И една камара европейци да искат разяснения по е-maila.
Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Интересно , къде ли са ги преместили.
Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Интересно , къде ли са ги преместили.
Последно промяна от VESO на Пон Дек 20, 2010 11:14 pm, променено общо 1 път.
Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............disell написа:Браво Петко страхотни снимки![]()
![]()
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Жалко за електровоза. Изобщо движил ли се е у нас , като изключим идването му в Пирдоп (от къде ли е минал и никой да не го види) и прибутването му в завода? Чудно тогава защо от LSD са го взели.Petko Ivanov написа:Вътре в завода са, до единствения останал 219. Вероятно чакат нарязванеVESO написа:И една камара европейци да искат разяснения по е-maila.![]()
Като гледам , машината стои на мястото , където преди беше 171 008 - 6 с един червен вагон с надписи LSD по него.Инттересно , къде ли са ги преместили.
Да , да знаем я тая галерия то за тях трябва да си професионален фотограф а не като нас любител .Petko Ivanov написа:Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............disell написа:Браво Петко страхотни снимки![]()
![]()
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Администратор
Към форума тук има галерия, която е с достатъчно либерален режим и подход особено към високо информативните или художествени кадри. Откъм качване сме независими, тъй, че който иска от вас да се пробва.disell написа:Да , да знаем я тая галерия то за тях трябва да си професионален фотограф а не като нас любител .Petko Ivanov написа:Благодаря за оценката, радвам се че снимките са ви харесали. Между другото, в една наша много известна железопътна галерия ги отхвърлиха поради недобро качество (според тях!!!) и отбелязании дата и час...............disell написа:Браво Петко страхотни снимки![]()
![]()
, сега ги качи и в www.railfaneurope.net и ще обереш точките.
Що се касае до 171 и 219-ката, това са машини, които ще е грехота да идат зян. Особено 171-цата, която така и не се разбра с каква цел е докарана у нас и каква съдба и гласят.
Доколкото знам, 6 или 8 локомотива 171 (ex DR251) са закупени от LSD. Може би са искали с тях да си карат влаковете като превозвач, а след това да са се отказали след като са преценили състоянието на локомотивите, произведени 1964-1965 г
Между другото, това са единствените DR и DB локомотиви за работа с честота на захранващото напрежение 50Hz, както е при нас. Нормално в Германия е 16 2/3 Hz.
Сигурно ще нарежат 171 008 и 219 ката, поне аз такава информация имам
Сигурно ще нарежат 171 008 и 219 ката, поне аз такава информация имам
Глобален модератор
А това са златни патици, стига да се упретнеш може на година по два пъти най малко да жънеш, и то чисто злато, но като им е толкова акъла да ги нарежат поне в тази област сме първи в света!.Petko Ivanov написа:Доколкото знам, 6 или 8 локомотива 171 (ex DR251) са закупени от LSD. Може би са искали с тях да си карат влаковете като превозвач, а след това да са се отказали след като са преценили състоянието на локомотивите, произведени 1964-1965 гМежду другото, това са единствените DR и DB локомотиви за работа с честота на захранващото напрежение 50Hz, както е при нас. Нормално в Германия е 16 2/3 Hz.
Сигурно ще нарежат 171 008 и 219 ката, поне аз такава информация имам
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Потвърждавам. Преди време из интернет се появи снимка с огромен брой нарязани, въпреки че скоро преди това са били модернизирани, дизелови локомотиви BR 218 и BR 212. Те се оказват в излишък, тъй като все по-голяма част от пътническите превози по неелектрифицираните линии се поемат от мотрисни влакове - Дезира и Таленти основно. Има търсене за тези напълно годни и с неизтекъл ресурс локомотиви, понеже в Германия действат още сума ти частни железопътни оператори. Но DB не са били склонни да продават подвижен състав на конкурентите си, въпреки че от него биха си донесли немалко приходи. Как няма мениджърите да го "отнесат", сещате се за какви огромни пропуснати ползи става дума. Получава се нещо от сорта на "Я не сакам да съм добре, я сакам Вуте да е по-зле от мене".
Heres a few pictures of the DB Schenker Locos
86013 + 86014 at Pirdop
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757546.html
EA3017 in works
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757555.html
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757604.html
EA3019 in works
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757585.html
Dan
Ерес няколко снимки на DB Schenker мотриси
86 013 + 86 014 в Пирдоп
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757546.html
EA3017 на произведения
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757555.html
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757604.html
EA3019 на произведения
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757585.html
Dan
86013 + 86014 at Pirdop
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757546.html
EA3017 in works
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757555.html
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757604.html
EA3019 in works
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757585.html
Dan
Ерес няколко снимки на DB Schenker мотриси
86 013 + 86 014 в Пирдоп
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757546.html
EA3017 на произведения
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757555.html
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757604.html
EA3019 на произведения
http://dan43004euro.fotopic.net/p64757585.html
Dan
Информация
Модератори