

Днес:
2640 с 44 126.1
-от Чб потегли точно в 06:53 ч.
-на РП Кл транзит в 07:01:40 ч., като 40-те сек може да бъдат спестени ако не беше проклетата ставка на излизане от Чб
-на Ку 07:05:30 ч.
-на Рм 07:12:35 - 07:13 ч.
-на Мит 07:25 ч.
-на М 07:27:55 - 07:28:45 ч.
-на Мю 07:32:10 ч.
-на РП Черепиш в 07:41 ч.
-на Ел в 07:53:30 ч.
-на Лвщ в 07:58:10 ч.
-на Лк в 08:06:45 ч.
-на Б в 08:14 ч.
-на Сг в 08:23:45 ч.
-на Рб в 08:32:05 ч.
-на Вт в 08:36:20 ч.
-на Кр в 08:44:50 ч.
-на Ил в 08:54:30 ч.
-на Сфв 08:57:40 - 08:58:10 ч. по затв. изх. сигнал
-на Сф в 09:02:30 ч.
в депо М си почиваха преди да излязат за обслужване на 20621 л-тиви 43 552.9 и 45 191.4 , докарали 20624
70212 с ЕЛ 45 162.5
на Ел с хопери за Вн чакаше изход ЕЛ 45 159.1
2611 с 44 114.7 и 4 второкласни + 1 първокласен вагона
7620 с 45 149.2
в 09:05 ч. на един от коловозите на ЦГ Сф начело на голяма вертушка бяха ЕЛ 45 192.2 и ДЛ 06 122.6
462 замина с 44 141.0
5611 замина с 45 166
490 пък с 44 100.6 , която е поизтъняла вече
7622 с 44 140.2
3620 учудващо с 45 187.2 и следния състав: ревизиран през 08.2008 г. второкласен в Дряново, първокласен, рециклата от Дряново 8444 002, още един ревизиран в Дряново второкласен, мърляв не минавал скоро ревизия второкласен и накрая под номер "21" се мъдреше още един първокласен
8615 с 44 128.7 фургонът с номер 5052 9257 090-7 преди точно 5 дни е излязъл от ревизия в Септември
в депото си почиваха 44 062.8 и 45 199.7
в 12:15 ч. на 2.коловоз на ЦГ Сф пристигна товарачка теглена от 45 185.6 която изчака около 15' и потегли като на опашката буташе 46 231.7
20110 с 45 171.6
360 навреме с 44 151.9
4611 с 44 103.0 начело и прословутият син фургон
20222 с 44 126
70206 с 32 145/146
70216 с 45 178.1
20233 с 45 176.5
2615 замина от Сф с 44 062.8
-на Сфв 13:24:30 - 13:25:40 ч. като изходния светеше 1 жълта, а дежурен рък-л нямаше
-на Ил в 13:28:40 ч.
-на Кр в 13:35:50 ч.
-на Вт в 13:41:40 ч.
-на Рб в 13:46:10 ч.
-на Сг 13:54:25-13:55:25 ч.
-на Б 14:06:40-14:07:30 ч.
-на Лк 14:17:10-14:26:35 ч.
-на Лвщ в 14:35:10 ч.
-на Ел в 14:39:50 ч.
-на РП Черепиш в 14:49:50 ч.
-на Мю в 14:58:30 ч.
-на М 15:01:30 - 15:05:20 ч.
-на Мит в 15:08:15 ч.
-на Рм 15:20-15:20:45 ч.
-на Ку в 15:27:15 ч.
-на РП Кл в 15:31:15 ч.
-на Чб 15:39:40-15:40:30 ч.
1623 с 44 132.9 и 4 бели каляски
20204 с 45 160.9 и 5 вагона
2610 с 44 087.5 , който срещнахме на входния на Б и вероятно затова спряхме и изчакахме около минута
на М си почиваше 01.23
толкоз от днес!
2640 с 44 126.1
-от Чб потегли точно в 06:53 ч.
-на РП Кл транзит в 07:01:40 ч., като 40-те сек може да бъдат спестени ако не беше проклетата ставка на излизане от Чб
-на Ку 07:05:30 ч.
-на Рм 07:12:35 - 07:13 ч.
-на Мит 07:25 ч.
-на М 07:27:55 - 07:28:45 ч.
-на Мю 07:32:10 ч.
-на РП Черепиш в 07:41 ч.
-на Ел в 07:53:30 ч.
-на Лвщ в 07:58:10 ч.
-на Лк в 08:06:45 ч.
-на Б в 08:14 ч.
-на Сг в 08:23:45 ч.
-на Рб в 08:32:05 ч.
-на Вт в 08:36:20 ч.
-на Кр в 08:44:50 ч.
-на Ил в 08:54:30 ч.
-на Сфв 08:57:40 - 08:58:10 ч. по затв. изх. сигнал
-на Сф в 09:02:30 ч.
в депо М си почиваха преди да излязат за обслужване на 20621 л-тиви 43 552.9 и 45 191.4 , докарали 20624
70212 с ЕЛ 45 162.5
на Ел с хопери за Вн чакаше изход ЕЛ 45 159.1
2611 с 44 114.7 и 4 второкласни + 1 първокласен вагона
7620 с 45 149.2
в 09:05 ч. на един от коловозите на ЦГ Сф начело на голяма вертушка бяха ЕЛ 45 192.2 и ДЛ 06 122.6
462 замина с 44 141.0
5611 замина с 45 166
490 пък с 44 100.6 , която е поизтъняла вече
7622 с 44 140.2
3620 учудващо с 45 187.2 и следния състав: ревизиран през 08.2008 г. второкласен в Дряново, първокласен, рециклата от Дряново 8444 002, още един ревизиран в Дряново второкласен, мърляв не минавал скоро ревизия второкласен и накрая под номер "21" се мъдреше още един първокласен
8615 с 44 128.7 фургонът с номер 5052 9257 090-7 преди точно 5 дни е излязъл от ревизия в Септември
в депото си почиваха 44 062.8 и 45 199.7
в 12:15 ч. на 2.коловоз на ЦГ Сф пристигна товарачка теглена от 45 185.6 която изчака около 15' и потегли като на опашката буташе 46 231.7
20110 с 45 171.6
360 навреме с 44 151.9
4611 с 44 103.0 начело и прословутият син фургон
20222 с 44 126
70206 с 32 145/146
70216 с 45 178.1
20233 с 45 176.5
2615 замина от Сф с 44 062.8
-на Сфв 13:24:30 - 13:25:40 ч. като изходния светеше 1 жълта, а дежурен рък-л нямаше
-на Ил в 13:28:40 ч.
-на Кр в 13:35:50 ч.
-на Вт в 13:41:40 ч.
-на Рб в 13:46:10 ч.
-на Сг 13:54:25-13:55:25 ч.
-на Б 14:06:40-14:07:30 ч.
-на Лк 14:17:10-14:26:35 ч.
-на Лвщ в 14:35:10 ч.
-на Ел в 14:39:50 ч.
-на РП Черепиш в 14:49:50 ч.
-на Мю в 14:58:30 ч.
-на М 15:01:30 - 15:05:20 ч.
-на Мит в 15:08:15 ч.
-на Рм 15:20-15:20:45 ч.
-на Ку в 15:27:15 ч.
-на РП Кл в 15:31:15 ч.
-на Чб 15:39:40-15:40:30 ч.
1623 с 44 132.9 и 4 бели каляски

20204 с 45 160.9 и 5 вагона
2610 с 44 087.5 , който срещнахме на входния на Б и вероятно затова спряхме и изчакахме около минута
на М си почиваше 01.23
толкоз от днес!

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Техник

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Да живее БДЖ. Влак "Диана " спира преди Елин Пелин по повреда на локомотива към 17.00 часа, помощен локомотив е изпратен не от София, ами от Септември, в 18.00ч от г.Септември. В резултат на малоумните им действя влак 8641 се движи с 152 мин. закъснение, поради несъгласуваност и некадърност на отговорните лица.
Припомням, че Елин Пелин се намира на 24 км от депо София.
Припомням, че Елин Пелин се намира на 24 км от депо София.

Последното ми по голямо патуване с влак беше преди година.Варна-София.
Патувах със спален вагон първи клас .На тръгване от варна имах около 2:30 часа свободно време и реших да се по мотая по градът.След като обиколих центъра и изпих едно кафе се запътих към http://4coolpics.com/pics/0178/099610178226.jpg гарата 1 час преди влакът да тръгне,часът беше около 22:10 беше тъмно и прохладно,а гарата беше красиво осветена,както виждате по-горе.Имах останали около 30 минути но видях че влакът е на пернона и се запътих към него.Намерих си купето оставих си багажа и започнах да го проучвам.Имаше мифка която можеше да се затвори и да се използва като масичка.Над нея имаше светещо шкафче в което имаше поставка за шише.Леглата бяха 3 вертикално разположени.Над всяко имаше ноща лампичка а над последно радио,което естествено не работеше.Така 1-1:30 след като потегли влакът задремах сабудих се към 3 погледах малко заобикалящите влакът светлини и пак заспах сабудих се към 6 и 20 на гара Подуяне.Оправих се и така в около 6и30 слезнах на гара София.
Няма да сгрешите ако последвате съвета ми и патувате със спален вагон много по удобно от сякакъв друг вид превоз.Вярно че самият път е по-продължителен но за сметка на това можеш да си легнеш на гарата на която се качваш и да се сабудиш на морето(или на кадето сте тръгнали).
Патувах със спален вагон първи клас .На тръгване от варна имах около 2:30 часа свободно време и реших да се по мотая по градът.След като обиколих центъра и изпих едно кафе се запътих към http://4coolpics.com/pics/0178/099610178226.jpg гарата 1 час преди влакът да тръгне,часът беше около 22:10 беше тъмно и прохладно,а гарата беше красиво осветена,както виждате по-горе.Имах останали около 30 минути но видях че влакът е на пернона и се запътих към него.Намерих си купето оставих си багажа и започнах да го проучвам.Имаше мифка която можеше да се затвори и да се използва като масичка.Над нея имаше светещо шкафче в което имаше поставка за шише.Леглата бяха 3 вертикално разположени.Над всяко имаше ноща лампичка а над последно радио,което естествено не работеше.Така 1-1:30 след като потегли влакът задремах сабудих се към 3 погледах малко заобикалящите влакът светлини и пак заспах сабудих се към 6 и 20 на гара Подуяне.Оправих се и така в около 6и30 слезнах на гара София.
Няма да сгрешите ако последвате съвета ми и патувате със спален вагон много по удобно от сякакъв друг вид превоз.Вярно че самият път е по-продължителен но за сметка на това можеш да си легнеш на гарата на която се качваш и да се сабудиш на морето(или на кадето сте тръгнали).

Преди 2 дена БВ 7630 замина от гара София със заети всички места + правостоящи
И се зачудих защо не добавят още 2, 3 вагона 43 или 45 серия ? Или пък да се пусне допълнителен пътнически влак който да събира пътниците до Своге и Лакатник и така 7630 няма да е толкова пълен и няма да има повод да спира на Лакатник. Ето и предложение за такъв КПВ 20225
София - 18:30, София север - 18:36, Курило - 18:51, Томпсън - 19:12, Своге - 19:20, Лакатник - 19:44 и след това да пренощува в Лакатник и сутринта да се върне с КПВ 20220. Също така вагоните на 7623 няма да бъдат возени до депото а само почистени като 2610 на 20223 и така ще има доволни пътници. Също така хората които са за малките спирки и гари ще могат да си стигнат по-рано ако са изпуснали ПВ 20103 и няма да им се налага да чакат чак до 20:15 за КПВ 20209.



Предложението ти е добро, но по-наболял проблем е движението на БВ 2627 до Лк като ПВ, което освен с пускането на ПВ 20227, който да тръгва някъде 30-40 мин от Сф преди него няма как да бъде решен. Пък за 20225 може да се мисли по-нататък, не е толкова фатално, пък 2-3 вагона допълнително за 7630 винаги може да се намерят и на Мездра да се сечат примерно тъй като нагоре към Лм няма чак такава населеност, че да е оправдано пускането на толкова вагони.




Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.

Именно това е идеята. 20221, 20222, 20223 и 20226 да се движат ежедневно, а 20220, 20225, 20227 и 20228 само в работни когато напливът от и към София е голям, да не кажа огромен.desiro_94 написа:И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

не ми трябва спален вагон предпочитам седящ втора класа ако няма много хора пак можеш да се излегнеш студентското намаление не важи за спален 


Информация
Модератори