Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Страхотно!!!
Снимки и атмосфера - все едно и аз бях там...
:D :D :D
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:На 23-ти май се проведе атракционно пътуване с парния локомотив 609.76 и ретро вагоните по линията Септември - Добринище в участъка Септември - Велинград , като на пътуването присъстваше представител на Български локомотивен форум в мое лице.
......................
Немалък престой имахме и в Долене , където парният локомотив се зарежда с вода.
......................
Браво, Веско, за репортажа!
Искам само да добавя, че присъстваше още един представител на БЛФ :wink:
Искам да те коригирам, че престоят на Де беше необходим за да направим огъня и да вдигнем хубава пара, защото знаеш баира към Кос какъв е зверски, и ако падне парата и спрем, на тез мокри релси няма потегляне! Трябваше да връщаме влака обратно до Де и да са изложим като краставичари. Обаче като като очистихме огъня и прогряхме котела тръгнахме нагоре със силен тънък огън и пара 14 атм. По целия баир тя не падна под 11-12, машината само един-два пъти са опита да марширува (парнаджийския израз за буксуване), но с малко пясък я успокоихме. При влак 91 т по ВП и мокри релси туй си е постижение. В групата имаше машинисти, един от които 89-годишен парен машинист от депо Атина, които оцениха майсторлъка. Ето затуй са забавихме на Долене, но само с 10-на минути над предвидените по разписание 30. Хората разбраха защо и изобщо не недоволстваха. Пък и на фона на двучасовото закъснение заради изпадналия дизел и вагон туй е едно нищо.
Даже и при непрекъснатото мятане на въглища огънят не надебеля и не шлакува, в резултат на което на Вг за нула време го изтръскахме и подготвихме за обратно.

А вземането на вода става изключително бързо заради монтираната на цистерната бензинова помпа с голям дебит, която може да пълни машината и в движение.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Юни месец се очертава богат на атракционни пътувания с парна тяга. От 6-ти 01-23 ще ходи по Мездра, а на 9-ти има пътуване с 609-76.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Май 21, 2010 10:04 am
Местоположение: София

Мнение от b_alexandrov »

А знае ли се кога горе-долу на 6-ти е планирано да излиза и кога да се връща 01-23. Да не се зареждам от 6ч. с фотоапарата. :)
Мнения: 38
Регистриран на: Сря Сеп 02, 2009 5:13 pm
Местоположение: sofia

Мнение от Varg74 »

В 8.20 тръгва от ЦГ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Varg74 написа:В 8.20 тръгва от ЦГ.
Вероятно на пътуването ще има представител на БЛФ, който да направи снимки. Също така идната седмица ще има пътуване с 609-76 до Велинград.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Май 21, 2010 10:04 am
Местоположение: София

Мнение от b_alexandrov »

Ето малко снимки на 01.23 от сутринта. Има и някой и друг форумец... :)

http://photo-zona.net/index.php?APP_ACT ... M_ID=23391
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Подайте снимки и от композицията.Не става ясно какви са вагоните след локомотива.
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Първият е от "Витоша "та-може би генераторния вагон :D
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Май 21, 2010 10:04 am
Местоположение: София

Мнение от b_alexandrov »

Качих още малко. Абе, не си бях подготвен като хората. Добре, че машинистът надуваше пискуна отдалече, че за малко бях изпуснал и локомотива. Спринт по стрелките с велосипед в ръцете, после бегом през храстите...другия път повече. :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да сега видях снимките. Първият вагон предполагам е фургона с номер 51 52 99 40 079 - 3.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

refil написа:Първият е от "Витоша "та-може би генераторния вагон :D
Състава беше следния:

99 40-078 Специален вагон - генератор
99 40-075 Вагон-ресторант без кухня
15 63-011 "А" вагон седящ безкупеен

В Мездра пристигна на 11:52, след което 01-23 замина за депо да бъде екипирана, а 44 127.9 пое влакът към Червен Бряг, Г. Оряховица и Велико Търново.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

b_alexandrov написа:Ето малко снимки на 01.23 от сутринта. Има и някой и друг форумец... :)

http://photo-zona.net/index.php?APP_ACT ... M_ID=23391
Сутринта в 06:20ч 01.23 имаше 4.5 атм. пара и почти никакъв огън.....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

lok45111 написа:Също така идната седмица ще има пътуване с 609-76 до Велинград.
Влак 16193
09.06.2010г
Сп 14.30
Вг 16.00
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Днес тези вагони бяха на опашката на 8612.
Заключено

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация