Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Защо тогава АЛС го лови 100 км/ч? :roll:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

pipo написа:Защо тогава АЛС го лови 100 км/ч? :roll:
Има 2 причини за това :
:arrow: 1-гарата ако наистина е за преминаване със 100 км/ч някой го е мързяло да я сигнализира както трябва.
:arrow: 2-гарата е за V мах но отново някой друг пък този път го мързи да въведе данните в КСАУДВ-то.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

pipo написа:Защо тогава АЛС го лови 100 км/ч? :roll:
През Стралджа пак ти дава 100, а гарата си е 130. Причината е заплеся. Тези които ти го настройват да се информират къде с колко.
Две години подред кара 90 Скутаре-Тк при разрешена скорост 130 ! Нелепи грешки.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

97% от машинистите ползват алс на режим UCA, което ще рече"законно изключен" :lol: И всичко това е поради, калпавият алс...
Стамболийски Огяново 130 км/ч път 2. Няма телеграми за намаляване на тази скорост.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

20.05.2010г. /четвъртък/
9620/9623 с 44.092
90203 с 44.102
90722 с 07.053
40115 с 44.102
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Ей тая 44 092 не се отлепя за секунда от 9620/23 :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

"Тристранната схема" 10121 закъснява с потегляне от начална гара (30 мин.) , поради починал човек в един от вагоните , което е наложило сеченето на exDB-то. Начело на влака е 44117-0 , дошла от 383.
10203 , теглен от 46211-9 навреме в София. Rexkos , който е бил вътре , може да даде подрбности.
5621 с 45156-7.
"Зл. пясъци" навреме потеглил от центр. СФ без бистро в състава отпред с 45201-1.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

2691 с 44 202
8691 с 46 211
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Колко лок.бригади има назначени на 2691?Гледам и арцои и софиянци.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

5623 :arrow: 44089
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

4612 - 44 085 17:57-17:58 ч. на Чб
20233/20234 - 55 174
2614 - 44 120 :x :evil:
2691 - 17:16 ч. на входния
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Днес:

:arrow: БВ 5621 с 44 164.2 (снимки малко по-късно в галерията);
:arrow: МБВ 360 беше обявен със 120 минути закъснение към 10:30 ч.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

"Актуална информация" от изминалия месец. Малко вече не толкова актуалнано, но все пак.

29.04.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 113.3/114.1

30.04.10.

КПВ 40210 с ел. лок. 43 556.0 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40217 с ел. лок. 45 189.8 в състав 3ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 113.3/114.1
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 20137 с ЕМВ 32 057.2/058.0
ПВ 20138 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 20152 с ел. лок. 43 528.9 в състав 2ВХ47
ПВ 20162 с ел. лок. 44 125.3 в състав 3ВХ47
ПВ 20167 с ел. лок. 44 125.3 в състав 3ВХ47
ПВ 40103 с ел. лок. 44 139.4 в състав 1DХ57 + 4ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 44 126.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1ВХ27-47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 139.4 в състав 3ВХ47
БВ 2612 с ел. лок. 44 105.5
БВ 2613 с ел. лок. 44 114.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ40 + 1BRmХ47 + 2ВХ74 + 3ВХ43
БВ 2614 с ел. лок. 44 088.3 в състав 2ВХ74 + 1АХ40 + 2ВХ50
БВ 2615 с ел. лок. 44 076.8
БВ 4612 с ел. лок. 44 123.8 в състав 1BbdsХ33 + 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 45 205.2 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВЗР 2691 в състав 2ВХ84-44 + 1АRХ97 + 3АХ63
ЛТВ 20731 с диз. лок. 55 144.0
ДТВ 20630 с ел. лок. 44 111.3
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 144.0
дн. ман. ГОр с ел. лок. 61 020.4
нощ. ман. ГО с диз. лок. 55 116.8

01.05.10.

КПВ 30246 с ЕМВ 32 049.9/050.5
КПВ 30254 с ЕМВ 32 049.9/050.5
КПВ 40210 с ел. лок. 44 113.9 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 037.4/038.2
ПВ 30135 с ЕМВ 32 049.9/050.5
ПВ 40102 с ел. лок. 44 126.1 в състав 1DХ57 + 4ВХ47
ПВ 40104 с ел. лок. 45 197.1 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1ВХ27-47
ПВ 40105 с ел. лок. 43 528.9 в състав 1ВХ27-47 + 2ВХ47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 139.4 в състав 3ВХ47
ПВ 40131 с ел. лок. 44 113.9 в състав 1ВХ17 + 1ВХ47 + 1ВХ17
БВ 3621 с ел. лок. 46 238.2 + 43 512.3 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 3622 с ел. лок. 46 238.2 в състав 2ВХ43 + 1АВХ43 + 2ВХ43
БВ 4640 с ел. лок. 45 205.2 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВ 4641 с ел. лок. 45 205.2 в състав 1DХ57 + 1ВХ47 + 1АХ47 + 2ВХ47
МБВ 464 с ел. лок. 44 105.5
ДТВ 40668 с ел. лок. 45 190.6 + 45 204.5

02.05.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9

03.05.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 035.8/036.6

04.05.10.

КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 035.8/036.6
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 035.8/036.6

11.05.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ЛТВ 40703" с диз. лок. 55 144.0
МВ 40893 с диз. лок. 55 144.0

13.05.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9

14.05.10.

КПВ 24202 с диз. лок. 55 138.2 в състав 1ВХ17
КПВ 24216 с ДМВ 10 045.6/046.4
КПВ 40213 с ЕМВ 32 037.4/038.2
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40217 с ел. лок. 45 201.1 в състав 3ВХ47
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9
ПВ 20138 с ЕМВ 32 035.8/036.6
ПВ 23102 с ДМВ 10 049.8/050.6
ПВ 24102 с ДМВ 10 017.3/01805
ПВ 24103 с ДМВ 10 045.6/046.4
ПВ 24105 с ДМВ 10 039.9/040.7
ПВ 40102 с ел. лок. 45 197.1 в състав 3ВХ27-47
ПВ 40106 с ел. лок. 44 111.3 + 45 204.5 в състав 3ВХ47
БВ 2613 с ел. лок. 44 088.3 в състав 1DХ57 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ74 + 1BRmХ47 + 1ВХ50 + 1ВХ74 + 1АХ40
БВ 4612 с ел. лок. 44 126.1 + 43 550.3 в състав 1DХ57 + 2ВХ74 + 1АХ74 + 2ВХ74
БВ 4640 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1DХ57 + 2ВХ47 + 1АХ47 + 1ВХ47
БВ 4641 с ел. лок. 44 109.7 в състав 1DХ57 + 1ВХ47 + 1АХ47 + 2ВХ47
МБВ 13193 с ел. лок. 45 204.5
МБВ 13195 с ел. лок. 45 204.5
ТСВ 13391 с ел. лок. 45 204.5
ЛТВ 40703 с ел. лок. 44 125.5
дн. ман. ГО с диз. лок. 55 116.8

15.05.10.

КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9

18.05.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 053.1/054.9

19.05.10.

КПВ 40213 с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 029.1/030.9

20.05.10.

КПВ 40214/215 "Ученика" с ЕМВ 32 029.1/030.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 029.1/030.9
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

БДЖ написа:Днес:

:arrow: БВ 5621 с 44 164.2 (снимки малко по-късно в галерията);
:arrow: МБВ 360 беше обявен със 120 минути закъснение към 10:30 ч.
360 мина в 12:05 през Дамяница.
В 14:00 часа премина ТВ на БЖК с 40хххх в посока София.
5624 с 44 164
5611 с 44 001, на Сандански +10'
50132 с 61 002, от Сандански с +9', на Благоевград навреме. :lol:
50133/50134 с 61 008
50742 с 07 042 и 45 165, в 15:15 премина през Дамяница, на Кресна го задминахме с 50132.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

:arrow: 2615 с 44 098, общо 5 вагона и населеност 110%
:arrow: 2614 с 45 201, общо 8 вагона, населеност около 50%. На Плевен влезе с -2, на Сф навреме
:arrow: ПВ 20223/20224 с 44 151 и състав от БВЗР 2610 без бистро
:arrow: 32-037/038 возеше днес ПВ 20139
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация