а кога ще получаваме такива локомотиви 


Жълтият Стефчо вече е черен Петърчо и доволен тегли влакове из Европа.
Не можа да си изкара нормата километри тъй като преждевременно се удари в паднали камънаци и си разби клемното табло на единия от двигателите.
Наистина много жалко, а вършеше много добра работа на товарачките. Да не говорим, че се е разписвал и на пътнишки влакове от всякаква категория - от едновагонен ПВ по 3-та до ускорен пътнически (бърз) по 5-та.
Иначе доколкото съм чел според плановете на БДЖ за обновяване на локомотивния парк, предвидено е закупуване на поне 20 бр тауруси (всеки на стойност 5 млн евро мисля).





Иначе доколкото съм чел според плановете на БДЖ за обновяване на локомотивния парк, предвидено е закупуване на поне 20 бр тауруси (всеки на стойност 5 млн евро мисля).


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
дано скоро ги закупиме тези тауруси

Каквото и да си говорим, 43 в някои депа ще ги има още години, 44 и 45 обаче да му мислят още колко бой ги чака, 46 ако не дават проблеми и те ще си поработят завидно. До тогаз е малко вероятно да има нещо ново (т.е. не и в близките поне 5 години). На 42 им идва краят и постепенно ще започнат да се спират въпреки липсата на други лок.bobara_e_tuk написа:дано скоро ги закупиме тези тауруси

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
42-ките ги очаква същото бъдеще като с 41 серия, ако не и по зле

Ако имаш в предвид честите им запалвания поради лошата вентилация и слабата ел. част, далеч си от истината. 42 са по-добре от 41 в тези отношения. Защо мислиш, че 41 изкараха едвам 30 години експлоатация, докато 42 прехвърлиха 40-те?bobara_e_tuk написа:42-ките ги очаква същото бъдеще като с 41 серия, ако не и по зле
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
еми незнам, аз мисля че може и да станат по-зле, но само мисля 

А аз ще си го запомня с това:Nikss написа:Жълтият Стефчо вече е черен Петърчо и доволен тегли влакове из Европа.![]()
Не можа да си изкара нормата километри тъй като преждевременно се удари в паднали камънаци и си разби клемното табло на единия от двигателите.
Наистина много жалко, а вършеше много добра работа на товарачките. Да не говорим, че се е разписвал и на пътнишки влакове от всякаква категория - от едновагонен ПВ по 3-та до ускорен пътнически (бърз) по 5-та.
![]()
- снимка 1;
- снимка 2.

Администратор
Аз имам доста с какво да го помня "Стефчо". Като цяло, хубави спомени много с този локомотив, но за съжаление, двата месеца пътуване на него ще си останат само те.
Локомотива показа наистина завидни показатели у нас, и то при калпавия ни път, вариращото напрежение в КМ и тежкия ни профил. Но цената на 1 бр. от този тип е доста висока, че да може държавица като нашата да се бръкне и да вкара на куп няколко подобни машини. И за това, всички в депо София, а и не само, си оставаме с мечтите и старите машини...
Информация
Модератори