Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Какво връща Сл.бряг към София ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес:
2640 с 44 126.1
-от Чб потегли точно в 06:53 ч.
-на РП Кл транзит в 07:01:40 ч., като 40-те сек може да бъдат спестени ако не беше проклетата ставка на излизане от Чб
-на Ку 07:05:30 ч.
-на Рм 07:12:35 - 07:13 ч.
-на Мит 07:25 ч.
-на М 07:27:55 - 07:28:45 ч.
-на Мю 07:32:10 ч.
-на РП Черепиш в 07:41 ч.
-на Ел в 07:53:30 ч.
-на Лвщ в 07:58:10 ч.
-на Лк в 08:06:45 ч.
-на Б в 08:14 ч.
-на Сг в 08:23:45 ч.
-на Рб в 08:32:05 ч.
-на Вт в 08:36:20 ч.
-на Кр в 08:44:50 ч.
-на Ил в 08:54:30 ч.
-на Сфв 08:57:40 - 08:58:10 ч. по затв. изх. сигнал
-на Сф в 09:02:30 ч.
в депо М си почиваха преди да излязат за обслужване на 20621 л-тиви 43 552.9 и 45 191.4 , докарали 20624
70212 с ЕЛ 45 162.5
на Ел с хопери за Вн чакаше изход ЕЛ 45 159.1
2611 с 44 114.7 и 4 второкласни + 1 първокласен вагона
7620 с 45 149.2
в 09:05 ч. на един от коловозите на ЦГ Сф начело на голяма вертушка бяха ЕЛ 45 192.2 и ДЛ 06 122.6
462 замина с 44 141.0
5611 замина с 45 166
490 пък с 44 100.6 , която е поизтъняла вече
7622 с 44 140.2
3620 учудващо с 45 187.2 и следния състав: ревизиран през 08.2008 г. второкласен в Дряново, първокласен, рециклата от Дряново 8444 002, още един ревизиран в Дряново второкласен, мърляв не минавал скоро ревизия второкласен и накрая под номер "21" се мъдреше още един първокласен
8615 с 44 128.7 фургонът с номер 5052 9257 090-7 преди точно 5 дни е излязъл от ревизия в Септември
в депото си почиваха 44 062.8 и 45 199.7
в 12:15 ч. на 2.коловоз на ЦГ Сф пристигна товарачка теглена от 45 185.6 която изчака около 15' и потегли като на опашката буташе 46 231.7
20110 с 45 171.6
360 навреме с 44 151.9
4611 с 44 103.0 начело и прословутият син фургон
20222 с 44 126
70206 с 32 145/146
70216 с 45 178.1
20233 с 45 176.5
2615 замина от Сф с 44 062.8
-на Сфв 13:24:30 - 13:25:40 ч. като изходния светеше 1 жълта, а дежурен рък-л нямаше
-на Ил в 13:28:40 ч.
-на Кр в 13:35:50 ч.
-на Вт в 13:41:40 ч.
-на Рб в 13:46:10 ч.
-на Сг 13:54:25-13:55:25 ч.
-на Б 14:06:40-14:07:30 ч.
-на Лк 14:17:10-14:26:35 ч.
-на Лвщ в 14:35:10 ч.
-на Ел в 14:39:50 ч.
-на РП Черепиш в 14:49:50 ч.
-на Мю в 14:58:30 ч.
-на М 15:01:30 - 15:05:20 ч.
-на Мит в 15:08:15 ч.
-на Рм 15:20-15:20:45 ч.
-на Ку в 15:27:15 ч.
-на РП Кл в 15:31:15 ч.
-на Чб 15:39:40-15:40:30 ч.
1623 с 44 132.9 и 4 бели каляски 8)
20204 с 45 160.9 и 5 вагона
2610 с 44 087.5 , който срещнахме на входния на Б и вероятно затова спряхме и изчакахме около минута
на М си почиваше 01.23
толкоз от днес! :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

На СФС влака потегля с заповед на началник влака.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

n0_aLoNe написа:На СФС влака потегля с заповед на началник влака.
Е това явно е от скоро. Последния път (Април месец) всичко си беше нормално. :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Винаги е било така - на Сфв се заминава по началник-влака.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Да живее БДЖ. Влак "Диана " спира преди Елин Пелин по повреда на локомотива към 17.00 часа, помощен локомотив е изпратен не от София, ами от Септември, в 18.00ч от г.Септември. В резултат на малоумните им действя влак 8641 се движи с 152 мин. закъснение, поради несъгласуваност и некадърност на отговорните лица.
Припомням, че Елин Пелин се намира на 24 км от депо София.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

E*aти малоумщината.:evil: :evil: :evil: После що хората не пътували с влак



Някой знае ли на Сл.бряг кво точно се е развалило на вагоните ?
Мнения: 6
Регистриран на: Съб Юни 19, 2010 10:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Гара София »

Последното ми по голямо патуване с влак беше преди година.Варна-София.

Патувах със спален вагон първи клас .На тръгване от варна имах около 2:30 часа свободно време и реших да се по мотая по градът.След като обиколих центъра и изпих едно кафе се запътих към http://4coolpics.com/pics/0178/099610178226.jpg гарата 1 час преди влакът да тръгне,часът беше около 22:10 беше тъмно и прохладно,а гарата беше красиво осветена,както виждате по-горе.Имах останали около 30 минути но видях че влакът е на пернона и се запътих към него.Намерих си купето оставих си багажа и започнах да го проучвам.Имаше мифка която можеше да се затвори и да се използва като масичка.Над нея имаше светещо шкафче в което имаше поставка за шише.Леглата бяха 3 вертикално разположени.Над всяко имаше ноща лампичка а над последно радио,което естествено не работеше.Така 1-1:30 след като потегли влакът задремах сабудих се към 3 погледах малко заобикалящите влакът светлини и пак заспах сабудих се към 6 и 20 на гара Подуяне.Оправих се и така в около 6и30 слезнах на гара София.

Няма да сгрешите ако последвате съвета ми и патувате със спален вагон много по удобно от сякакъв друг вид превоз.Вярно че самият път е по-продължителен но за сметка на това можеш да си легнеш на гарата на която се качваш и да се сабудиш на морето(или на кадето сте тръгнали). :)
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Е па ако има кой да пусне спален вагон до мойто село ш са радвам, ако ли не в салонния вагон и беж у нощния влак :evil: Па през деня си кретаме у купенца, ама през нощта сме като у рейс :roll:
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Преди 2 дена БВ 7630 замина от гара София със заети всички места + правостоящи :? И се зачудих защо не добавят още 2, 3 вагона 43 или 45 серия ? Или пък да се пусне допълнителен пътнически влак който да събира пътниците до Своге и Лакатник и така 7630 няма да е толкова пълен и няма да има повод да спира на Лакатник. Ето и предложение за такъв КПВ 20225 :arrow: София - 18:30, София север - 18:36, Курило - 18:51, Томпсън - 19:12, Своге - 19:20, Лакатник - 19:44 и след това да пренощува в Лакатник и сутринта да се върне с КПВ 20220. Също така вагоните на 7623 няма да бъдат возени до депото а само почистени като 2610 на 20223 и така ще има доволни пътници. Също така хората които са за малките спирки и гари ще могат да си стигнат по-рано ако са изпуснали ПВ 20103 и няма да им се налага да чакат чак до 20:15 за КПВ 20209.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Предложението ти е добро, но по-наболял проблем е движението на БВ 2627 до Лк като ПВ, което освен с пускането на ПВ 20227, който да тръгва някъде 30-40 мин от Сф преди него няма как да бъде решен. Пък за 20225 може да се мисли по-нататък, не е толкова фатално, пък 2-3 вагона допълнително за 7630 винаги може да се намерят и на Мездра да се сечат примерно тъй като нагоре към Лм няма чак такава населеност, че да е оправдано пускането на толкова вагони. :) :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

desiro_94 написа:И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.
Именно това е идеята. 20221, 20222, 20223 и 20226 да се движат ежедневно, а 20220, 20225, 20227 и 20228 само в работни когато напливът от и към София е голям, да не кажа огромен. :) Щом за Перник може да си позволят толкова много трамваи (в този ГДВ са по-малко спрямо миналия, за следващия се носят слухове, че и тях ще ги застигне секирата, та ще се движат по-нарядко), значи могат и за Лакатник да осигурят 2 ЕМВ за 2 чифта ПВ, което си е нищо реално погледнато. Тъй, че да не се ослушват повече и да не се правят на гърмяни лисици, а да свършат нещо полезно. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

не ми трябва спален вагон предпочитам седящ втора класа ако няма много хора пак можеш да се излегнеш студентското намаление не важи за спален :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Всеки си има предпочитания и свобода да избира. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация