Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Борко, хубаво става 130.3 ама да вземат да се преведат пари и да я довършат. Машината бая време отседя в халето на "Кончар". Ще стане като с 44 088.3 май...
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

В Загреб приключиха с локомотивите и в края на месеца ще стане интересно какво ще се случи с нашенския Кончар.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

42 072.9 написа:В Загреб приключиха с локомотивите и в края на месеца ще стане интересно какво ще се случи с нашенския Кончар.
Кочинар.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

44-130 за Пловдив или за София ще е,че и двете фигурират на боята?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

pipo написа:44-130 за Пловдив или за София ще е,че и двете фигурират на боята?
Беше си пловдивска.......
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Уж София, пък не знам.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

n0_aLoNe написа:Уж София, пък не знам.
44 130.3 си е собственост на депо Пловдив и към момента е в "Кончар".
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Някой може ли да качи актуални снимки на 44-130 дали има някакво развитие след снимките от декември?.....
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

От около седмица гледам в графика на депо ПО, че пишат 43.532 явно и него са възстановили а аз си мислех, че Пловдивчани и те гледат да затрият файтърите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44.123 написа:От около седмица гледам в графика на депо ПО, че пишат 43.532 явно и него са възстановили а аз си мислех, че Пловдивчани и те гледат да затрият файтърите.
Това вероятно е печатна грешка... един ден пишат 43 535, друг 532, трети 533. Може наистина 532 отново да е в движение, но докато не се провери и потвърди със снимка не може да се каже със сигурност.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

И трите файтера са в експлоатация даже с нова боя :lol: 532 преди 2 седмици я изкараха от ГПР.
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Докато R-ките,като44-097, 44-131,44-135,45-154 седат на оградата,"ние" правим файтъри. :evil:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Затвориха Кремика и файтeрите спасиха кожата. Ако ги беха прекарали през домените пещи сега Пипо щеше да кара 46 203 + 46 215.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43.309 написа:И трите файтера са в експлоатация даже с нова боя :lol: 532 преди 2 седмици я изкараха от ГПР.
Нека, нека, но и Р-чици да видим лъснати от депо По. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Затвориха Кремика и файтeрите спасиха кожата. Ако ги беха прекарали през домените пещи сега Пипо щеше да кара 46 203 + 46 215.
Преди 43 на ред са чукундурите 42 100. Не ги забравяй! :wink: 43 още може да се потрудят, иначе чича ти няма да има с какво да кара Пристата към Варна и през лятото международните влаци с руските сандъци. :lol: Тромбоните (както ги наричат) са на почит в депа като Сз и Р просто защото там те са многобройни и са гръбнака на депото тъй, че още години ще ги има. Спете спокойно! :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация