с максимална скорост от 160 км / ч е 52 км. Разходите ще възлизат на почти 412 000 000 евро. Във втория вариант, на дължина на пътя е по-малка - 106.4 km, но до каква степен може да се движи с максимална скорост се увеличи до 84.7 km. Разходите, също са малко по-високи - 430 милиона евро. Третият вариант включва най-краткия път - 104,7, но по-голямата част (94.9 km). Значително увеличаване на стойността на инвестициите 543 000 000. И накрая, най-дългия маршрут (125.5 km) може да струва 664,30 милиона евро и максимална скорост разстояние е и най-високата - 117.3 km. Ъпгрейди трябва да приключат до 2017 г., парите ще бъдат осигурени от СОП Транспорт 2014-2020.
CFR посочва, че фирмата ангажирани като консултант работи по "преглед" на технико-икономическото проучване. През миналата година консултантите от Italfer Спа италианците са една стъпка, за да започне скандал след като една от предложените мерки за увеличаване на скоростта на движение включени и подобрения на електропреносната мрежа. Това, че всички знаеха, че трасето Крайова - Калафат е без електричество. "
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

Днес щракнах няколко снимки от надлеза на бул Панония,има известен напредък от преди 2 седмици това което ми направи впечатление че някаква машина работеше и то днес в неделя,незнам точно какво правеше...това вие ще кажете,другото което се вижда от снимките че 3 от старите колoвози остават,така ми каза и един човек който работи там,вижда се че нови ще са 3 или 4 коловоза тоест стават 6,а по проект са 5 нови коловоза и два перона по 450м също така става ясно че пътя от товарна гара към пътническата ще е единичен.
http://kachi-snimka.info/images/klz1280659880g.JPG
http://kachi-snimka.info/images/viu1280660684m.JPG
http://kachi-snimka.info/images/opt1280660733t.JPG
http://kachi-snimka.info/images/rgh1280660782l.JPG
http://kachi-snimka.info/images/jdv1280660812g.JPG
http://kachi-snimka.info/images/cqs1280660843z.JPG
http://kachi-snimka.info/images/opt1280660876r.JPG
http://kachi-snimka.info/images/klz1280660931t.JPG
http://kachi-snimka.info/images/bfi1280660963i.JPG
http://kachi-snimka.info/images/jdv1280660994d.JPG
http://kachi-snimka.info/images/arx1280661027c.JPG
http://kachi-snimka.info/images/jdv1280661092a.JPG
http://kachi-snimka.info/images/jdv1280661132t.JPG
http://kachi-snimka.info/images/bfi1280661168a.JPG
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Това е Подбивна машина и извършва подпиване на железния път, но напредъка е минимален има още много за правене като гледам не е направен нито един коловоз. за два месеца трябва да се направят коловозите, контактна мержа да се сварже някаква ОТ и да се пусне движението, а крайният срок е близо.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Преди нямаше ОТ, може да изкара и още малко.
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

bdz46 написа:Преди нямаше ОТ, може да изкара и още малко.
Какво е ОТ осигурителна техника предполагам...и мен ме съмнява за 2 месеца да пуснат коловозите да не говорим за закритите перони предполагам ще удължът срока с още 2 месеца,иначе новата пътническа гара и да не стане готова не е фатално,но всички казват че ще е само митница...интересно ми е ще има ли скоростна сигнализация?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ОТ е осигурителна техника и на гара Видин до сега нямаше такава.
Ако се прави нова ОТ, сигнализацията със сигурност ще е скоростна.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация