Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

VESO написа:Увеличете тази снимка и вижте в десния ъгъл колко тежи един спален вагон от серия 76.За серия 71 - увеличете тук.Интересно е , че двата тежат различно , може би заради това , че в единия има душ кабина в тоалетната. :lol:
Едва ли една душ кабина с някой друг водопровод ще тежат 1тон. Както каза Марио- друга е причината!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Тази душ кабина не е за украса , а за употреба ! Водата за нея защо изпускате ,1 куб.м. вода е то ти го 1 т. !
:wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , но посочете каква е причината без недомлъвки.Така много се дразня - оплюхте ме небързо (без никой да си даде реална представа , че в сметките освен една нелека по тегло душ - кабина , влиза още и цял резервоар с вода , който е монтиран в съседното помещение и който никак не е малък - веднъж разгледах един и на него имаше надпис "25 L") , но никой от вас не си направи труда да каже коя е реалната причина.А от постовете ви по безспорен и несъмнен начин личи , че вие много добре знаете коя е тя , но изчаквате (уж) да видите дали някой ще я налучка.Е , аз не я знам коя е и няма как да налучквам , още повече , че Марио може би се е сдобил с чертежите на спалните вагони и е видял за какво става дума.
Мога евентуално да предположа , че причината е в конструкцията на вагоните - двата типа (серии 71 и 76) са различни на външен вид с различна дължина , но интересно защо спалните купета са един и същ брой и както от снимките се вижда побират общ брой 33 пътника.:shock:

Тогава къде е причината за разликата в теглата на двата типа вагона , понеже се губи всякаква логика? Мога да посоча и още една мисъл - надписите по шаблоните са грешни и това мисля , че е най - реално.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Ако са с различна дължина може би от там идва разликата.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

EuroSprinter написа:Ако са с различна дължина може би от там идва разликата.
Не са с различна дължина, просто на едните има втори воден запас, необходим за душ - кабината, отделно има подгряваща и друга апаратура. Това също влияе.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да не забравяме и бойлера , монтиран специално за целите.Все пак пътниците имат нужда и от топла вода да се изкъпят.
Това го има само в серия 76 ("WLABmh"). Другите от серия 71 ("WLABmz") имат само вакуумна тоалетна и нищо повече. :wink:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Весо никой не те оплювал , просто се завърза едно търсене на истината по външни белези без солидна техническа обосновка , според мен към масата спрямо старите трябва да прибавим и климатика , допълнителната изолация на вагона заради него и т.н. така , че ето още няколко тона към брутото.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация