
Браво! Страхотни снимки. Не съм предполагал , че има такъв музей. А, дали правят атракционни пътувания и в Румъния?! Понеже съм от Свищов , винаги съм бил любопитен към техните железници. Още 86- та и 88- ма, минавайки транзит на път за Полша , се удивих от техните локомотиви и двуетажни състави. Някой знае ли къде мога да намеря разписанието на румънските железници...?

Ето ЛИНК
Снимки от пътуването ни из област Караш Северин - Румъния 25-27.06
Гара Резита Юг
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=298409&size=big
Локомотив серия 43 (произведен в Кончар),начело на влак Карансебес-Резита. В двата края на влака имаше по един локомотив от тази серия и в крайните гари не се прави маневра
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09886.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09895.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09905.jpg
Фабричната табела на локомотива след модернизацията
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09916.jpg
Директен вагон Букурещ-Резита
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09947.jpg
Маневрен дизелов локомотив серия 81
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_10094.jpg
Действащ предупредителен семафор
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_10645.jpg
Влак с двуетажни пътнически вагони Карансебес-Арад
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_110410.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_110610.jpg
Пътнически влак Карансебес-Оршова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11159.jpg
Локомотив серия 91
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11076.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11096.jpg
Поглед от моста над линиите на гара Карансебес
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11218.jpg
Локомотивно депо Карансебес
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11227.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11236.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11247.jpg
Много красивата гара Баия Херкулане. За съжаление един двуетажен влак замина точно под носа ни........
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11276.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11286.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11297.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11328.jpg
Локомотив серия 40 на гара Оршова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_113911.jpg
Пътнически влак Оршова - Крайова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11409.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11435.jpg
Локомотив серия 41 начело на влака
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11469.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_114710.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11488.jpg
Спомен от ерата на парната тяга
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11416.jpg
Гара Резита Юг
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=298409&size=big
Локомотив серия 43 (произведен в Кончар),начело на влак Карансебес-Резита. В двата края на влака имаше по един локомотив от тази серия и в крайните гари не се прави маневра
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09886.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09895.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09905.jpg
Фабричната табела на локомотива след модернизацията
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09916.jpg
Директен вагон Букурещ-Резита
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09947.jpg
Маневрен дизелов локомотив серия 81
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_10094.jpg
Действащ предупредителен семафор
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_10645.jpg
Влак с двуетажни пътнически вагони Карансебес-Арад
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_110410.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_110610.jpg
Пътнически влак Карансебес-Оршова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11159.jpg
Локомотив серия 91
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11076.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11096.jpg
Поглед от моста над линиите на гара Карансебес
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11218.jpg
Локомотивно депо Карансебес
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11227.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11236.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11247.jpg
Много красивата гара Баия Херкулане. За съжаление един двуетажен влак замина точно под носа ни........
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11276.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11286.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11297.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11328.jpg
Локомотив серия 40 на гара Оршова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_113911.jpg
Пътнически влак Оршова - Крайова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11409.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11435.jpg
Локомотив серия 41 начело на влака
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11469.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_114710.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11488.jpg
Спомен от ерата на парната тяга
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11416.jpg
Последно промяна от Petko Ivanov на Сря Юни 30, 2010 7:27 am, променено общо 1 път.

Глобален модератор
Поздравления!, винаги е интересно да погледнеш през "очите" на другия... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Благодаря ви за оценките!Много се радвам,че снимките са ви харесали.lok45111 написа:Браво Петко!
Чудесен репортаж. Искам само да внеса корекция в описанието ти за лок серия 43. Той не е модернизиран в "Кончар", а е произведен там. Тези локомотиви са произвеждани изключително и само в "Кончар" и са доставени в Румъния на разменни начала - шестосни за четириосни локомотиви.
Аз също мислех, че локомотивите CFR43 са произведени, а не модернизирани в "Кончар". Заблуди ме коментара на някои от снимките в този линк:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/ele ... /red-white

Администратор
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния
Petko Ivanov написа:Знае ли някой къде може да се намери информация за пътувания с парни локомотиви в Румъния?
Поради трудните времена, през които румънските железници в следващия период ще бъдат не организирани екскурзии с пара.
Малко видео
http://www.tv-net.ro/Video-Locomotiva-cu-abur-78618+684
И няколко снимки с парни локомотиви от Румъния
http://www.forumtrenuri.com/locomotive- ... r-t209.htm
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния
Някаква информация за електрически и дизелови локомотиви от Румъния
Производство на локомотиви на модерната епоха започва с CFR 1960 г., когато, както всички ние знаем, че schizitionat производствен лиценз от швейцарския Sulzer-Sweizerishe загриженост Локомотив UND Boveri.Contractul Maschinenfrabrik и Браун първоначално предвидени за доставка на шест дизел-електрически локомотиви пълен и ключови компоненти за други 10 линии, които ще бъдат монтирани и построен частично в Румъния. Също така в този договор се посочва лицензирано производство на още 40 локомотива. 060-ДА локомотиви с между 001 и 050 серии са влезли в експлоатация в депо Брашов следващата депо за прием на такива локомотиви се Craiova.Intre 1960 г. и 1984 г. в страната ни са били построени за железопътни локомотиви 1401 (с изключение на първите шест парчета, които разчитат 1407). От тези локомотиви, докато през миналата година са били около 650 парчета, за да работят. Останалите, около 600 са били нарязани през 2002 г., други са започнали нова кариера в частни оператори. Копия от Швейцария, има само 001 днес.
През 1964 г. е подписала едно от най-важните договори в историята на жп със загриженост шведски ASEA, които предвиждат захранване 1006 ос локомотиви, доста сходен с моделите Rb-рано построена през 1962 година. Доставка на локомотиви на железопътни е направено, както следва: 1965: 060-AE-001 (унищожени през 1990 г. събитие в Ormenis), 1966: 060-EA-002 ... 009 и 060 локомотиви ще бъдат доставени през 1967 г.-ЕВ- 001, конфигурирани по различен начин за първите девет парчета (може да се лекува в друга тема и този въпрос). Първите шест оси електрически локомотив построен в Румъния е 060-AE-010 (присъства в работата на UNIFERTRANS). Първите 63 локомотиви, че Излезе от входа на фабриката влезе в работа в склад Брашов, след което някои от тях са преразпределени към депа Ciceu Caransebes Крайова. Второто депо получаване и експлоатират 060 локомотиви, тя е в Румъния Букурещ Triaj.Constructia тези локомотиви се състоя между 1967 и 1991 г., в това число 923 броя (с изключение на първите 9 от поредицата, ние не обсъждаме всеки сайт, който е ИБ отделни редове). Сред тях бяха бракувани около 200-220 парчета и около 100 други частни оператори са взети на пътя през последните години. Като например железопътни работи там сега във всички около 600 локомотиви от тази серия.
Топлофикация локомотиви влезе в производство, тъй като сега 23-ти август, 1965 година в Букурещ, един локомотив да бъдат асимилирани от известния швейцарски модел индикативен показател № 4 / 4. Техните конструктивен CFR доколкото знам е продължило до 1991 г. (следва да бъде коригирана при неправилно моля) и се състои от 633 екземпляра. От тях да работят по-дълго в CFR 250-300 bucati.In около 200 са били нарязани, десетки са поддържани в добро съхранение.
И накрая, локомотиви, доставени 040-ЕО от Раде Кончар Загреб между 1969 и 1981 г., включени 130 копия, от които са били бракувани около 30, а сега работи в bucati.Restul CFR. Няколко други локомотиви са били внесени от GFR железници в Хърватия след 2006 година.
Предпочитам да не редица други, че аз пиша за много exacte.Legat списъка, мога да кажа, че до 2005 г. може да има убедителни списък до известна степен. В момента не много, след като е напуснал непрекъснато локомотиви парк жп. По отношение на модернизацията, най-малко на CFR Пътниците са планирани да бъдат модернизирани всички през планирани ремонти, които трябва да изпълняват. Така че това е променлива и оборот.
Производство на локомотиви на модерната епоха започва с CFR 1960 г., когато, както всички ние знаем, че schizitionat производствен лиценз от швейцарския Sulzer-Sweizerishe загриженост Локомотив UND Boveri.Contractul Maschinenfrabrik и Браун първоначално предвидени за доставка на шест дизел-електрически локомотиви пълен и ключови компоненти за други 10 линии, които ще бъдат монтирани и построен частично в Румъния. Също така в този договор се посочва лицензирано производство на още 40 локомотива. 060-ДА локомотиви с между 001 и 050 серии са влезли в експлоатация в депо Брашов следващата депо за прием на такива локомотиви се Craiova.Intre 1960 г. и 1984 г. в страната ни са били построени за железопътни локомотиви 1401 (с изключение на първите шест парчета, които разчитат 1407). От тези локомотиви, докато през миналата година са били около 650 парчета, за да работят. Останалите, около 600 са били нарязани през 2002 г., други са започнали нова кариера в частни оператори. Копия от Швейцария, има само 001 днес.
През 1964 г. е подписала едно от най-важните договори в историята на жп със загриженост шведски ASEA, които предвиждат захранване 1006 ос локомотиви, доста сходен с моделите Rb-рано построена през 1962 година. Доставка на локомотиви на железопътни е направено, както следва: 1965: 060-AE-001 (унищожени през 1990 г. събитие в Ormenis), 1966: 060-EA-002 ... 009 и 060 локомотиви ще бъдат доставени през 1967 г.-ЕВ- 001, конфигурирани по различен начин за първите девет парчета (може да се лекува в друга тема и този въпрос). Първите шест оси електрически локомотив построен в Румъния е 060-AE-010 (присъства в работата на UNIFERTRANS). Първите 63 локомотиви, че Излезе от входа на фабриката влезе в работа в склад Брашов, след което някои от тях са преразпределени към депа Ciceu Caransebes Крайова. Второто депо получаване и експлоатират 060 локомотиви, тя е в Румъния Букурещ Triaj.Constructia тези локомотиви се състоя между 1967 и 1991 г., в това число 923 броя (с изключение на първите 9 от поредицата, ние не обсъждаме всеки сайт, който е ИБ отделни редове). Сред тях бяха бракувани около 200-220 парчета и около 100 други частни оператори са взети на пътя през последните години. Като например железопътни работи там сега във всички около 600 локомотиви от тази серия.
Топлофикация локомотиви влезе в производство, тъй като сега 23-ти август, 1965 година в Букурещ, един локомотив да бъдат асимилирани от известния швейцарски модел индикативен показател № 4 / 4. Техните конструктивен CFR доколкото знам е продължило до 1991 г. (следва да бъде коригирана при неправилно моля) и се състои от 633 екземпляра. От тях да работят по-дълго в CFR 250-300 bucati.In около 200 са били нарязани, десетки са поддържани в добро съхранение.
И накрая, локомотиви, доставени 040-ЕО от Раде Кончар Загреб между 1969 и 1981 г., включени 130 копия, от които са били бракувани около 30, а сега работи в bucati.Restul CFR. Няколко други локомотиви са били внесени от GFR железници в Хърватия след 2006 година.
Предпочитам да не редица други, че аз пиша за много exacte.Legat списъка, мога да кажа, че до 2005 г. може да има убедителни списък до известна степен. В момента не много, след като е напуснал непрекъснато локомотиви парк жп. По отношение на модернизацията, най-малко на CFR Пътниците са планирани да бъдат модернизирани всички през планирани ремонти, които трябва да изпълняват. Така че това е променлива и оборот.
Последно промяна от COSTACHE MIHAIL на Чет Юли 01, 2010 12:38 pm, променено общо 1 път.
Благодаря ти, знам че си специалист по Кончарските локомотиви. Коригирах текста с описанието на тези машиниlok45111 написа:Както и при нас, не всеки фотограф е запознат с историята на дадена серия подвижен състав и греши. За серия 43/44 питай мен, доста време и нерви съм отделил за тази конструкция локомотиви, дори има описание на български

Информация
Модератори