Това са сухите факти... "Мокрите" кадри са уникални за нашата действителност... Всяка снимка е линк към по-голяма...




Маневриране за прегариране към първи гаров коловоз...

Платформената композиция...

За посрещането на първия влак от серията, тук бяха представители на Rail Cargo Австрия, официални лица от страна на БДЖ и НКЖИ, както и представители на фирми, посредничили при сключването на договор...




Още снимки на пулта, кабините, както и поглед от мястото на помощник-машиниста - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9...
На шестата от горнити снимки, малко неясно се вижда изразходваната енергия от стъпването на локомотива на българска земя - 5706 kWh, както и рекуперираната енергия обратно в мрежата - 970 kWh...
Малко снимки от машинното отделение на локомотива - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...
На последната снимка се вижда устройството, което приема сигнали от релсите, но... В Австрия...
Снимки от маневрирането към Товарния терминал, сглобяването на наземната рампа, разтоварването на авторемаркето (за не повече от 3 мин.), както и простичкото устройство на вагоните... - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16...
И като за изпроводяк - нещо твърде рядко виждано... Фау тегли локомотив за почти 5 млн. евро...

Гарирането за почивка до петък сутринта се оказа почти невъзможна мисия в почти празния Товарен терминал... В крайна сметка, Таурусът се оказа гариран в клонаците на едно дърво, от което по пантографа бяха останали листа, пръчки прочие идиотии, които не им беше мястото там...

Май пропуснах да ви кажа за бригадата... Български машинисти, на служба в Rail Cargo Австрия, естествено, с правоспособност и за нашите пътища...
Ако нещо ви интересува - питайте, ще се опитам да отговоря... Ако пък вие знаете нещо повече - допълнете ме... Благодаря...!