Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
43 515 също е освежена, минала е някакъв голям ремонт. Онзи ден беше на ПВ Карлово - Златица.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
bdz46 написа:Повечето Р-ки са по-грохнали от русенските 43.
43 515 също е освежена, минала е някакъв голям ремонт. Онзи ден беше на ПВ Карлово - Златица.
На мен ми е интересно след като 517 излезе от ПР, следващите 3 боеца (533, 515 и 532 - също от ПР) дали са се облажили с нови оси и са до 110 км/ч както е 517. Надявам се, че така са се подобрили поддръжката и ремонта, които в последните години бяха значително занемарени поради малкото километри на тези лок в По регион. 43 506 пък преди спирането си работеше в депо По, но като спря отиде в депо Сз и не може да се разбере на кое депо е и дали ще се прави като е в Сз. Последно видях, че е забутан на глух коловоз зад халето на електровозите. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Аз дочух, че 43.506 се използва за донор на части, но не го казвам официално а иначе като са ги почнали файтърите нищо чудно да тръгнат и 43.539 да правят а за другите останали 43.527,43.529,43.534 не ми струва, че ще се наемат да тръгнат да ги възстановяват.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

539 вероятно от няколко месеца не се движи тъй като през Декември 2009 г. е бил ТП4, а оттам нататък следите му се губят -> значи е спрян за ПР. С 527, 529 и 534 положението доколкото знам е тежко, вероятно са пообрани тъй като не са се движили поне 2-3 години. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

43-535 също е за 110км/ч.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

EuroSprinter написа:43-535 също е за 110км/ч.
Интересно. Тя излезе от ПР преди 2 г. и 2 месеца, а ГПР не е минавала. Как става това? :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

така пише в машината.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:
EuroSprinter написа:43-535 също е за 110км/ч.
Как става това? :roll:
Не е нужно да минава ГПР, за да получи някакви обортни колооси с нови оси при ТП примерно.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

EuroSprinter написа:така пише в машината.
Хубаво, но и в някои мездренски пише 110, котвата на скоростомерите е на 100 и въпреки, че има участъци за 110 никой не ги вдига. Днес видях отвътре 45 187.2 като над скоростомера пише 100, а котвата на скоростомера е на 110. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стига с тези котви! Меродавен е надписът, пък кой колко вдига си е негова работа.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

bdz46 написа:Стига с тези котви! Меродавен е надписът, пък кой колко вдига си е негова работа.
Точно така а 45-187 бояджията в Русе я направи за 100км иначе е с колоси за 110 :wink:
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Локомотив 44-094 щял да ходи на товарна проба... 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

gonzo8611 написа:Локомотив 44-094 щял да ходи на товарна проба... 8)
Та той от един месец не се е спирал да ходи на скоростни и товарни проби. :lol: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44 099 кога е била последно някакъв ремонт? Клати се като патица, още малко ще направи някоя авария по КМ.
Да не споменавам как бие.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация