

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:18 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:18 pm, променено общо 1 път.
Клонът Ал. Димитров Житуша е демонтиран. Линията няма номер, тъй като се води индустриален клон. Всички останали линии също са демонтирани. Единствено се е запазила Софийската околовръстна, но не цялата. От Захарна фабрика до стадион Септември със сигурност има линия, но по нея няма движение. Най-запазена е линията между Подуянеразпр.-Пионер-Хладилника. Там всеки ден ако не се лъжа има по един ЛТВ за завода до зоологическата градина. Влакът се тегли от дизелов локомотив серия 06 и се движи с максимална скорост 15 km/h, като наместа изобилстват намаления от 5 km/h. Линията Подуянеразпр. се води като част от 14 линия (Подуяне разпр.-Волуяк).
Останалите линии някога сигурно са имали номер, но той не е известен.
Относно Петрич-Златарево. Всъщност това е била теснолинейна жп линия за междурелсие 600 mm и всъщност е била от Генерал Тодоров. По-късно я демонтираха и на нейно място построиха нормална жп линия (за междурелсие 1435 mm), но само до Петрич.
Останалите линии някога сигурно са имали номер, но той не е известен.
Относно Петрич-Златарево. Всъщност това е била теснолинейна жп линия за междурелсие 600 mm и всъщност е била от Генерал Тодоров. По-късно я демонтираха и на нейно място построиха нормална жп линия (за междурелсие 1435 mm), но само до Петрич.
Последно промяна от rexkos на Сря Яну 10, 2007 11:11 am, променено общо 1 път.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:18 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:18 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:18 pm, променено общо 1 път.
Линията е започвала от Каспичан и е била 600мм демонтирана е в началото на 60те, впоследствие е построена нова 1435мм линия до завод Китка и съответно до Нови Пазар!Labros написа:Мога ли да помоля някой съфорумец да предостави малко информармация за закритите ЖП линии и линиите с неясен статут:
........
6.Нови Пазар-Ружица-Тодор Икономово
600мм линия за извозване на дървен материалLabros написа:8.Долни чифлик-Дюлино
Преди няколко дни бях за 2 дни в Бродилово вече и следа няма от линия но не е била 760 а 600 мм с конска тяга и е служила за извозване на дървен материалLabros написа:9.Ахтопол-Бродилово-Кости /760мм/

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:19 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Рядко, но се движат товарни влакове главно с цимент от завода в село Златна Панега. Добре, че е заводът иначе линията отдавна да е демонтирана.Labros написа:А по линия 22 Червен бряг-Златна панега само товарни композиции ли се движат?И закриха ли вече и линия 25 Хан Крум-Велики Преслав за пътнически композиции?
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
№, Жп участък, км, № на участъка
1 Червен Бряг-Оряхово 102,6, Т 21
2 Ямбол-Елхово 43, 84
3 Горна Оряховица-Елена 43,5, 41
4 Пазарджик-Варвара 16,3, Т17
5 Съединение-Панагюреще 49,9, 81
6 Юнак-Старо Оряхово 24,6,
7 Ореш-Белене 13,6, 24
8 Подуене-Пионер 3,
9 Каспичан-Нови пазар 4,9,
10 Хан Крум-Преслав 6,9,
Общо 308,3
Съединение-Панагюреще отново е в движение.
1 Червен Бряг-Оряхово 102,6, Т 21
2 Ямбол-Елхово 43, 84
3 Горна Оряховица-Елена 43,5, 41
4 Пазарджик-Варвара 16,3, Т17
5 Съединение-Панагюреще 49,9, 81
6 Юнак-Старо Оряхово 24,6,
7 Ореш-Белене 13,6, 24
8 Подуене-Пионер 3,
9 Каспичан-Нови пазар 4,9,
10 Хан Крум-Преслав 6,9,
Общо 308,3
Съединение-Панагюреще отново е в движение.
Информация
Модератори