Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

23.04.10.
КПВ 40213 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 057.2/058.0
24.04.10.
КПВ 40210 с ел. лок. 44 111.3 в състав 2ВХ47 +1ВХ17 / -3 мин. на ЦЛ
КПВ 40213 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 113.3/114.1
ПВ 40103 с ел. лок. 44 114.7 в състав 1DХ57 + 3ВХ27-47
25.04.10.
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40213 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 053.1/054.9
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 057.2/058.0
24.04.10.
КПВ 40210 с ел. лок. 44 111.3 в състав 2ВХ47 +1ВХ17 / -3 мин. на ЦЛ
КПВ 40213 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 057.2/058.0
КПВ 42208/209/210/211/212/213/214 с ЕМВ 32 113.3/114.1
ПВ 40103 с ел. лок. 44 114.7 в състав 1DХ57 + 3ВХ27-47
25.04.10.
КПВ 40214/215 с ЕМВ 32 113.3/114.1
КПВ 42203/204/205/206/207 с ЕМВ 32 113.3/114.1

25.04, Чб
2640 с 44 126.1 и двама хубавци от ГО на борда с номера 592 и 529 като вторият при потегляне ме запита нещо от рода на "Ти имаш ли пропуск?", но не можах да чуя добре от вентилацията, приближих се до него да чуя, но накрая ми махна с ръка и отмина; 06:49:30-06:51 ч.
20110 с 45 176.5 08:19-08:21 ч., шибнаха й 10 на автомат от място и тъкмо се кефех как се изстрелва и тя кочината взе, че гръмна
въпреки това, вечерта замина с 20111 за ГО и вече няколко дни е на тази врътка
20621 с 43 547.9 начело + 45 204.5 на опашката и състав от общо 42 вертушни Е вагона
20130 с 32 057/058
4611 с 44 118.8 10:12:30-10:15 ч.
462 с 44 114.7 11:21-11:22 ч., което е учудващо, защото е до 130, пък и с дебели бандажи
2613 с 44 113.9 12:21-12:22 ч.
20132 с 45 162.5 12:10-12:12 ч.
2610 с 44 151.9 без бистро, с 2 ревизирани второкласни и 2 от старите + първокласен и инвалиден, 12:59-13:00 ч.
2615 с двойна тяга - 45197.1 ползваща трасе до Пл + 44 076.8 влакова, 15:33-15:35 ч.
20234 с 45 158
2612 с 44 106.3 16:32-16:34 ч.
4612 с 44 118.8 17:47-17:48 ч.
2614 с 44 141.0 18:04 ч. на входния
20136 с 32 037/038 19:12 ч.
463 с 44 111.3 19:25-19:26 ч.
2640 с 44 126.1 и двама хубавци от ГО на борда с номера 592 и 529 като вторият при потегляне ме запита нещо от рода на "Ти имаш ли пропуск?", но не можах да чуя добре от вентилацията, приближих се до него да чуя, но накрая ми махна с ръка и отмина; 06:49:30-06:51 ч.
20110 с 45 176.5 08:19-08:21 ч., шибнаха й 10 на автомат от място и тъкмо се кефех как се изстрелва и тя кочината взе, че гръмна

20621 с 43 547.9 начело + 45 204.5 на опашката и състав от общо 42 вертушни Е вагона
20130 с 32 057/058
4611 с 44 118.8 10:12:30-10:15 ч.
462 с 44 114.7 11:21-11:22 ч., което е учудващо, защото е до 130, пък и с дебели бандажи

2613 с 44 113.9 12:21-12:22 ч.
20132 с 45 162.5 12:10-12:12 ч.
2610 с 44 151.9 без бистро, с 2 ревизирани второкласни и 2 от старите + първокласен и инвалиден, 12:59-13:00 ч.
2615 с двойна тяга - 45197.1 ползваща трасе до Пл + 44 076.8 влакова, 15:33-15:35 ч.
20234 с 45 158
2612 с 44 106.3 16:32-16:34 ч.
4612 с 44 118.8 17:47-17:48 ч.
2614 с 44 141.0 18:04 ч. на входния
20136 с 32 037/038 19:12 ч.
463 с 44 111.3 19:25-19:26 ч.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори