Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Запишете си- вход в Пловдив със 100.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

По-добре 130. Гарата е нова.
Правилото за 100 в стрелките го няма вече.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А София какво ще я правим? Така ли ще си остане? :? :roll:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Западната гърловина е много зле. Източната от 1ви до 5-ти може с 40.
За Пловдив не се шегувах. Търся хартиено потвърждение на бегли спомени от време оно.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тогава да попитам с колко се влиза в ГО страна Стражица по необичаен път 1, защото няма табела 40.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Табелата замина за скрап, но ти добре знаеш че цялата гара е 40. Да не би да си се изкушил за повече ?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Абсурд щяха да се разтичат от поста и дежурната стая, а и под моста е къдраво.
Мнения: 6
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 11:23 am
Местоположение: ГО

Мнение от glumper »

Входа в ГО по път 2 от към Стц, винаги е в отклонение на 1-3 та стрелка. Съответно показанията на входния са за вход в отклонение и скорост до 40 км/ч. За каква табела за намаление говорим тогава?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Объркал се е, необичайния е път 1 и на него няма табела.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Точно това питаше момчето- ако идва от Дц с 2636 по път1. Cтрелките в ГО са далеч в по-добро състояние в сравнение с тези по другите възлови гари. Вход 100 км/ч ми изглежда обаче нездравословено (п.1).
Hо историята помни и такива бързини в гърловината нa тази гара....
Мнения: 6
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 11:23 am
Местоположение: ГО

Мнение от glumper »

Момчето ако е машинист да си изясни кой е път 1 и кой път 2 и после да си отвори книжка разписание и да види че там цяла Горна е за 40 км/ч.
ПП. френското присъствие се усеща и тук явно.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Нали точно това казах- цялата гара е за 40. Преди години приемаха влаковете идващи от София на 1ви коловоз(точно обратното което се прави сега),и ги изстрелваха без намаление по път 1- посока Варна.

п.п. Това което ме смая онзи ден е рекордното бързо времепътуване на новия влак с безброй намаленията 40, включително и гарата ГО.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Наистина се е получило смешно, но реално имах предвид за път 1, който при посока на движение от Джулюница към ГО се явява необичаен. Иначе защо да питам като се водя по сигналите, които ги има налице - може да не е ежедневна практика, но ето че се случи влизане по правата. А гърловината от към Поликраище, която е правена наскоро си има лъскава табела 40.

Не ги пише в книжка разписание точно тия скорости... :) най-вероятно е отразено в техническата нормативна таблица.
Мнения: 6
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 11:23 am
Местоположение: ГО

Мнение от glumper »

Технически таблици и нормативи приложение към книжка разписание - таблица IV преминаване на влакове през входни и отклонителни стрелки: гара ГО всички стрелки 40 км/ч.
Намалението страна Пщ е заради кривата между моста, 14 та и 30 та стрелка.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Преди ремонта табелката 40 беше в началото на моста-значи фронтът се e посвил малко. добре е.
А самото междугарие "спи". и с най-скапаня тромбон при 90-100 се отегчаваш. жалко че е толкова кратко.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация