Мнения: 12
Регистриран на: Вто Дек 22, 2009 10:14 am
Местоположение: пловдив
niakoi imali snimka na 41-100
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: 41-100

Мнение от Mario Evstatiev »

помошник пз написа:niakoi imali snimka na 41-100
Снимка на 41-100 мисля, че имаше в книгата "Локомотивното стопанство на БДЖ 1947 - 1990" на инж. Д. Деянов.

На снимката по - долу се вижда 100-цата приклещена между 41 103(41-60) и някакъв лок. серия 43.

Изображение
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всяка модернизирана в България 41 сама по себе си е била уникат. С тези сини кошове са много по-красиви според мен отколкото белите. 8) :P
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Да така си е язък за локомотивите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И мен много ме е яд, че поне една синя 41 не остана. :evil: А 103 просто е непрежалима. Все едно 43 308 да я опожарят и нарежат. :x
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

41 103 много ми харесва.Аз мисля че за съжаление никой няма да си направи труда да възстанови локомотива 41,който е стационарен отоплител на централна гара.Дано да греша за тази мисъл.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Като се абстрахирам от всякаква поквар!!!, ще кажа следното:, "Какъвто и да е, и сто метра да не може да мине!, Но е Въстановена тягова единица!. (мисля много хора ще ме разберат, но пък много ще философстват захапвайки повода). Тъй че, да темата е необятна но да не издребняваме!,... говоря за 41-103 :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодаря за отговора. :wav:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:Като се абстрахирам от всякаква поквар!!!, ще кажа следното:, "Какъвто и да е, и сто метра да не може да мине!, Но е Въстановена тягова единица!. (мисля много хора ще ме разберат, но пък много ще философстват захапвайки повода). Тъй че, да темата е необятна но да не издребняваме!,... говоря за 41-103 :wink:
41-103.3 е била доста хубава машина поне според тези момчета, които са работили с нея и които имат повечко спомени. Като всяка възстановена тягова единица си е имала и недостатъци, но пак е вървяла и е печелила пари на БДЖ. Интересната дизайнерска заемка от Югославяните също доста допринася за особения чар на машината. Пултовете са били с доста ергономично за онова време разположение - скоростомерът е бил на централния панел, разположен в лявата му част, а до него, обърнато към машиниста под ъгъл 45 градуса е било и сигналното табло за комплексна сигнализация и повреди. Абе като цяло пак казвам, редно е било, тази машина да се запази, възстанови за атракция и да напомня на по - младите за славното минало на Електролокомотивно депо "Никола Коларов" Подуяне, от което минало май нищо не остана вече...
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Може ли някой да даде една снимка отвътре?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

DamianKanev написа:Може ли някой да даде една снимка отвътре?
Ето в ТАЗИ ТЕМА има обстойно описание както за историята и особеностите на локомотива, така и снимка на пулта за управление и любопитни факти.

МОЛЯ ДИСКУСИЯТА ЗА 41-103 ДА ПРОДЪЛЖИ В ПОСОЧЕНАТА В ЛИНКА ТЕМА!
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серии 41 и 41М | Electric locomotives series 41 and 41M”

Информация