Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези , които са виждали прословутата "рампа" за разтоварване на коли на гара Edirne , вероятно знаят колко е неудобна и задължително такива вагони трябва да са последни в композицията.Когато влаковете се движеха както обичайно в участъка Пловдив - Първомай - Димитровград - Свиленград , нямаше проблеми , тъй като вагоните за превоз на автомобили си бяха последни , но сега с обикалянето през Михайлово и смяната на посоката , те остават първи след локомотива.За да бъдат последни , е нужно още едно въртене и то се постига именно чрез "триъгълника" Пловдив - Филипово - Скутаре.
Загадката е разрешена. :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не е фатално да са начело на влака - и без това ще се прави маневра. Проблемът е, че автомобилите се товарят и разтоварват на самоход и ако се завърти състава, ще трябва да се разтоварват назад.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Дори и да го няма проблема с колите вагоните в състава на бърз влак какъвто е Оптимата се подреждат така 1во пътническите после товарните.Представяте ли си в обратната посока пътническите вагони да пътуват от Михайлово до Германия на опашката на влака :?:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация