Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia
БВЗР "Диана" 8640/8641

Мнение от svd90 »

Пускам тази тема ,за да се коментира положението относно старата Диана.
8640 към София пак е добре,напълва се до София почти целия, но 8641 е трагичен. Според мен БДЖ трябва да го поразбързат малко ,ако искат някой да пътува и за Ямбол с него. До Ямбол е 5,04ч. , а с автобусите до града е 4,00 понякога и под 4... не ми се мисли какво ще стане след като довършат магистралата в участъка Ямбол- Стара Загора. Времепътуването ще стане 3 -3,30 ч.,защото от Ял-СЗ автобуса губи най-много време (лични наблюдения). 4 часа (в които са вкл. пауза на Пловдив от 20 минути)е с комфорните за обикновения пътуващ автобуси.
Общо взето положението с този влак е критично. Трябва да си голям ентусиаст като мен за да го хванеш до крайната му дестинация , при положение, че на 75% закъснява ,заради Сл.бряг и Родопито.

Според мен трябва да спре да спира на :
-Тракия
-Скутаре
-Белозем. Да се коригира разписанието на тръгване от София,за да може да се разминава със Сл.бряг и Родопи на друго място и да не се налага изчакване.
Не на последно място и вагоните до 100км/ч пречат , тъй като не може и да иска да навакса някакво закъснение..

Подхванах темата с Дианата ,защото е БВЗР. Иначе за БВ да не говорим до Ямбол и СЗ (Говоря за двата града защото имам наблюдения не само от Ямбол , но и от СЗ относно пътуването с влак/автобус) с БВ до Ямбол е 5,30 мин, Стара Загора - 4,30 (Автобус до СЗ-3 часа) Та малко се отплеснах от темата ,но бях длъжен да изясня някои работи :lol:

Последно 8641 е удобен може би само София-Пазарджик , София-Пловдив.. от там насетне става мале мила..

Единствено до ЯЛ и СЗ що годе нормален влак е 8611 , под 5 и следоватено 4 часа за двата града,но и там има какво да се желае..

Какво мислите вие , как предлагате Дианата да придобие малко вид на БВЗР.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Хубаво е въпросният влак да тръгва по-късно от началната си гара София. Иначе що се отнася до бързината, тепърва трябва да се работи по инфраструктурата,само с намаляване на спиранията няма да стане по-бърз от актуалния си график.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Да ,но след като Сл.бряг изминава разстоянието за 4,40 ,защо и Дианата да не може да падне под 5. Иначе за инфрата е ясно
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Една от причините са вагоните. "Диана" е със скопените до 100 км/ч 63-ки , докато "Сл.бряг" пердаши с 97-ците за 200 км/ч.Именно в участъците за скорости над "заветните" 100 се проявява и разликата.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

В колко би следвало да тръгва от София ,за да се разминава със Сл.бряг и Родопи нормално,без да чака?
Нека някой графист да каже
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Между другото относно празната Диана посока Ямбол.... Днес точно пътувах с автобус 15:30-19:30 в тази дестинация (има в 16:00,17:30 и 18:00 и преди 15:30 курсове) като всички пристигат преди нея.. та автобуса беше целия пълен - 49 места бяха заети ,цената на билета е 17лв,Дианата е 16,90 без намаление,пътува за 4 часа,Дианата -5 минимум , предлагат ти чай-кафе-мин.вода безплатно... та кой луд ще предпочете дианата е въпроса :?
Така че пътници от София за Ямбол има страшно много , но не и за влак..
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Нали се сещаш, че тия автобуси дето изброи общо може и да не правят максималния брой седящи места във влака? Влак с 49 пътници е всичко друго, ама не и пълен, докато това не важи за автобуса. Тъй че тия неща са доста относителни :P
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Сметни ги само от 15:30 до 18:00 4 автобуса по 50 места = 200.
49 пътника за Дианата в посока Ямбол биха я направили не пълна,ми направо препълна в сравнение със сегашните 10-20
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Коренна промяна трябва за 8641. Това е повече от ясно, а това с минералната вода, чая и кафето, което изброи е нелоялна конкуренция от всякъде :!: Не, че и тук не може да се направи (а преди дори се е правело :!: ), но все се оправдават, че е криза, нямало пари за нищо и дрън-дрън та пляс. Дайте ми железницата да ви покажа аз как се управлява империя. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Определено е нелоялна, но е факт -предлага се 1 от трите напитки на всички пътуващи. Едно ,че е по-бързо с час,друго ,1е ти предлагат напитка ,а цената е еднаква. :D .За условията които предлага БДж трябва да намали билета поне 15 лв редовния.. друг е въпроса ,че репутацията на БДЖ и най-вече Дианата за пътуване до Ямбол никаква я няма :? .
Веднъж бях писал на БДЖ за оптимизиция на дианата. Те ми отговориха,че нямало достатъчно пътници за влака в направланието... ами за да има пътници,трябва да се оптимизира именно :D ,но не схванаха идеята :D
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Оптимизацията в движението на даден влак може да има различни измерения. Специално за "Дианата" да тръгва малко по-късно, за да спечели пътници, на които 16: 30 като час на тръгване не е удобен. Да не говорим, че автобусната конкуренция просто и ефикасно привлича пътуващите с дребния ,но съществен факт, че хем ги кара по-бързо, хем по-комфортно, а а ко има и стюардеса с напитки ситуацията е вече 3:0 за автобуса.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всичко това може с минимални усилия да се постигне и в железницата, но няма кой! Не му е тук мястото да описвам как със собствени усилия в летните месеци съм се опитвал макар и с малко да подобря комфорта на пътуване на пътниците при някои влакове, надявам се някой да го е оценил. Относно времепътуване, при мен в книжката с проектни разписания Дианата се движи Бс-По-Сф-По-Бс и пътува по маршрута за времето, за което пътува и Слънчевия, но в различен часови пояс. Като споменах за движение на влакове с проектни скорости, Слънчев бряг може за 5 часа да стига от Сф до Бс, а Чайката за 4 ч 25 мин :!: По-Ва с Родопите /понеже те са след Слънчевия и Дианата ги видях и тях/ са възможни за 4 ч 35 мин Смятайте ако инфрата беше перфектна (проектна) навсякъде, вагоните бяха наред (не ограничени заради вибрации, чистеха се както трябва), само това и нищо друго щеше да е достатъчно да са пълни влаковете, защото автобусите нямат шанс при това положение. А ако има стюардеси, раздават се вестници за четене, дават се минерална вода, кафе и чай?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация