Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора
Днес, 21 юни 2010 год., в 11:40 в гара Стара Загора, на 6 гаров коловоз бе приет блок-влак № 41 381... Влакът беше отвозен от локомотив Siemens на Австрийските железници, с номер 1116 022-3... Влакът возеше празни комбинирани платформени вагони + половин пълен + един G-вагон на опашката... Платформите са комбинирани за превоз на авторемаркета и контейнери, вагонът е съставен от две платформи на три талиги... В пределите на България, до гара Стара Загора, влакът се е движил по маршрут Русе Разпределителна - Синдел - Карнобат - Зимница - Стара Загора... Влакът е пробен, днес пристига празен, само с едно авторемарке за обучение на персонала в Товарен терминал, Стара Загора... В петък сутринта, по график в 4:15, заминава обратно за Австрия по същия маршрут... В понеделник пристига следващият влак, вече пълен, като ден по-късно заминава отново пълен за Австрия... Тенденцията е да се возят по два чифта на седмица... Договорът между Rail Kargo Австрия и българската фирма вероятно е за 4 години ROLA-превози... Очаква се да се возят основно авторемаркета, които от/до Стара Загора ще продължават своя път към/от Турция...
Това са сухите факти... "Мокрите" кадри са уникални за нашата действителност... Всяка снимка е линк към по-голяма...

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Маневриране за прегариране към първи гаров коловоз...
Изображение

Платформената композиция...
Изображение

За посрещането на първия влак от серията, тук бяха представители на Rail Cargo Австрия, официални лица от страна на БДЖ и НКЖИ, както и представители на фирми, посредничили при сключването на договор...
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Още снимки на пулта, кабините, както и поглед от мястото на помощник-машиниста - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9...
На шестата от горнити снимки, малко неясно се вижда изразходваната енергия от стъпването на локомотива на българска земя - 5706 kWh, както и рекуперираната енергия обратно в мрежата - 970 kWh...

Малко снимки от машинното отделение на локомотива - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...
На последната снимка се вижда устройството, което приема сигнали от релсите, но... В Австрия...

Снимки от маневрирането към Товарния терминал, сглобяването на наземната рампа, разтоварването на авторемаркето (за не повече от 3 мин.), както и простичкото устройство на вагоните... - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16...

И като за изпроводяк - нещо твърде рядко виждано... Фау тегли локомотив за почти 5 млн. евро...
Изображение

Гарирането за почивка до петък сутринта се оказа почти невъзможна мисия в почти празния Товарен терминал... В крайна сметка, Таурусът се оказа гариран в клонаците на едно дърво, от което по пантографа бяха останали листа, пръчки прочие идиотии, които не им беше мястото там...
Изображение

Май пропуснах да ви кажа за бригадата... Български машинисти, на служба в Rail Cargo Австрия, естествено, с правоспособност и за нашите пътища...

Ако нещо ви интересува - питайте, ще се опитам да отговоря... Ако пък вие знаете нещо повече - допълнете ме... Благодаря...!
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

много ти благодаря за снимковия матерял, но ще го oчакваме ли отново на Стара Загора :?:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много добра работа! Поздравления!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Отново чудесен репортаж! Браво!
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Моят въпрос е свързан с това защо крайната дестинация е Стара Загора, а не Свиленград или Димитровград ?
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

bobara_e_tuk написа:много ти благодаря за снимковия матерял, но ще го ичакваме ли отново на Стара Загора :?:
В петък сутринта, същата композиция, празна, отпътува от гара Стара Загора в 4:15... В понеделник пристига следващия влак, пълен, нямам точна информация засега в колко часа... Същата композиция, отново пълна, ще замине от Стара Загора преди края на месеца... Но както и озаглавих темата, честичък гост ще имаме...
Апропо, Тауруса си е гариран в товарния терминал, вероятно ще може да се огледа и заснеме, не зная какъв е пропускателния режим там... Но пък подхода от към подлеза на гарата е чисто свободен...



SoAlien написа:Моят въпрос е свързан с това защо крайната дестинация е Стара Загора, а не Свиленград или Димитровград ?
Не зная съвсем точно, но вероятно е заради трансграничните контакти на местна частна фирма, която е успяла да договори возенето от и до обновения товарен терминал в Стара Загора... От което определено много печели нашия град...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

значи за радост ще го виждаме честичко на Стара Загора :wink:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Дайте му разписанието от Русе !!!
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Ekcnpec написа:

SoAlien написа:Моят въпрос е свързан с това защо крайната дестинация е Стара Загора, а не Свиленград или Димитровград ?
Не зная съвсем точно, но вероятно е заради трансграничните контакти на местна частна фирма, която е успяла да договори возенето от и до обновения товарен терминал в Стара Загора... От което определено много печели нашия град...
Не знам за вашия град, но нашата държава би спечелила доста повече, ако се използва още 130 км от железопътната й инфраструктура. Може би след като се реализира проекта Пловдив-Свиленград - тогава ще бъде факт. А и идния месец започваме да качваме тировете на влакове, а в Стара Загора ще се случва абсолютно обратното...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Другата причина е,че операторът не иска да си разкарва дизела още 500 км по раздрънкан път,само за да изблъска последните 70 км без кабел.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Trainspotters forum

Мнение от choveka_vlak »

SoAlien:,- е явно си добре информирано момче!, няма лошо само дето ти се чудя, как успяваш да прегледаш всички медии?, и да качиш необходимата ти, за да зададеш въпроса си?. Радвам се на информираноста ти!, но вижда се, къса се връзката във времето. Та какво искам да кажа цитирайки твоя пост и самия теб!, това че се досещаш , че технологията която инсталираха : Rail-Kargo-austria на Гарата в Стара Загора е от 1980г. Просто смешно... . В ден днешен на Хабургското пристанище се товарят същите полуремаркета, но със влекачите и без да стъпят на европейска земя отиват със включени :,2вагона (спален и вагон -ресторант) направо на Бриндизи и пак на кораб... Извинете ме но се ядосах : " Неможе след 20-сет години преход пак да сме там от където тръгнахме".
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

46 242 написа:Другата причина е,че операторът не иска да си разкарва дизела още 500 км по раздрънкан път,само за да изблъска последните 70 км без кабел.
А как стои въпросът, че обикаля двойно през Синдел и вместо 200 км през Горна Оряховица - обикаля над 400 км ...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Re: Trainspotters forum

Мнение от SoAlien »

choveka_vlak написа:SoAlien:,- е явно си добре информирано момче!,
Информирай ме ! Ако бях - нямаше да задавам въпроси и да пиша по форуми. Както и да е. Радвам се, че ми обясни. И все пак за мен бъдещето не е в Стара Загора да стават подобни неща и да слизат товарите от релсите. След 5-7 год се надявам да минават транзит (образно казано) през Стара Загора та чак до турско, а и отвъд като пуснат Босфора. Инак нищо не правим.
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

SoAlien написа:А как стои въпросът, че обикаля двойно през Синдел и вместо 200 км през Горна Оряховица - обикаля над 400 км ...
Отговорът тук е много простичък и кратък - габарит...
Просто някои от тунелите по 4-та нямат необходимия габарит за да преминават авторемаркета и контейнери върху вагоните...

Що се отнася до технологията на товарене и разтоварване, не споря за годината на въвеждането й в експлоатация... Но вагоните и цялото оборудване са съвсем нови... Честно казано, не вярвам Rail Cargo да въвеждат технология от преди 30 години... Но това си е мое разсъждение... :D
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Благодаря за разяснението. Сега остава да се електрифицира Димитровград-Истанбул (което тече на практика като проекти) и товарите ще могат пълноценно да пътуват през България.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация