Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Във връзка отмяната на полетите за Западна Европа, днес МБВ 490 е с два спални вагона за Виена. В двата вагона населеността е доста висока.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

492 беше с допълнителен турски вагон.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Вижте на какъв руски вагон се натъкнах днес в композицията на 383.

- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Някой има ли представа какво е това? :?

Досега съм виждал да идват у нас само зелени вагони на РЖД.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Климатик е това.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

VESO написа:Вижте на какъв руски вагон се натъкнах днес в композицията на 383.

- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Някой има ли представа какво е това? :?

Досега съм виждал да идват у нас само зелени вагони на РЖД.
Това е новата ливрея на РЖД
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

choveka_vlak написа:
VESO написа:Вижте на какъв руски вагон се натъкнах днес в композицията на 383.

- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Някой има ли представа какво е това? :?

Досега съм виждал да идват у нас само зелени вагони на РЖД.
Това е новата ливрея на РЖД
Супер е!
Иначе имам въпрос към знаещите - за каква скорост са направени тези вагони тъй като на една от снимките видях, че пише 140 км/ч, а тук при нас вероятно заради габарита и калпавите им спирачки са ограничени до 120. Досега на зелените и сините руски сандъци не съм виждал надпис за максималната им скорост и затова питам дали се различават по нещо или всички са еднакви - с по-голям габарит от нашите, а и доколкото знам за малко по-голямо междурелсие (1520 мм)?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Най-накрая и по нашите земи да се появят от вагоните с новата ливрея на РЖД, която е супер стилна. Белким от догодина вече всичките вагони в международно съобщение през България да изглеждат така.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

Nikss написа:
choveka_vlak написа:
VESO написа:Вижте на какъв руски вагон се натъкнах днес в композицията на 383.

- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
Някой има ли представа какво е това? :?

Досега съм виждал да идват у нас само зелени вагони на РЖД.
Това е новата ливрея на РЖД
Супер е!
Иначе имам въпрос към знаещите - за каква скорост са направени тези вагони тъй като на една от снимките видях, че пише 140 км/ч, а тук при нас вероятно заради габарита и калпавите им спирачки са ограничени до 120. Досега на зелените и сините руски сандъци не съм виждал надпис за максималната им скорост и затова питам дали се различават по нещо или всички са еднакви - с по-голям габарит от нашите, а и доколкото знам за малко по-голямо междурелсие (1520 мм)?
Трябва да се погледне с какъв функционен вентил са и отговора ще излзе сам.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

choveka_vlak написа:
Nikss написа:
choveka_vlak написа: Това е новата ливрея на РЖД
Супер е!
Иначе имам въпрос към знаещите - за каква скорост са направени тези вагони тъй като на една от снимките видях, че пише 140 км/ч, а тук при нас вероятно заради габарита и калпавите им спирачки са ограничени до 120. Досега на зелените и сините руски сандъци не съм виждал надпис за максималната им скорост и затова питам дали се различават по нещо или всички са еднакви - с по-голям габарит от нашите, а и доколкото знам за малко по-голямо междурелсие (1520 мм)?
Трябва да се погледне с какъв функционен вентил са и отговора ще излзе сам.
Вагоните са производство на бившата ГДР и са с конструктивна скорост 140 км/ч. В България e ограничена до 120 км/ч габарит 1-Т, влаковото отопление е само за 3000V AC/DC и по тази причина в България не се куплира кабела за влаковото отопление/ Нашите локомотиви са снабдени с намотки за ВО за 1000V/50Hz и 1500V/50Hz, а БЖК за 600V/50Hz. За собствени нужди се използва 3~ синхронен генератор с мощност 21 kW, 30V - осветление, климатик. Функциония вентил е тип Матросов и е съставен от две чатсти - пневмтична условен 292 естествено с безстепенно разхлабване :-) и ел. условен 305 подобно на ЕМВ 32 000. По моему вагоните не представляват някаква новост изкючвайки новата краска.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодарност за изчерпателната информация! :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

И на зелените "щайги" имаше надписи BDZ, CFR, CSD, PKP, DR, Vmax=140 km/h. Климатика им е добър и добре топлят зимата, шафнерките правят хубав чай, но наровите са твърди - идеални за други цели :D :P
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Молба към живеещите в Северна България (най - вече форумците от София , Червен бряг и Русе) - някой има ли възможност да види 4611 / 4612 във вторник? По разписание влакът от 15-ти юни до 14-ти септември вози руски вагон с маршрут Саратов - София - Саратов , който на Русе бива прикачан към извънредния международен влак за/от Варна.Как изглежда вагонът - от досегашните зелени (*) ли е , или с новата ливрея на РЖД ? Снимка би била от голяма полза.

(*) От зелените вагони съм виждал два типа , които идват у нас - такива са обичайните , а на тези се натъкнах една вечер на центр. Русе.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Климатик е това.
ГДР-ски климатичен агрегат, какъвто у нас се среща на вагоните на "ВИТОША ЕКСПРЕС". Работи стабилно и не дава ядовете, които сме свикнали да срещаме при климатика на 63-ките. Недостатък - малко е шумен.
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:

Мнение от Maikal »

Аз мога само да кажа че в сряда като пътувах към Варна с 2613 при пристигане на гарата във Варна забелязах 3 вагона от този тип (така боядисан) като първият и третият бяха Москва - Варна, а втория Москва - Бургас (не знам защо беше във Варна гариран). И всичките бяха с тази въпросна климатична инсталация.

П.С. И това ме наведе до мисълта да се запитал колко струва Варна - Москва с влак и ако някой знае бих се радвам да ме "светне" по въпроса :)
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

VESO написа:Молба към живеещите в Северна България (най - вече форумците от София , Червен бряг и Русе) - някой има ли възможност да види 4611 / 4612 във вторник? По разписание влакът от 15-ти юни до 14-ти септември вози руски вагон с маршрут Саратов - София - Саратов , който на Русе бива прикачан към извънредния международен влак за/от Варна.Как изглежда вагонът - от досегашните зелени (*) ли е , или с новата ливрея на РЖД ? Снимка би била от голяма полза.

(*) От зелените вагони съм виждал два типа , които идват у нас - такива са обичайните , а на тези се натъкнах една вечер на центр. Русе.
Аз в утре ще патувам за София или с него или с 2640 таака че ще проверя проверя
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация