Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

В това съобщение Бих искал да направи известни много тъжен факт. От днес до 8-ми март 2010 г. и април 2010 г., ще бъде изгонен от служба повече от 10000 работници, които работят за румънските железници (CFR). Ще влезе безработица. В Румъния ситуацията на железниците е катастрофално. Всяка година се намалява броят на влаковете, много участъци от железопътната е затворен, те открадна железопътни линии, железопътни гари остана безлюден и разрушена от крадци, които откраднаха от тухли сгради станции. Все по-лошо, че е в Румъния по отношение на железопътната!
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Някои разграбиха железопътните гари и изоставени:


Statia Obadeni


Изображение



Statia Valea Fratelui


Изображение




Gara Zambreasca



Изображение
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

COSTACHE MIHAIL в България положението е абсолютно същото, не си мисли че тука е по-добре! С една дума Разруха.
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Абе какво да се прави? Все пак къде живеем на балканите нали ? То тук всички гледат да грабят и да грабят и основно това го правят по-вишите хора и както сме криза резултатие са катастрофални за съжеление :?
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

nikol4yy написа:Абе какво да се прави? Все пак къде живеем на балканите нали ? То тук всички гледат да грабят и да грабят и основно това го правят по-вишите хора и както сме криза резултатие са катастрофални за съжеление :?
това няма никакво значение, че живеем на балканите, вярно е повечето грабят, но една страна като Румъния е по-добре развита от нашата страна, за гърците да не говорим, май те са единствените, които грабят по-малко :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От доста време влизам в един румънски форум и случайно попаднах на линията Medgidia - Negru Vodа , под номер 803. Точно тази линия посредством граничните гари в Negru Voda и Кардам свързва България с Румъния.Тук може да видите какво представлява тя.Лично аз не очаквах толкова голяма разруха , значи имало и по - зле от нас.Обърнете внимание и на това какъв подвижен състав пътува по нея.
Дори и да не разбирате румънски , ще схванете за какво става дума , снимките са в изобилие , представени са такива от самата мотриса , интериора и , инфраструктурата по линията - гари , мостове , релси , траверси , приемни сдания , накрая на първа страница има снимки от гаровия район на граничната гара Negru Voda.
Aз лично бях шокиран от видяното.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Това на годините на Фиатките 24-00, но се поддържа.

Не разбирам какво те шокира, при нас клоновете са още по-потресающи.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На 17.03.2010 г. при прибирането си към София заснех дизелов локомотив 63-0902-5, който докара МБВ 463 и се прегарира за да върне 462 към Букурещ. Този път нямах време за тичане за заснемане на кабина, поради което ще се задоволите само с екстериорна снимка.

Ето го и него:
Изображение
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

Няколко снимки, направени от мен на гара Букурещ Север на 07.05
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_05961.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_05972.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_05984.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_06011.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_06055.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_06114.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_06162.jpg
Всички снимки можете да видите тук:
http://www.foto.bg/showgallery.php?cat=7388&ppuser=2350

Гарата ми направи приятно впечатление с чистота, добра организация и удобни връзки с метрото и автобуси. Влаковете са чисти, а тези на дълги разстояния са климатизирани. Явно доста хора ги използват, например бърз за Арад бе с 13 вагона.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Браво! Отлично си се постарал.
Влакове с повече от 10 вагона не бива да те учудват.На този мой клип се вижда влак , който пристига от Vatra Dornei.Дизеловите DESIRO , едно от които си видял , имат 2 дестинации - или обслужват влаковете до летище Otopeni , или куплирани по 2 - курсове за Craiova.
Влакът с двуетажните вагони от / за Buzau ли е?
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

VESO написа:Браво! Отлично си се постарал.
Влакове с повече от 10 вагона не бива да те учудват.На този мой клип се вижда влак , който пристига от Vatra Dornei.Дизеловите DESIRO , едно от които си видял , имат 2 дестинации - или обслужват влаковете до летище Otopeni , или куплирани по 2 - курсове за Craiova.
Влакът с двуетажните вагони от / за Buzau ли е?
За съжаление не си спомням, а и не съм снимал табелата на вагоните :(
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

Румънски железници (CFR) е Национална компания "Железопътна на Румъния. Администрира на железопътната инфраструктура, железопътните товарни превози на пътници и в страната. Мрежа е значително по-интегрирана с други европейски железопътни мрежи, предлагащи общоевропейско пътнически и товарни превози. CFR, институцията е създадена през 1880 г., след като на първата железопътна линия на сегашната територия румънски е открит през 1854 г.

История
Деветнадесети век
След 15-ти септември, 1830 година е дадена в експлоатация между Ливърпул и Манчестър, първата железопътна линия в света на текущите румънска територия първа линия открит на 20 август 1854 година и свързване Oravita (Банат) и Bazias, пристанище Дунав. Линия с дължина 62.5 km, първоначално е бил използван само за транспортиране на въглища. От 12-ти Януари, 1855 година линия бе връчена от австрийския железници, по това време Трансилвания е била част от Австрийската империя. След няколко технически подобрения на линия през следващите месеци, връзката Oravita - Bazias открита за пътнически превози на 1 ноември 1856.

Между 1864 и 1880 година, няколко жп линии са били построени в тогавашната Кралство Румъния. На 1 септември 1865 английската фирма Джон Тревор-Баркли започна изграждането на Букурещ - Гюргево. Тази линия е отворена за движение на 26 август 1869 и е на първа линия изградена на територията на Румъния по това време.

През септември 1866 г. румънският парламент одобри изграждането на 915 km линия от юг на север на Римската Vârciorova, чрез Питещи, Букурещ, Браила Бузау, Галати и Tecuci, всички големи градове по това време. Цената на строителството по това време е 270 000 златни франка на километър и строителството е поверено на немския консорциум Strousberg. Линията бе открита на етапи - първо, Питещ - Букурещ - Галац - Румъния, беше открита на 13 септември 1872 г. и Varciorova - Питещи на 9 май 1878г. Vârciorova линия - Роман е важна част от румънската железопътна инфраструктура, както той свързан между краищата на кралството, който е важна връзка за пътници и товари между отделните градове на Румъния и Молдова на румънски език.

На 10-ти септември, 1868 год. е завършен през Букурещ Северна гара. През януари 1880 г. румънският парламент гласува за прехвърляне на линия Vârciorova - Роман Strousberg консорциум от частни управление на държавната администрация и съставляващи държавна институция на румънските железници, която продължава да съществува до сега.

През първата половина на ХХ век
През 1918 г. Съединените слива с област Трансилвания в Румъния, Банат, Буковина и Бесарабия, които образуват "Велика Румъния". В резултат на всички железопътни линии в тези региони, които принадлежат към Унгария Австрия и Русия, преди те да станат железопътните съоръжения. Това е важно събитие в историята на жп вагони, както централата в Арад, който бе пред австро-унгарската контрол, влязъл в железопътните съоръжения, като по този начин започва производството на много видове железопътни вагони и локомотиви. През същия период дизелови локомотиви са били въведени.

През този период, няколко железниците са дублирани да позволи движение в двете посоки едновременно и по този начин по-голям трафик. Двойна песен линия за първи път е открита на 25 януари 1895 г. на разстояние от 14 км от науката и Leţcani, за да се улесни изграждането на линията Яш - Dorohoi. Допълнителна линии са два пъти:

Букурещ - Плоещ (1891-1909)
Ploiesti - Campina (1910-1912)
Констанца - Констанца (1931)
Аджуд - Tecuci (1933 г.)
Teiuş - Apahida (1938-1940)
Campina - Брашов (1938-1941)
Бузау - Marasesti (1940-1942)
Комунистическия период
След като Румъния стана комунистическа република през 1949 г., е една значителна инвестиция в железниците. През това време, жп линии се смята за символ на бързото индустриализация на страната под ръководството на Георге Георгиу-Деж и Николае Чаушеску. В допълнение към увеличаване на железопътния трафик и изграждането на нови линии, особено в селските райони, електрификация и удвояване на линията заети важно място.

Първата линия е електрифицирана Букурещ - Брашов, на борда на пътнически и товарен обем е много висока. Първият проект за електрификация на части от тази линия е разработена през 1913 г. от СЕ Георгиу и да започне работа за правителство встъпи в поредица от решения в годините 1929, 1934 и 1942, след 1942 година да продължим с проекта. Електрификация на работа за войната, но започва едва през 1959 г. и първата електрифицирана точка, Брашов - Predeal открита на 9 декември 1965. На 20 април 1966 год. е открита нова секция, Predeal - Campina. Линията е изцяло електрифицирана на 16-ти февруари 1969 година и е работил с електрическа енергия на напрежение 25 000 V и честота 50 Hz.

Различни линии са също два пъти, в т.ч.:

Faure - Галац (1965-1971)
Пантелеймон "-" Черна вода "(1969-1971)
Букурещ - домати от Ведите - Крайова (1965-1972)
Chitila - Изчиства (1968-1972)
Брашов - Liberty поле (1970-1974)
Аджуд - Сучава (1972-1975)
В края на 1960-те, парни локомотиви са били напълно премахнати, като се заменят с дизелови и електрически локомотиви и автомобили построена в завода си в Треньорски Astra Арад.

Стара история
След революцията 1989 г. падна комунистическият режим, Румъния остава една от най-големите, най-натоварен и се използват железопътните мрежи в Европа, но, като изостава в инфраструктурата. Това, съчетано с икономически спад през 1990 г., причинени от преминаването на страна с пазарна икономика, което води до входа CFR в относителен спад. Някои пътища по-малко разстояние, особено в селските райони са премахнати и на подвижния състав, закупени до голяма степен през 1970 г., е навлязла в период на липса на ремонт. снимка на CFR, на вътрешния пазар, така и в чужбина, трябваше да страдат заради лошо качество на железопътния транспорт и лошо управление.

Ситуацията продължава до 1998 г., когато на Националното сдружение на румънските железници е преустроена в четири самостоятелни, финансирани институции за повишаване на ефективността, а компанията е преименувана на Национална компания "Железопътна Компания. След това събитие, румънски ситуация железниците се е подобрило, главно поради подобряване на икономическото положение в страната след 2000 г., позволи започването на големи инвестиционни проекти.

След 1989 г., сравнително голям брой на линиите бяха затворени, включително и тези, предназначени за промишлена употреба или тесни линии. Това се дължи на голямото нарастване на броя на частните автобусни компании и нисък трафик по тези линии. Други линии ще бъдат закрити в бъдеще, по-специално в окръг Тимис, които са много стари, малко използван и повредени при наводненията през 2005 година. След това през 2007 г. в близост до 75 км от пистата, след като от 1990 г. насам са затворени около 1000-1500 км от пистата. Няколко тесен железопътния са отново от туристическа железопътна компания (SFT-CFR) (както Abrud линии - Campeni, Търгу Муреш - Band и Молдова - Кантон). Активност S.F.T.-C.F.R. е почти несъществуващ. Дизелови локомотиви са били продадени или отдадени под наем функционален други оператори, и на парен локомотив има само един транспортно право, останалите няколко месеца, за да достигне зрялост за бойлер ремонт. [Позоваване необходими] Това се вижда от време на време за влака на север Букурещ - Snagov Плажове.

Що се отнася до тесните линии, най-засегнати от кражбите и свлачища. Например, Търгу Муреш - Band е била почти напълно отвлечени и Сибиу - Agnita е напълно непрактично, защото изграждането на шосейния моста. [Позоваване необходими] Все пак, има няколко жп тесен, закупени от частни оператори, такива като Долината на мечтите, Брад и Moldovi. По тези линии преместен доста често "Mocăniţa" за туризма.

Дружеството реорганизация
Чрез реорганизиране на румънската национална железопътна компания,, SNCFR "на 1 октомври 1998 г., са установени:

Национална компания "Железопътна компания CFR SA, известен като" Железопътна инфраструктура ", която управлява румънската железопътна инфраструктура;
Националните железопътни Дружеството Самостоятелни CFR - SA национален превозвач на пътници;
Националното сдружение на CFR Товарен железопътен транспорт, национални товарен оператор;
Национален Асет Мениджмънт железопътно дружество, SAAF - АД, с оглед на превишението на активите жп резултат на реорганизация;
Туристическа железопътна общество,, S.F.T. - CFR SA, пое част от активите,, SAAF, направени за пътуване, влакове определен период от време.
Железопътните Управляващото дружество "CMS" (счупени)
Румънската железопътна орган АФЕР, които действат в рамките на Министерството на транспорта, железопътен регулаторен орган.
Са създадени дъщерни дружества на националните железопътни компании, които оперират в рамките на Министерството на транспорта. Списък на фирмите

CFR седалище е в Букурещ, CFR дворец, близо до Северна гара. Компанията има регионални клонове в градовете Брашов, Клуж, Крайова, Констанца, Галац, Яш и Тимишоара. UIC международния код е 53-CFR.

През 1999 г. SIRV CFR Брашов е създадена като отделна компания, но притежавани от железниците, и е приватизирано през 2003 година.

През август 2001 г., железопътните компании са се научили, както следва:

БАД CFR - CFR търговска фирма в базата Доставка и - което обработва закупуване и разпространение на железопътна техника
CFR Ърв - поддръжка и ремонт търговска компания "Железопътна вагон - вагон ремонт
CFR IRLU - Търговска компания "Железопътна локомотиви и за поддръжка и ремонт - ремонт на локомотиви и друго оборудване
През март 2010 г., 10 301 на 64 000 служители на железопътните компании са били уволнени.

Либерализация на железопътния
За повече подробности вижте: либерализация на железопътния в Румъния.
След реорганизацията румънската национална железопътна компания "SNCFR" на 1 октомври 1998 г. е разрешено недискриминационен достъп до железопътната инфраструктура обществените всички лицензирани железопътни оператори, които са довели до създаването на частни оператори, железопътния транспорт.

Някои песни, така наречените "оперативно съвместима секции, националната железопътна компания загуби са били отдадени под наем на частни оператори, на пътници и / или стоките са били извършени от тях като използват свои собствени или наети подвижния състав .

Модернизация
В началото на 2000 г. започна програма за модернизация за подобряване на имиджа си, който е бил, и на национално и международно ниво, засегнати от доклади за услуги с лошо качество. Първият етап на модернизацията включват подобряване на бързи влакове и междуградски и междуселищни услуги експанзия.


Siemens Desiro класа вагон IPentru укрепване румънски междуградски мрежата CFR увеличи през 2003 г., придобити няколко нови уплътнения Siemens Desiro влака, като някои от тях събрани в Arad.Denumite "Синята стрела", те се използват за кратки и средни предприятия . Desiro пломби са били използвани като емблеми на железопътните модернизация, въпреки критиките, че железопътното не трябва да използва пломби от основните Desiro експресни услуги, тъй като те са предназначени за кратко, са с ниска скорост и силен. CFR отговор на тези критики чрез въвеждане през 2004 г., няколко пломби през ноември Desiro, които са по-благоприятни от гледна точка на шум и има 70 места, вместо 110. По това време на CFR продължава да използва средни разстояния влакове Desiro, дори ако той е заменил няколко дълги разстояния маршрути.

В допълнение Desiro CFR през последните години е закупил 80 нови автомобили със съня, спи автомобили и клас I и II. Новият траверси в момента някои от най-модерните в Европа, които са оборудвани с климатик, LCD екрани и модерна душа на всяко отделение.

Освен направените подобрения на железопътния транспорт, железопътните модернизирана няколко дизел-електрически локомотиви.

През 2003 г. операторът на румънския Connex GSM мобилни Румъния, Vodafone Румъния станаха междувременно, железопътната има договор за предоставяне на мобилни услуги, свързани с жп скорост. В момента една линия за клиенти Vodafone да се обадите, работещи без прекъсване до кратък номер 652. Orange Румъния е подписала подобно споразумение през 2004 година.

Пушенето е забранено във всички железопътни влакове от 1 септември 2006 година.

Продължава да се подобри жп услугата. Въпреки това, някои хора казват, че са загрижени, че не на железния път, които все още не е постигнато profitabiliatea имат финансови ресурси, необходими за подкрепа на модернизацията на инфраструктурата.

CFR инфраструктура и започна мащабен проект през април 2006 г. - модернизация на Букурещ - Констанца, за подобряване на максималната скорост може да бъде постигната по този ред (от 140 km / h сега на 160 км / ч за 2008 г.). Дата на завършване на този проект е от втората половина на 2008 г. [8]. За съжаление, непосредствена последица е трудността да се движи по този маршрут, тъй като на работа, по време на пътуване като нарастват с най-малко 01:30 и водят до по пътнически недоволство.

Текущите данни на румънските железници
През 2006 г. обикновено дължината на линията в експлоатация е 10 789 километра, и проведе своята дължина е 20 677 км. Също така през тази година са били транспортирани 94441000 пътници, а през 2007 г. броят на пътниците, които предпочитат CFR е около 86 милиона пътници. Стоките, превозвани от оператора ОРР Марфа през 2007 г. са 68 772т.

Скандали и критики от CFR
CFR претърпя серия от медийни скандали дължи на редица нередности са открити в управление. Бивш директор на CFR, Майкъл Necolaiciuc, бе обвинен от Националната дирекция "Антикорупция за злоупотреба и увреждане на много компании в периода 2000-2005. Но той избяга от страната под претекст за лечение на болестта, за да избегнат цитиране [прокуратурата необходими]. Неговото име е издаден няколко заповеди.

В друг широко рекламирана случай CFR Букурещ regionalei директорът бе арестуван за увреждане на компанията с над един милиард леи и половина стар. Досега не е имало присъда в тези случаи.

През 2005 г. друг скандал хит на компанията, след като железопътните е обвинен в жп съюз лидери кооптирани в административните структури на компанията, в подкрепа на предишния министър на транспорта Мирон Митря. На фона на политическата промяна в посока на новото правителство, новият министър Георге Dobre демократ, подредени освобождаването на административните функции на Съюза. След съюз лидери започнаха голяма стачка, като твърди, увеличаване на заплатите на работещите в CFR. Стачката продължава 23 ден и накрая бе спрян от Букурещ на Апелативния съд, след като бе установено, че има застрашават стачка железопътната безопасност и условията не са изпълнени. Под CFR, стачката е допринесла значително за намаляване на броя на пътниците (около 10% по-малко), и създадени до загуба на над 10 милиарда ROL за поправка за ОРР Марфа 80 милиарда.

Железопътните линии

Румънската железопътна мрежа
В момента железопътна мрежа се състои от девет основни направления, които за няколко странични линии.

Деветте основни Национална компания "Железопътна се ръководи от основните артерии жп operaturul в Румъния. Цялата железопътна мрежа, общо 13807 километра, плюс 6923 км на съществуващите линии в гарите. От 20730км жп в експлоатация, 17535 km на инфраструктурата публични, частни и 3197 km. Обществени железопътната инфраструктура принадлежи на държавата, дължи на концесията Национална компания "Железопътна компания" CFR "-АД.
Contribuiţi cu o traducere mai bună
Vă mulţumim pentru sugestia de traducere cu care aţi contribuit la Google Traducere.
Contribuiţi cu o traducere mai bună:
Румънски железници (CFR) е Национална компания "Железопътна на Румъния. Администрира на железопътната инфраструктура, железопътните товарни превози на пътници и в страната. Мрежа е значително по-интегрирана с други европейски железопътни мрежи, предлагащи общоевропейско пътнически и товарни превози. CFR, институцията е създадена през 1880 г., след като на първата железопътна линия на сегашната територия румънски е открит през 1854 г. <br> <br>История <br>Деветнадесети век <br>След 15-ти септември, 1830 година е дадена в експлоатация между Ливърпул и Манчестър, първата железопътна линия в света на текущите румънска територия първа линия открит на 20 август 1854 година и свързване Oravita (Банат) и Bazias, пристанище Дунав. Линия с дължина 62.5 km, първоначално е бил използван само за транспортиране на въглища. От 12-ти Януари, 1855 година линия бе връчена от австрийския железници, по това време Трансилвания е била част от Австрийската империя. След няколко технически подобрения на линия през следващите месеци, връзката Oravita - Bazias открита за пътнически превози на 1 ноември 1856. <br> <br>Между 1864 и 1880 година, няколко жп линии са били построени в тогавашната Кралство Румъния. На 1 септември 1865 английската фирма Джон Тревор-Баркли започна изграждането на Букурещ - Гюргево. Тази линия е отворена за движение на 26 август 1869 и е на първа линия изградена на територията на Румъния по това време. <br> <br>През септември 1866 г. румънският парламент одобри изграждането на 915 km линия от юг на север на Римската Vârciorova, чрез Питещи, Букурещ, Браила Бузау, Галати и Tecuci, всички големи градове по това време. Цената на строителството по това време е 270 000 златни франка на километър и строителството е поверено на немския консорциум Strousberg. Линията бе открита на етапи - първо, Питещ - Букурещ - Галац - Румъния, беше открита на 13 септември 1872 г. и Varciorova - Питещи на 9 май 1878г. Vârciorova линия - Роман е важна част от румънската железопътна инфраструктура, както той свързан между краищата на кралството, който е важна връзка за пътници и товари между отделните градове на Румъния и Молдова на румънски език. <br> <br>На 10-ти септември, 1868 год. е завършен през Букурещ Северна гара. През януари 1880 г. румънският парламент гласува за прехвърляне на линия Vârciorova - Роман Strousberg консорциум от частни управление на държавната администрация и съставляващи държавна институция на румънските железници, която продължава да съществува до сега. <br> <br>През първата половина на ХХ век <br>През 1918 г. Съединените слива с област Трансилвания в Румъния, Банат, Буковина и Бесарабия, които образуват "Велика Румъния". В резултат на всички железопътни линии в тези региони, които принадлежат към Унгария Австрия и Русия, преди те да станат железопътните съоръжения. Това е важно събитие в историята на жп вагони, както централата в Арад, който бе пред австро-унгарската контрол, влязъл в железопътните съоръжения, като по този начин започва производството на много видове железопътни вагони и локомотиви. През същия период дизелови локомотиви са били въведени. <br> <br>През този период, няколко железниците са дублирани да позволи движение в двете посоки едновременно и по този начин по-голям трафик. Двойна песен линия за първи път е открита на 25 януари 1895 г. на разстояние от 14 км от науката и Leţcani, за да се улесни изграждането на линията Яш - Dorohoi. Допълнителна линии са два пъти: <br> <br>Букурещ - Плоещ (1891-1909) <br>Ploiesti - Campina (1910-1912) <br>Констанца - Констанца (1931) <br>Аджуд - Tecuci (1933 г.) <br>Teiuş - Apahida (1938-1940) <br>Campina - Брашов (1938-1941) <br>Бузау - Marasesti (1940-1942) <br>Комунистическия период <br>След като Румъния стана комунистическа република през 1949 г., е една значителна инвестиция в железниците. През това време, жп линии се смята за символ на бързото индустриализация на страната под ръководството на Георге Георгиу-Деж и Николае Чаушеску. В допълнение към увеличаване на железопътния трафик и изграждането на нови линии, особено в селските райони, електрификация и удвояване на линията заети важно място. <br> <br>Първата линия е електрифицирана Букурещ - Брашов, на борда на пътнически и товарен обем е много висока. Първият проект за електрификация на части от тази линия е разработена през 1913 г. от СЕ Георгиу и да започне работа за правителство встъпи в поредица от решения в годините 1929, 1934 и 1942, след 1942 година да продължим с проекта. Електрификация на работа за войната, но започва едва през 1959 г. и първата електрифицирана точка, Брашов - Predeal открита на 9 декември 1965. На 20 април 1966 год. е открита нова секция, Predeal - Campina. Линията е изцяло електрифицирана на 16-ти февруари 1969 година и е работил с електрическа енергия на напрежение 25 000 V и честота 50 Hz. <br> <br>Различни линии са също два пъти, в т.ч.: <br> <br>Faure - Галац (1965-1971) <br>Пантелеймон "-" Черна вода "(1969-1971) <br>Букурещ - домати от Ведите - Крайова (1965-1972) <br>Chitila - Изчиства (1968-1972) <br>Брашов - Liberty поле (1970-1974) <br>Аджуд - Сучава (1972-1975) <br>В края на 1960-те, парни локомотиви са били напълно премахнати, като се заменят с дизелови и електрически локомотиви и автомобили построена в завода си в Треньорски Astra Арад. <br> <br>Стара история <br>След революцията 1989 г. падна комунистическият режим, Румъния остава една от най-големите, най-натоварен и се използват железопътните мрежи в Европа, но, като изостава в инфраструктурата. Това, съчетано с икономически спад през 1990 г., причинени от преминаването на страна с пазарна икономика, което води до входа CFR в относителен спад. Някои пътища по-малко разстояние, особено в селските райони са премахнати и на подвижния състав, закупени до голяма степен през 1970 г., е навлязла в период на липса на ремонт. снимка на CFR, на вътрешния пазар, така и в чужбина, трябваше да страдат заради лошо качество на железопътния транспорт и лошо управление. <br> <br>Ситуацията продължава до 1998 г., когато на Националното сдружение на румънските железници е преустроена в четири самостоятелни, финансирани институции за повишаване на ефективността, а компанията е преименувана на Национална компания "Железопътна Компания. След това събитие, румънски ситуация железниците се е подобрило, главно поради подобряване на икономическото положение в страната след 2000 г., позволи започването на големи инвестиционни проекти. <br> <br>След 1989 г., сравнително голям брой на линиите бяха затворени, включително и тези, предназначени за промишлена употреба или тесни линии. Това се дължи на голямото нарастване на броя на частните автобусни компании и нисък трафик по тези линии. Други линии ще бъдат закрити в бъдеще, по-специално в окръг Тимис, които са много стари, малко използван и повредени при наводненията през 2005 година. След това през 2007 г. в близост до 75 км от пистата, след като от 1990 г. насам са затворени около 1000-1500 км от пистата. Няколко тесен железопътния са отново от туристическа железопътна компания (SFT-CFR) (както Abrud линии - Campeni, Търгу Муреш - Band и Молдова - Кантон). Активност S.F.T.-C.F.R. е почти несъществуващ. Дизелови локомотиви са били продадени или отдадени под наем функционален други оператори, и на парен локомотив има само един транспортно право, останалите няколко месеца, за да достигне зрялост за бойлер ремонт. [Позоваване необходими] Това се вижда от време на време за влака на север Букурещ - Snagov Плажове. <br> <br>Що се отнася до тесните линии, най-засегнати от кражбите и свлачища. Например, Търгу Муреш - Band е била почти напълно отвлечени и Сибиу - Agnita е напълно непрактично, защото изграждането на шосейния моста. [Позоваване необходими] Все пак, има няколко жп тесен, закупени от частни оператори, такива като Долината на мечтите, Брад и Moldovi. По тези линии преместен доста често "Mocăniţa" за туризма. <br> <br>Дружеството реорганизация <br>Чрез реорганизиране на румънската национална железопътна компания,, SNCFR "на 1 октомври 1998 г., са установени: <br> <br>Национална компания "Железопътна компания CFR SA, известен като" Железопътна инфраструктура ", която управлява румънската железопътна инфраструктура; <br>Националните железопътни Дружеството Самостоятелни CFR - SA национален превозвач на пътници; <br>Националното сдружение на CFR Товарен железопътен транспорт, национални товарен оператор; <br>Национален Асет Мениджмънт железопътно дружество, SAAF - АД, с оглед на превишението на активите жп резултат на реорганизация; <br>Туристическа железопътна общество,, S.F.T. - CFR SA, пое част от активите,, SAAF, направени за пътуване, влакове определен период от време. <br>Железопътните Управляващото дружество "CMS" (счупени) <br>Румънската железопътна орган АФЕР, които действат в рамките на Министерството на транспорта, железопътен регулаторен орган. <br>Са създадени дъщерни дружества на националните железопътни компании, които оперират в рамките на Министерството на транспорта. Списък на фирмите <br> <br>CFR седалище е в Букурещ, CFR дворец, близо до Северна гара. Компанията има регионални клонове в градовете Брашов, Клуж, Крайова, Констанца, Галац, Яш и Тимишоара. UIC международния код е 53-CFR. <br> <br>През 1999 г. SIRV CFR Брашов е създадена като отделна компания, но притежавани от железниците, и е приватизирано през 2003 година. <br> <br>През август 2001 г., железопътните компании са се научили, както следва: <br> <br>БАД CFR - CFR търговска фирма в базата Доставка и - което обработва закупуване и разпространение на железопътна техника <br>CFR Ърв - поддръжка и ремонт търговска компания "Железопътна вагон - вагон ремонт <br>CFR IRLU - Търговска компания "Железопътна локомотиви и за поддръжка и ремонт - ремонт на локомотиви и друго оборудване <br>През март 2010 г., 10 301 на 64 000 служители на железопътните компании са били уволнени. <br> <br>Либерализация на железопътния <br>За повече подробности вижте: либерализация на железопътния в Румъния. <br>След реорганизацията румънската национална железопътна компания "SNCFR" на 1 октомври 1998 г. е разрешено недискриминационен достъп до железопътната инфраструктура обществените всички лицензирани железопътни оператори, които са довели до създаването на частни оператори, железопътния транспорт. <br> <br>Някои песни, така наречените "оперативно съвместима секции, националната железопътна компания загуби са били отдадени под наем на частни оператори, на пътници и / или стоките са били извършени от тях като използват свои собствени или наети подвижния състав . <br> <br>Модернизация <br>В началото на 2000 г. започна програма за модернизация за подобряване на имиджа си, който е бил, и на национално и международно ниво, засегнати от доклади за услуги с лошо качество. Първият етап на модернизацията включват подобряване на бързи влакове и междуградски и междуселищни услуги експанзия. <br> <br> <br>Siemens Desiro класа вагон IPentru укрепване румънски междуградски мрежата CFR увеличи през 2003 г., придобити няколко нови уплътнения Siemens Desiro влака, като някои от тях събрани в Arad.Denumite "Синята стрела", те се използват за кратки и средни предприятия . Desiro пломби са били използвани като емблеми на железопътните модернизация, въпреки критиките, че железопътното не трябва да използва пломби от основните Desiro експресни услуги, тъй като те са предназначени за кратко, са с ниска скорост и силен. CFR отговор на тези критики чрез въвеждане през 2004 г., няколко пломби през ноември Desiro, които са по-благоприятни от гледна точка на шум и има 70 места, вместо 110. По това време на CFR продължава да използва средни разстояния влакове Desiro, дори ако той е заменил няколко дълги разстояния маршрути. <br> <br>В допълнение Desiro CFR през последните години е закупил 80 нови автомобили със съня, спи автомобили и клас I и II. Новият траверси в момента някои от най-модерните в Европа, които са оборудвани с климатик, LCD екрани и модерна душа на всяко отделение. <br> <br>Освен направените подобрения на железопътния транспорт, железопътните модернизирана няколко дизел-електрически локомотиви. <br> <br>През 2003 г. операторът на румънския Connex GSM мобилни Румъния, Vodafone Румъния станаха междувременно, железопътната има договор за предоставяне на мобилни услуги, свързани с жп скорост. В момента една линия за клиенти Vodafone да се обадите, работещи без прекъсване до кратък номер 652. Orange Румъния е подписала подобно споразумение през 2004 година. <br> <br>Пушенето е забранено във всички железопътни влакове от 1 септември 2006 година. <br> <br>Продължава да се подобри жп услугата. Въпреки това, някои хора казват, че са загрижени, че не на железния път, които все още не е постигнато profitabiliatea имат финансови ресурси, необходими за подкрепа на модернизацията на инфраструктурата. <br> <br>CFR инфраструктура и започна мащабен проект през април 2006 г. - модернизация на Букурещ - Констанца, за подобряване на максималната скорост може да бъде постигната по този ред (от 140 km / h сега на 160 км / ч за 2008 г.). Дата на завършване на този проект е от втората половина на 2008 г. [8]. За съжаление, непосредствена последица е трудността да се движи по този маршрут, тъй като на работа, по време на пътуване като нарастват с най-малко 01:30 и водят до по пътнически недоволство. <br> <br>Текущите данни на румънските железници <br>През 2006 г. обикновено дължината на линията в експлоатация е 10 789 километра, и проведе своята дължина е 20 677 км. Също така през тази година са били транспортирани 94441000 пътници, а през 2007 г. броят на пътниците, които предпочитат CFR е около 86 милиона пътници. Стоките, превозвани от оператора ОРР Марфа през 2007 г. са 68 772т. <br> <br>Скандали и критики от CFR <br>CFR претърпя серия от медийни скандали дължи на редица нередности са открити в управление. Бивш директор на CFR, Майкъл Necolaiciuc, бе обвинен от Националната дирекция "Антикорупция за злоупотреба и увреждане на много компании в периода 2000-2005. Но той избяга от страната под претекст за лечение на болестта, за да избегнат цитиране [прокуратурата необходими]. Неговото име е издаден няколко заповеди. <br> <br>В друг широко рекламирана случай CFR Букурещ regionalei директорът бе арестуван за увреждане на компанията с над един милиард леи и половина стар. Досега не е имало присъда в тези случаи. <br> <br>През 2005 г. друг скандал хит на компанията, след като железопътните е обвинен в жп съюз лидери кооптирани в административните структури на компанията, в подкрепа на предишния министър на транспорта Мирон Митря. На фона на политическата промяна в посока на новото правителство, новият министър Георге Dobre демократ, подредени освобождаването на административните функции на Съюза. След съюз лидери започнаха голяма стачка, като твърди, увеличаване на заплатите на работещите в CFR. Стачката продължава 23 ден и накрая бе спрян от Букурещ на Апелативния съд, след като бе установено, че има застрашават стачка железопътната безопасност и условията не са изпълнени. Под CFR, стачката е допринесла значително за намаляване на броя на пътниците (около 10% по-малко), и създадени до загуба на над 10 милиарда ROL за поправка за ОРР Марфа 80 милиарда. <br> <br>Железопътните линии <br> <br>Румънската железопътна мрежа <br>В момента железопътна мрежа се състои от девет основни направления, които за няколко странични линии. <br> <br>Деветте основни Национална компания "Железопътна се ръководи от основните артерии жп operaturul в Румъния. Цялата железопътна мрежа, общо 13807 километра, плюс 6923 км на съществуващите линии в гарите. От 20730км жп в експлоатация, 17535 km на инфраструктурата публични, частни и 3197 km. Обществени железопътната инфраструктура принадлежи на държавата, дължи на концесията Национална компания "Железопътна компания" CFR "-АД. <br>


SURSA www.tourismguide.ro
Мнения: 43
Регистриран на: Чет Фев 25, 2010 8:03 am
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

Мнение от COSTACHE MIHAIL »

След близо 18 века, за да изгради мост Аполодор от Дамаск, на брега на река Дунав отново обединена, е изграждане на между 1890-1895 година, на мостове в Черна вода, DunareaIn Borcea и 1879 съответно, проектиране на жп линията Букурещ - Ciulniţa - Фетещ, се отнасят за събиране на Черно море град Констанца със съществуващата линия - "Черна вода", построен от 1860 от компанията Offenheim.

Румънското правителство организира две международни конкурси за проектиране и изпълнение на големи мостове над Дунав и Borcea ръката.

Резултатите не са тези желания, и правителството поверено на румънски инженери дизайн и изпълнение на услугата линия Фетещ - Черна вода на румънски Главна дирекция на железниците, Салиня екип, ръководен от инж., известният производител на метални мостове, преподавател в катедра "Мостове Националното училище по мостове и пътища.

Завършени проекти, чиито изчисления са проверени седем пъти, беше прогнозира през Дунава в Черна вода, на мост с централен отвор 190 ярд и четири други отвори на 140 фута, по един виадукт с 15 участъци всеки 60 метра.

Над рамото Borcea е проектиран и изграден мост с три участъка от 140 метра всяка и 11 отвори на всеки 50 метра. Между двете направления на река Дунав, над 14 км широчина езеро е проектиран и изграден един виадукт с 34 отвора на всеки 42 фута.

По този начин, на 4087.95 m на мостове формира по това време най-дългия мост, построен комплекс в Европа.

На 9 / 21-ви 10, 1890, започна работа по моста бе открит Дунав в Черна вода, проектирани и построени 30 м. над високите води на река Дунав да се позволи преминаването на кораби с най-висок стълб. Железопътна линия насипи Фетещ - Черна вода (21 км), който свързва трите моста, са най-голямата работа по рода си в Румъния, общият обем в размер на 2,950.

Общата стойност на произведения, които са продължило пет години, е 35,0 милиона леи злато, включително подробности и разходите на железопътните линии и гари. Мостът Откриване се проведе на 14/26 09 1895 год., в големи фестивали и с участието на Негово Величество крал Чарлз I.

Специален влак ляво с длъжностни лица в Букурещ Северна гара в 9.05 пристигащи Фетещ в 12:30.

След като победи последния нит, един болт на сребро, е построена документ и чест на встъпването в длъжност на религиозната служба, изпитването на влака се състои от 15 локомотиви преминаване на моста при скорост от 60 км / ч за един адски шум, произведени от свирки локомотиви, кораби на сирени Дунав и музика фанфари. Вторият влак, запазено за "гостите" се приближи на моста със скорост от 80 км / ч.

Междувременно, ING Салиня остана под моста на лодка, заедно с работници, които са работили за постигането на велики произведения. По това време, на моста над река Дунав в Черна вода, държавните име Чарлз, е бил най-дългият мост в Европа и е най-големият отвор (190 м) в континентална Европа, както и три комплекса е най-дългата жп мост в света . Симетрично разположение на греди от централния отвор, на пясъчна форма и хармоничен общ контур на thinness отстъпи барове, разположени на височина над водата и устойчиви доста голям клетки висок и тънък, беше и днес е считан за един от най- красивите мостове стомана в света.


Железопътни връзки със съседните държави

Румъния има 15 железопътни връзки с пет съседни страни: България, Сърбия, Унгария, Украйна и Молдова.

С България

◦ от граничните пропускателни Русе, жп обслужващи Букурещ - София
◦ граничен пункт, Негру Вода, служи гладка Меджидия - Добрич
◦ Видин граничните контролно-пропускателни с ферибот през карта Калафат - Видин.

Сърбия:

◦ Jimbolia граничен пункт, линия, обслужваща Тимишоара - Кикинда
◦ Stamora Moravita граничен пункт, за отношенията Тимишоара - Белград.

Унгарски:

◦ Куртичи граничен пункт, който служи жп Арад - Будапеща
◦ Salonta граничен пункт, който служи Salonta линия - Kotegyan
◦ Бихар от граничните пропускателни епархия за трафик между Орадея - Солнок
◦ граничен пункт, който служи жп грижи - Nyrabrany.

В Украйна:

◦ Halmeu граничен пункт, който служи жп връзка Сату Маре - Дяково
◦ в Campulung ла границата Тиса прелез, който свързва Sighet - Teresva
◦ на Визеу долина преминаване на границата, която служи жп Sighet - Rakhov
◦ Vicsani граничен пункт, който свързва Сучава - Лвов
◦ граничните контролно-пропускателни от Рени, Галати, обслужващи жп връзката - Bati.

Република Молдова

◦ Унгенски граничен пункт, който служи жп Яш - Кишинев
◦ Falciu граничен пункт, който служи жп връзка Zorleni - Прут.


SOURCE www.tourismguide.ro
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София
На 25 и 26.06 аз и брат ми посетихме музея за парни локомотиви в румънския град Резита. Невероятно сме възхитени от видяното там! В идеално поддържан парк между двете части на града са позиционирани 16 парни локомотива, произведени или аналог на произвеждани в завода за парни локомотиви в този град. Грижата за поддръжката и охраната на локомотивите е поета от общината. Музея е безплатен и парка с локомотивите е любимо място за разходка на млади и възрастни хора от града. Разбира се, мястото се посещава и от много любители на парната тяга от цяла Европа. Между експонатите са едни от най-известните локомотитви, работили по румънските и европейски железни пътища - пруските Р8 и G10 (CFR 230 и 50), бързоходния локомотив с колела диаметър над 2м серия 142, познатите ни серия 150 (DR50, БДЖ 14) и др. С производството на 10 броя локомотива от тази серия завода в Резита преустановява производството на парни локомотиви през 1964 г.
На постамент пред входа на музея е най-стария запазен локомотив в Румъния, произведен през 1872 в същия завод.
Музея е създаден през 1972 в чест на едновековния юбилей на завода за парни локомотиви. От тогава, вече 40 години, парните локомотиви се поддържат в чудесно състояние за радост на всички техни почитатели от цял свят. Всички хора в Резита, а и в другите градове в Румъния, които посетихме, бяха изключително любезни и дружелюбни. Не срещнахме никакви проблеми и за снимане по гарите.
Можете да разгледате снимки от музея на този линк

http://www.foto.bg/showgallery.php?cat= ... puser=2350

Няма как да не възникне печална аналогия със ситуацията в България, с полуразпадналите се парни локомотиви, намиращи се в абсолютно неудобните и изискващи специални разрешения за посещения бази Асеново и Калояновец............Даже и локомотивите от музея в Русе вече не са там,което е по-добре за тях, но не и за хората, които искат да покажат на децата си парен локомотив.......
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Браво!, Колега нека се видим какво представляваме на нас ни дай да рушим крадем и унищожаваме и безкрайно да говорим колко сме велики.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация