Тея от БДЖ хич ги няма. Да ги бяха пуснали тея прословути вагони на 1 БВЗР и да си седят там -да се движат всеки ден. Така ще се скапят много по-бързо - един ден на "Бургас" друг ден на някой БВЗР , после на бВ ,че може и на ПВ
Администратор
Новата 44-ка на "Чайка"-та си има обяснение. БДЖ от скоро разкри и диспечерска служба за обслужване на ТПЛ и това е причината, новото вагонче да е там. Все пак при откриването трябва да има и хубави вагониsvd90 написа:И Чайката опита от новите вагони (Дряновските )
Тея от БДЖ хич ги няма. Да ги бяха пуснали тея прословути вагони на 1 БВЗР и да си седят там -да се движат всеки ден. Така ще се скапят много по-бързо - един ден на "Бургас" друг ден на някой БВЗР , после на бВ ,че може и на ПВ
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Акредитиран фотограф
Администратор
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
03.06.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 057.2/058.0
04.06.10.
КПВ 40208 с ел. лок. 44 068.5 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 40217 с ел. лок. 44 118.8 в състав 3ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 113.3/114.1
ПВ 20139 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20152 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 40103 с ел. лок. 44 113.9 в състав 1DХ57 + 2ВХ27-47 + 1ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 091.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ27-47 + 2ВХ47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 118.8 в състав 1ВХ47 + 2ВХ27-47
БВ 2615 с ел. лок. 44 076.8 в състав 2ВХ74 + 1АХ40 + + 1ВХ50 + 2ВХ74
БВ 4612 с ел. лок. 44 067.7 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 44 126.1 По-ГО + 44 092.5 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВЗР 2691 с ел. лок. 44 111.3 в състав 1СХ84-44 + 1АХ63 + 1АRХ97 + 2АХ63 /-3 мин. на ГО/
МБВ 463 с ел. лок. 44 202.0 в състав 1ВX50 + 2ВХ43 + 1WLABX70
МВ 40849/850 с диз. лок. 55 088.9
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 116.8
05.06.10.
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40213 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 057.2/058.0
04.06.10.
КПВ 40208 с ел. лок. 44 068.5 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 40217 с ел. лок. 44 118.8 в състав 3ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 113.3/114.1
ПВ 20139 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20152 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 40103 с ел. лок. 44 113.9 в състав 1DХ57 + 2ВХ27-47 + 1ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 091.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ27-47 + 2ВХ47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 118.8 в състав 1ВХ47 + 2ВХ27-47
БВ 2615 с ел. лок. 44 076.8 в състав 2ВХ74 + 1АХ40 + + 1ВХ50 + 2ВХ74
БВ 4612 с ел. лок. 44 067.7 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 44 126.1 По-ГО + 44 092.5 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВЗР 2691 с ел. лок. 44 111.3 в състав 1СХ84-44 + 1АХ63 + 1АRХ97 + 2АХ63 /-3 мин. на ГО/
МБВ 463 с ел. лок. 44 202.0 в състав 1ВX50 + 2ВХ43 + 1WLABX70
МВ 40849/850 с диз. лок. 55 088.9
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 116.8
05.06.10.
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
Тази седмица придружавах влака от София до Бургас.Теглеше го 44,144.Нямаше никакви проблеми по - време на пътуването.От София до Пловдив във влака пътуваха 134 пътника,а след Пловдив останаха 109.В Бургас пристигна навреме, но имше извънредно спиране на Черна гора за разминаване с 80112. 
Пътувай с влак - спаси природата !
Глобален модератор
06.06.2010:
3621 (46-209) Сц навреме, ДКм +2, Мк +4, За +6. Среща с 3620 на ХД вместо на Иг. Кв +7, Кзн +6, Тл пр. +5, тр. 0, от там нататък навреме.
4641 (44-089) до СЗ навреме.
8614 (46-082) СЗ навреме, Чп +2, Бз +3, Скр +4, По пр. +5, тр. +6, Сп +5, Их +4, Сф +4.
3621 (46-209) Сц навреме, ДКм +2, Мк +4, За +6. Среща с 3620 на ХД вместо на Иг. Кв +7, Кзн +6, Тл пр. +5, тр. 0, от там нататък навреме.
4641 (44-089) до СЗ навреме.
8614 (46-082) СЗ навреме, Чп +2, Бз +3, Скр +4, По пр. +5, тр. +6, Сп +5, Их +4, Сф +4.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори