
Очакваме красиви фотоси от Германия!

Здравейте!
Благодаря за галерията. Снимките идват - макар и с малко закъснение.
Нека се представя за тези, които не ме познават от други форуми. Казвам се Веселин Колев, роден в София, живея в Мюнхен сега. Още от малък имам силен интерес към железниците. А откакто имам фотоапарат (от 2005-та малък дигитален, а от 2008-ма SLR-апарат) често снимам в свободното ми време, предвижвайки се почти винаги с колело.
Така изглеждам аз. На гара Септември, 2005-та:

На почивка на балтийско море, Kuehlungsborn West, 2009-та

А сега ето няколко снимки от Април 2010-та.
2. Април рано сутринта. 0°, Полетата са още замръзнали. Намираме се на отсечката Дахау - Алтомюнстер, където все още вървят ДМВ, но 2011-та ще се електрифицира линията и ще вървят ЕВМ.

6. Април - Един друг "дизелов рай" е на изток от Мюнхен; отсечката за Мюлдорф. Поне до 2014-та тук със сигурност ще вървят дизелови локомотиви, после искат да модернизират и тази линия. Селото, където бях, се казва Унтершвилах.


7. Април на юг от Мюнхен - ДМВ на една частна компания близо до Вайлхайм. В Германия, между другото, е голяма борба за всяка отсечка между DB и частните превoзвaчи.

17. Април в Аслинг (линия Мюнхен - Розенхайм).
Railjet - най-модерния влак на австрийските железници

Пролет е - все още са малко цъфналите дървета, но с това дърво определено имах късмет.


Надявам се скоро малко повече да цъфти; пожелавам ви и на вас една хубава, приятна пролет.
Благодаря за галерията. Снимките идват - макар и с малко закъснение.
Нека се представя за тези, които не ме познават от други форуми. Казвам се Веселин Колев, роден в София, живея в Мюнхен сега. Още от малък имам силен интерес към железниците. А откакто имам фотоапарат (от 2005-та малък дигитален, а от 2008-ма SLR-апарат) често снимам в свободното ми време, предвижвайки се почти винаги с колело.
Така изглеждам аз. На гара Септември, 2005-та:

На почивка на балтийско море, Kuehlungsborn West, 2009-та

А сега ето няколко снимки от Април 2010-та.
2. Април рано сутринта. 0°, Полетата са още замръзнали. Намираме се на отсечката Дахау - Алтомюнстер, където все още вървят ДМВ, но 2011-та ще се електрифицира линията и ще вървят ЕВМ.

6. Април - Един друг "дизелов рай" е на изток от Мюнхен; отсечката за Мюлдорф. Поне до 2014-та тук със сигурност ще вървят дизелови локомотиви, после искат да модернизират и тази линия. Селото, където бях, се казва Унтершвилах.


7. Април на юг от Мюнхен - ДМВ на една частна компания близо до Вайлхайм. В Германия, между другото, е голяма борба за всяка отсечка между DB и частните превoзвaчи.

17. Април в Аслинг (линия Мюнхен - Розенхайм).
Railjet - най-модерния влак на австрийските железници

Пролет е - все още са малко цъфналите дървета, но с това дърво определено имах късмет.


Надявам се скоро малко повече да цъфти; пожелавам ви и на вас една хубава, приятна пролет.


Благодаря ви много за топлия фийдбек (има ли българска дума за "feedback"?)
И нa refil благодарим за инфото относно 218-ката, изпревари ме с отговора. Този дизелов локомотив от западнонемски произход (за разлика от 07, който произхожда от тогавашната източна Германия). На снимката на това моделче локомотива изглежда както преди много години, а сега червеният цвят е много по-светъл и ярък, както ca и вагоните.
Отдавна съм се заканил да се включа и в галерията; при следваща възможност ще я погледна отблизо, как става качването, какви условия итн.
И нa refil благодарим за инфото относно 218-ката, изпревари ме с отговора. Този дизелов локомотив от западнонемски произход (за разлика от 07, който произхожда от тогавашната източна Германия). На снимката на това моделче локомотива изглежда както преди много години, а сега червеният цвят е много по-светъл и ярък, както ca и вагоните.
Отдавна съм се заканил да се включа и в галерията; при следваща възможност ще я погледна отблизо, как става качването, какви условия итн.

Здравейте!
Тази година в Германия се празнува 175-та годишнина на немските железници. Едно от мероприятията беще в северна Бавария, Neuenmarkt-Wirsberg. През половин чac се изкачваха парни локомотиви по линия до Маrktschorgast; наклона е средно 23 промила. Така че тежка работа за локомотивите, което дава страхотно звуково изживяване.
На 22-ри май бях там по покана на един познат и направих няколко снимки.
За да улесня и мен и вас, ето директно линка към снимките. Видеото не съм го правил аз, това е произведение на моя познат.
http://www.veselins-eisenbahn.de/Pfingstdampf.htm
.
Тази година в Германия се празнува 175-та годишнина на немските железници. Едно от мероприятията беще в северна Бавария, Neuenmarkt-Wirsberg. През половин чac се изкачваха парни локомотиви по линия до Маrktschorgast; наклона е средно 23 промила. Така че тежка работа за локомотивите, което дава страхотно звуково изживяване.
На 22-ри май бях там по покана на един познат и направих няколко снимки.
За да улесня и мен и вас, ето директно линка към снимките. Видеото не съм го правил аз, това е произведение на моя познат.
http://www.veselins-eisenbahn.de/Pfingstdampf.htm
.

Информация
Модератори