Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
choveka_vlak написа:До 9-ти колеги, днес DB-schenker тренираха на "сухо" ( като сухото би им излезло много скъпо), ако имаше присъствие на, ДЖИ по закона за железниците... Но тренират хората, заемат коловози повреждат им се локомотиви теглят се със дизели сякаш цялата трета линия за тях работи. Но нека мъдроста пребъде!, ще трябва да проходят хората..., дето нашия премиер вика, "Вие сте ми мили но Българите повече"... Със една дума, дано не се самозабравят НЕМЦИТЕ, че от много монополизъм Глава боли!.
Който плаща поръчва музиката...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.
Аз също съм на мнение, че не трябва да се плюе, а да се гледа обективно. Новата тяга прави проблеми в която и да е администрация, постепенно се свиква от персонала и проблемите намаляват.

Пожелавам успехи на Шенкер с най - добри чувства!
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

[quote="lok45111"][quote="43.309"]БЖК сякаш не се връща почти всекидневно по невъзможност да си изкара влаковете. Хайде, хайде, стига сте плюли, а всеки да си гледа в канчето.[/quote]

Аз също съм на мнение, че не трябва да се плюе, а да се гледа обективно. Новата тяга прави проблеми в която и да е администрация, постепенно се свиква от персонала и проблемите намаляват.

Пожелавам успехи на Шенкер с най - добри чувства![/quote]

Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на б-к Капитал) и така и се пада.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

spirach написа:Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на В-к Капитал) и така и се пада.
Тяга не е нова за Булмаркет, но е нова за DB Schenker. А нещата за да потръгнат по наша железница трябва да има реална конкуренция.

p.s Статията е постната в тема "Преглед на печата"
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

vesko7 написа:
spirach написа:Каква нова тяга ? Какви пет лева ?
От този форум знам , че тази тяга вече три години работи в България.
Шенкер подхожда агресивно срещу всички в България ( справка в последния брой на В-к Капитал) и така и се пада.
Тяга не е нова за Булмаркет, но е нова за DB Schenker. А нещата за да потръгнат по наша железница трябва да има реална конкуренция.

p.s Статията е постната в тема "Преглед на печата"


Добре Веско, каква конкуренция виждаш тук. Това което се вижда е ( Да минеш през конкуренцията) или да возиш без пари под себестойност като, вкараш много пари. Това не е конкуренция за мен.
Това е опит за монополизиране на Българския пазар. За справка прочети внимателно стаията която си качил тук и прослушай внимателно твоя клип.
Така , че Човека Влак е много прав.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

spirach написа:Добре Веско, каква конкуренция виждаш тук. Това което се вижда е ( Да минеш през конкуренцията) или да возиш без пари под себестойност като, вкараш много пари. Това не е конкуренция за мен.
Това е опит за монополизиране на Българския пазар. За справка прочети внимателно стаията която си качил тук и прослушай внимателно твоя клип.
Така , че Човека Влак е много прав.
spirach На въпроса ти ще отговоря с въпрос - Как може едно кисело мляко в новооткритият магазин "Карфур" киселото мляко да струва 0.09лв. !? а на другия ден в "Кауфланд" да струва 0.08лв. след като себестойността само на кофичката е около 0.10лв. Да не мислиш, че и OBB Cargo ще играят по-меко? Ще цитирам и първия коментар под статията:
БДЖ в този си вид и в условия на конкуренция ще загине. В най-добрият (за БДЖ) случая, държавата в един момент ще почне да налива още по безкрайни субсидии с цел догонване на конкуренцията, но това само ще удължи агонията.

За мен единственото решение е пазара на товарни превози изцяло да се либерализира, част от товарният бизнес на БДЖ да се продаде възможно най-бързо на Дойче Бан а останалата да се пусне на борсата.

За пътническият бизнес, там печалбите са малки и държавата би могла да запази ролята си заради социалният елемент, но това е въпрос на обществена дискусия. Не трябва да се пренебрегва фактът че без държавни инвестиции и субсидии развитието на високоскоростни влакови мрежи за превоз на пътници, особено пък на най-модерните технологии в областа като маглев, е невъзможно.
Това е коментирано неколкократно както в този форум така и във Форум "Българските Железници". Обаче за съжаление по отношение на БЖК и Булмаркет чичо Федя е много прав. :( :( :(
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

Веско не, че нямам отговор на въпроса ти, но трябва да излеза от темата а тя тук е за ШЕНКЕР .
За това предлагам , нека се открие нова тема в форума!
Нещо от рода (конкуренцията по ЖП пътищата на България ) на пример!?
И нека там да пишем за конкуренцията ( Лоялна и НеЛоялна.)
Калугер в МАНАСТИРА на депо ПОДУЕНЕ
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Добре колега!, "имаш го лафот" но ако прекалиш не се чуди къде ти е "поста"... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Аз пък в "Маневрени локомотиви" ще Ви разкажа кой Кой е!, но всичко с времето си .... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София
choveka_vlak написа:Аз пък в "Маневрени локомотиви" ще Ви разкажа кой Кой е!, но всичко с времето си .... :wink:
Колкото , за Шенкер прекльчвам темата за сега , ако станат действащ презвач тогава ще говорим . Те имат 6 дена да закарат празен влак 850тона а знам , че нямат работещ локомотив сега. ( Лозето не иска молитва а иска мотика.)

Да аз съм нов във форума но не и в железницата, така , че нямам намерение да се заяждам а да търсим истината . Така , че заплахи от рода "БАНДВАНЕ" , аз нищо не губя , губи форума. :evil:
Калугер в МАНАСТИРА на депо ПОДУЕНЕ
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:

Мнение от benslavovski »

Днес първия влак беше закаран до Бургас.Лека и безаварийна на новия превозвач DB SCHENKER
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Ако се появят и снимки ще е направо прекрасно !
Няма нищо лошо в това да се появи конкуренция на "пазара " за български машинисти !
Много безаварийни километри желая не само на тях , а на всички железопътни превозвачи в България !
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето тук в галерията на Railwaymodeling.com има много хубави снимки :)
Публикувай отговор

Обратно към “Други превозвачи | Other rail carriers”

Информация